Praatgroep Trims'N'Roses

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Even voor 14.00 uur alle akkers gevuld met bloemen. (15/20 uurs )geoogst .
    gigantische hoeveelheid rietjes en truffels ontvangen en daar dus al mee klaar, goed voor de EP die we er voor krijgen.
    Nu event gewas op de open plek gezet. Sprookje gefeliciteerd.
    Wij zijn gisteren opa en oma geworden van derde kleinkind (kleindochter)
    ze zijn net naar huis gegaan alles is in orde dus helemaal blij in deze enge tijd....
     
    Katinka1700, Roadrunner14, -mikmak- en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Gefeliciteerd met dit kleine wondertje Vinc. Fijn dat alles goed is.
     
    vinc051, Roadrunner14, vinc05 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ik begon met 43 truffels en na het oogsten van 2 velden Boekweit en wat bomen heb ik er 395, dus genoeg voor deze laatste dagquest.
    Nu Papavers, papavers en dan nog papavers:wuerg:
    Succes allemaal;)
     
    vinc05 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ja we hoeven ''maar'' 2.200 papavers te verzamelen in 24 uur tijd -.- :wuerg:
    ( Hier ga ik maar weer met susi mest strooien)

    Hier heb ik nog 747 rietjes en 848 chocoladetruffels in de schuur staan
     
    jolanda13 en vinc05 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat jij beschrijft is ook zo'n beetje mijn strategie. Met dien verstande dat ik alleen de anjers helemaal heb veredeld, die zijn nu met alle toeters en bellen binnen drie kwartier klaar en dat vind ik snel genoeg. En zeker op hele velden leveren ze in vrijwel alle events gegarandeerd een drop per veld. Maar eerlijk gezegd heb ik al in geen maanden meer drops bij hoeven maken, het komt altijd vanzelf wel goed.

    0ok werk ik veel met ambachten die de groeitijd van bepaalde gewassen korter maken, zoals tikimasker voor Baha-groenten en levensbron/levenselixer voor farmbloemen. En de dag voor aanvang event iets heel langs erop inderdaad. Dat hoeven trouwens voor mij niet altijd hortensia's te zijn, ik gebruik ook wel andere bloemen als dat zo uitkomt. Dit keer heb ik er veel gentianen op gehad en die dropten ook prima al duren ze dan wat minder lang.

    Verder heb ik de bekers in de boom op 26 of 27 procent, een howie in de boom en een paar wolkenrijen die de dropkans vergroten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ja, die tikimasker ben ik mis gelopen, was er even tussenuit geweest met spelen.:(
    Ik doe alleen hortensia's of vlas als ik vroeg ben met zaaien en pas om 2 uur kan oogsten. Anders doe ik ook wat jij doet. Anjers heb ik veredeld, maar die gebruik ik eigenlijk nooit meer voor extra drops. Heb er meestal meer dan genoeg nu.
    En die sneeuwballen bevallen me prima, ze droppen net ietsje beter en ik kan ze twee keer per dag oogsten. Is fijn om een hoog gewas te hebben dat ook snel is.

    Los daarvan vind ik veredelen gewoon leuk om te doen, dus dat zal ik wel blijven doen. En ik klooi af en toe ook met de slots, dan zet ik er een aan en verwijder het direct. Kan ik de volgende dag weer een nieuwe in doen. Zo verzamel ik ook wat gewas bij elkaar als ik het nodig heb. Of spring ik over van sneeuwbal naar gentiaan. Van wat andere gewassen heb ik er 1, 2 of 3. met soms een hele goeie erbij, want er bestaat zoiets als gewoon geluk hebben. ;)
     
    Laatste bewerkt: 20 April 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik zal het eens eens proberen, Dankjewel
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nog 45 minuten wachten kan ik weer rooien en is laatste deel ook klaar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben die rij en dat item ook misgelopen hoor, maar ik krijg soms tikimaskers van lieve buren. En ik vraag ze wel eens als ruilobject bij het cadeau-event xD
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Voor kakelot69 en -Pillow_ stuur maar berichtje hoor heb er meer
    dan 800 in de voorraadkast en gebruikt ze eigenlijk nooit.
    Hier qeust helemaal afgerond
     
  11. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Oh wat lief :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh dat is zeker lief :inlove:

    Ik heb er nu nog wel een paar, maar als de nood aan de man komt zal ik je een duifje sturen!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Is goed hoor , we helpen toch altijd een ander.
     
  14. katbla

    katbla Forum freak

    jullie kunnen mij ook een duifje sturen , heb heel veel van die tiki maskers en wil er best paar uitdelen...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    event klaar en ik heb ook de tiki masker niet. Heb er laatst nog één gekregen van een lief buurtje
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Thuva je mag me een duifje sturen als je een tikmasker nodig hebt .
    Dan zal ik jouw er sturen de andere boertjes hebben al een paar aanbiedingen gedaan.
    Als je wilt mag je ook meloenmelange is +1 overige gewassen op de farm.
     
    -Pillow_ en jolanda13 vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    jullie mogen mij ook allemaal een duifje sturen voor een tikimasker.....;)
     
    -Pillow_ en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier ook bergen tikimaskers in de schuur en kan ze niet opmaken
    Ik gooi ze ook vaak tegen lage prijs op de markt voor andere boertjes maar stuur maar een duifje hoor
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemrogen, hier nog 1 rondje evntgewas en bergen drops over, en nee ik heb geen enkel veredeld gewas, daar denk ik namelijk nooit aan:oops:
    Wel gewoon op tijd oogsten en zorgen dat er lang gewas klaar staat bij de start. Moet zeggen dat het lang geleden is dat ik drops te kort ben gekomen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Lief van jou en ook van de andere boeren. Inmiddels ben ik voorzien van een "Tiki maatje". Veel boertjes zullen ze kunnen gebruiken net zoals ik.
    Op de markt kopen echter, is mij nog nooit gelukt ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.