Praatgroep Trims'N'Roses

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    had ik gisteren net op tijd genoeg drops, heb ik nu heel veel over. Zo verschillend per dag en ik doe hetzelfde.

    ik heb alleen anjers veredeld en de bekers in de boom optimaal, howie in de boom. Zoals zo velen gebruik ik bijna geen
    ambachtsprodukten voor groenten/granen/fruit wel voor dieren/werkstallen en bloemen en ik heb ook diverse bonenstaken
    die versneld een van e.e.a. geeft. Ik zou wellicht wat vaker die ambachtsprodukten kunnen gebruiken maar vaak heb ik op de woelige weide dieren en werkplaatsen, hoofdakker varieerd van extra stallen en of zaaigoed en bomen en dat geld ook voor de andere velden.
     
    LucieSchreurs en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De tikimaskers zijn als je er aan denkt best geweldig . Vooral in combinatie met een aantal wolkenrijen voor de bahama groente .
    En het is jammer dat ze niet op de markt verkocht kunnen worden net zoals de meloenmagie .
    Mocht je nog wat nodig hebben duif maar . Ik heb er ruim 600 op voorraad .
    Ik zal jou de komende tijd als burencadeau van tikimaskers voorzien .Ik heb genoeg :music:
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  3. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Hoera gehaald:music:
     
    jolanda13, -matthias1952- en -Pillow_ vinden dit leuk.
  4. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Miekje wil jij mij uitleggen hoe je ze op de markt wegzet want volgens mij kan dat niet;)
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nou hoor Doppie miekje maakt ook foutjes
    Jij mij plagen hè wacht maar vriendje
    Ik ga mijn grote veer pakken
     
    jolanda13, -doppie- en janniekwak vinden dit leuk.
  6. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Daxter, hoe geef je een tikimasker kado aan je buren? Ik vind het niet.
     
    jolanda13 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Naar de schuur gaan , daar voorraadkamer en dan op tikimaster en dan het cadeauitem
    en buurtje opzoeken en dan versturen.
    Weet dat je het Daxter vroeg , maar zo moet je het doen.
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Tis zoals Venus zegt . En omdat het best wel omslachtig is vergeten we ze cadeau te doen:oops:
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.