Praatgroep Trims'N'Roses

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnRo

    AnRo Forumleerling

    welk veld is veld 4 voor de laatste quest morgen? kan het lijstje niet terug vinden op het forum. welk nummer bij welk veld hoort.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 en AnRo vinden dit leuk.
  3. AnRo

    AnRo Forumleerling

  4. boermars

    boermars Forum-hertog

    Deel IV is bijna klaar/gelukt, hoef ook maar weinig te oogsten nog. Op naar de laatste!
    Het is wel een beetje rekenen om een gewas erop te zetten dat om 2 uur klaar is;)
     
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, deel vier is ook klaar.

    Morgen zal ik wel even met de supermest moeten smijten, want dinsdag moet ik alweer vroeg werken en dan wil ik alles klaar hebben voor ik vertrek.
     
    jolanda13, -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    De rietjes heb ik plenty maar de chocoladetruffels kom ik nu al zeer terkort.
    moet nog ongeveer 800 gewassen en 100 chocoladetruffels. de gewassen dat komt wel goed
    maar de DI blijft spannend.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik ben al klaar met fase 4 nu wachten op fase 5 om 14:00 uur
    Zinderende vuurtoren 1 en nog 2 upgrades op de voorraad
    Die zet ik er pas op na het oogsten
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. ansimon

    ansimon Doorzetter

    In het kader van durf te vragen...
    Zijn er boeren/boerinnen die WAC kunnen missen?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vangen!
     
    jolanda13 en ansimon vinden dit leuk.
  10. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Hebbes! Dank!
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb er ook 1 gestuurd.
     
    jolanda13 en ansimon vinden dit leuk.
  12. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Bij mij is hetzelfde, genoeg rietjes maar het is schaars met de chocoladetruffels, Doe er gewassen in die wat langer moeten om te hopen dat er meer komen, het ziet er naar uit dat dit op het randje word.:eek: Fingers crossed
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  13. jule****

    jule**** Actieve auteur

    Bij mij ook, voor mijn eerste vuurtoren upgrad heb ik 40 schocoladetruffels te kort, had ik beter rij met ritjes gedaan, ritjes heb ik 100 te veel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Eerste questen vielen ze als blaadjes van de boom in de herfst en nou sprokkel ik haast niks binnen, heb nog gewassen staan die net voor 14:00 klaar zijn maar ik ga dit niet redden, heb nog maar 47 chocolade truffels:cry: en moet er 330 hebben
    Het is niet anders, en weer op naar de volgende en soms heb je geluk en soms niet:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik had vanmorgen vroeg al meer dan genoeg chocoladetruffels, van vlas. Raar toch dat dat zo kan verschillen.
     
    jolanda13 en Roadrunner14 vinden dit leuk.
  16. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Dank Matthias 1952. Jule**** en Roadrunner14 ik heb jullie er een gestuurd, op tijd vangen ;)

    Ja het verschilt heel erg. Van de rietjes heb ik wel 311 nog over en heb vrij lange gewassen erop staan zodat ik vanmiddag
    de ene en vanavond de andere kan oogsten. (was vanochtend een beeeetje afgeleid:
    ben vandaag jarig en ben door manlief, de kids en hond verwend en daarna druk met helpen met huiswerk van de kids en hierdoor maar snel langere gewassen erop gezet en vergeten dat ik nog chocoladetruffels nodig had maar gelukkig kreeg ik van Matthias de laatste die ik nodig had om IV af te kunnen sluiten)
     
    Laatste bewerkt: 20 April 2020
    jolanda13, -matthias1952- en vinc051 vinden dit leuk.
  17. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Een hele fijne verjaardag gewenst:D
     
    Laatste bewerkt: 20 April 2020
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  18. Sabine

    Sabine Gevorderde

    Waar moeten we straks het nieuwe gewas op kweken? Ik las akker 4, maar welke is dat?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Is op het bos
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik denk dat het ligt aan wat je lange gewas is en of je er eentje veredeld hebt, mijn sneeuwballen doen er bijvoorbeeld 10 uur en nog wat over en die kan ik dus 2 keer per dag oogsten. Verder moet je ook de bekers in de boom hebben en niet alle, maar wel heel veel upgrades. Of je bekers van veld naar veld slepen, zoals ik in het begin heb gedaan.

    Zodra ik een nieuw lang gewas heb met veel mogelijkheden om de tijd naar beneden te krijgen ga ik die veredelen. Kost veel gewas en tijd, maar uiteindelijk heb je er wat aan. De sneeuwballen moeten nog 1 veredeling hebben en dan gaan ze erop voor een mum van de groeitijd. Zo heb ik een tijd geleden ook de anjers gedaan en daarvoor de rozen en zelfs gentiaan.

    En als ik tijd heb gooi ik er gewoon mijn langste gewas op en dat is op dit moment de hortensia. Ik begin er wel vaak een event mee.
    Zo had ik de eerste dag al direct bij het begin de truffels binnen en kon ik door met verzamelen voor de andere dagen.

    Bij dit event gaat het om de planning, een veld voor gewas en ander met lange gewassen voor de drops. En dan zorgen dat je om twee uur kan wisselen.
    Ik zou om twee uur op de akker en woelige weide je langste gewas zaaien en dan kan je op de open plek het eventgewas doen. Je moet ver komen op deze manier en gebruik eventueel wat buffers, dan gaat het iets sneller met de langste gewassen. Succes.
    Laat even weten of je een ambachts product nodig hebt. Sommige zijn duur en ik heb er nog een paar liggen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.