Praatgroep Trims'N'Roses

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja dat is wat die rietjes......
    misschien bij de supermarkt
    Maar was er vanmorgen en zijn allemaal op
    Dus wie is er aan het hamsteren in mijn supermarkt:p
     
    Roadrunner14 en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De eerste 2 dagen ging het hier lekker . Om de gewassen te halen hier en daar wel wat met SM gesmeten maar drops genoeg . Omdat de komende 2 queesten niet zo spannend meer zijn alvast gaan ombouwen8) . Effe vergeten dat er een nieuw dropitem is gekomen-.-. Van mijn veld met haver kwamen er 6 :cry:o_O.Ik moet vandaag dus nog wel aan de bak;) . Gelukkig dropt het goed en zal ik de rietjes vast wel bij elkaar sprokkelen:music:
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wel fijn dat de gewassen van de vorige keer zijn blijven staan. Als ik misschien wat beter had gelezen, had ik dat geweten en dan had ik voor 14uur niet alleen geoogst maar ook eventgewassen gezaaid voor de volgende ronde..
    Maar ach nu gaat het wel mooi wat sneller en in het weekend meer tijd.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Welke supermarkt is dat dan.
    Hier de jumbo gaat morgen om 8 uur open ben ik de eerste
    om te kijken of er rietjes zijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Sorry, maar hier moest ik even om lachen xDxD

    Ik had er 143, van een veld gentianen. Voor de eventgewassen hoef ik maar twee keer te oogsten, dus op de woelige weide heb ik nu bloemen neergezet die ongeveer tegelijkertijd klaar zijn met die tweede oogst. Ik ga ervan uit dat ik dan wel genoeg rietjes zal hebben voor de hele quest en dan kan ik vanavond weer iets langs neerzetten voor de ontbrekende chocoladetruffels van quest IV.

    Ik vind het een heel leuk event, het vereist wat planning en dat is nou precies waar ik lol in heb.
     
    meggy1960, jolanda13, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Beter om lachen dan er om huilen:)xD . Ik had echt zo niet stil gestaan bij de drops :oops: Ik denk alsnog wel dat ik het ga halen . Die chocolade truffels dropten ontzettend goed dus de rietjes waarschijnlijk ook . En ander spreek ik de wolkenrij maar aan want ik vind de seizoenspunten best wel fijn
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je redt het wel hoor. Voor de hele quest heb je er 250 nodig, en ik kreeg er al ruim 140 van één veld gentianen (met alleen één howie in de boom). Ik zou in jouw geval veredelde anjers neerzetten op de woelige weide (als je die hebt natuurlijk). Die zijn morgenochtend ruim op tijd klaar om eventueel nog wat bij te kunnen passen met SM, witte onschuld en stollen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik red het zeker wel . Zelden meegemaakt dat een event zo goed dropt als deze .En in geval van nood hebben we de kastanjewolk nog .Op de woelige weide heb ik al wat stallen en bomen staan en die worden vandaag nog geoogst dus ik denk dat ik dan al een heel eind ben . Als ik zie dat ik 711 chocotruffels heb met maar 1 startoogst voor beide dagen dan ga ik 250 rietjes zonder startoogst ook wel redden
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Wat heb ik gemist? Ik heb alle upgrades van de eerste twee en kom niet verder dan vuurtoren 6.... na twee dagen dus.
    Vandaag komen er nog bij.

    Heb er gisteren een upgrade erop gezet, toen verhuisd naar huisdierenveld en vervolgens nog twee
    daarnet de drie van gisteren erop gezet, dan zou ik toch echt ook een solide moeten hebben? Toch?
     
    Laatste bewerkt: 18 April 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Misschien heeft Doppie een pakketje gekocht, daar zitten ook extra upgrades in.
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  11. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Dat zou kunnen inderdaad. Ik denk dat gisteren een upgrade er dan scheef op is gegaan en niet heeft gepakt, want ik heb er net echt drie op gezet. :p

    Ik doe de upgrades altijd na het oogsten er pas weer op.
    Pff ik kan weer met gerust hart slapen, haha.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zeg doppie heeft pakketje gekocht of zijn vrouw natuurlijk dat kan ook nog:p:p
     
    -doppie-, jolanda13 en vinc051 vinden dit leuk.
  14. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ik heb idd 3 pakketjes genomen moet de andere 2 ook nog voor de tijd om is.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ja die is ook gelukt! Snapte toen ook pas wat jullie bedoelden met het gewas al binnen hebben van de volgende quest, had niet helemaal goed gelezen...op naar de 4e vanmiddag met wat beter begin nu.;)
     
    -matthias1952-, janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Moeten wel dezelfde soort rietjes zijn hè:p
     
    Laatste bewerkt: 19 April 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Oww moet dat ook nog dat is wel jammer
    heb vanmorgen net gehaald in de winkel was weer aangevuld dankzij de harde werkers
     
    -matthias1952-, vinc05 en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ondanks de beroerde start toch genoeg rietjes gehaald . Nu op naar queeste 4 met weer nieuwe upgrades en seizoenspunten :)
     
    -matthias1952-, boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zo alles van deel 4 ingeleverd , ben weer klaar voor deel 5.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb een (afgepast) beetje Susi's gebruikt, dan hoef ik maar één keer te oogsten. Voor de drops van morgen ga ik niks bijzonders meer doen, ik heb er nog maar 130 nodig en die komen vast vanzelf wel want ze vallen echt heel erg goed.
     
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.