Praatgroep Trims'N'Roses

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik had bij aanvang mijn langste gewas staan.
    en kan nog oogsten maar daar staat hooi
    daar ga ik dus ook geen 41 di mee halen.
    mvg john-j
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Balen, nieuwe eventgewas is op woelige weide, had al mijn stallen en werkplaatsen daar staan, net allemaal voer gehad. Maar we gaan weer verder en heb inmiddels mijn Vuurtoren 4:p:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Over 2 dagen op de open plek dan moet ik met de shovel aan de gang:music:
     
    -matthias1952-, Roadrunner14 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ik heb al 1911 gewas voor quest 3

    Vuurtoren is al solide vuurtoren 1
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Jammer dat ik elke dag mijn farm moet verbouwen dat maakt het er niet leuker op
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Die is hier ook al in the pocket doppie
     
    jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
  7. boermars

    boermars Forum-hertog

    nou de vuurtoren staat en ik heb geloof ik ook 2 upgrades gehad, de eerste dag is i.i.g. goed afgerond, maar ik heb op safe gespeeld en nu maar 16 gewas over voor morgen, voor 3e quest..........
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik had 100% gedraaid vanmiddag dus laatste gewas voor vierde quest staat ook al op de akker
    Dus gaat hier wel goed komenxD
     
    jolanda13, boermars en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dat is toch beter dan als je alles had ingeleverd en helemaal opnieuw moest beginnen succes met de volgende
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    We doen mee en kijken waar het schip strand. Die gisteren is begonnen 1 upgrate gehaald en eentje niet. Was vandaag aan het werk, had vanmorgen een KC van 12uur aangezet, dacht dan oogst ik effe snel tussendoor. Maar dacht er pas aan na 15uur dus helaas. In de avond begonnen met het huidige gewas.

    We zullen zien hoeveel upgrates ik de komende dagen binnen ga halen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    De eerste quest helemaal kunnen voltooien. Maar gisteren niet op tijd geoogst dus later geoogst. De 2e quest ga ik daarom niet kunnen afspelen. Maargoed heb nu iig vuurtoren 5.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik moet nog starten met al de quests. Niks gedaan op de farm vanaf dinsdagavond. Alleen vuurtoren neergezet en die is prachtig. :music:Dus lijkt mij beter dat ik maar oversla. de 24 uurs quests haal ik toch nooit vanwege te weinig tijd die ik bezit.

    Iedereen nog veel succes met de quests. :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, als je overdag werkt zijn die 24-uurs dingen wel lastig. Bij een meerdaags event is het niet zo erg als je om zes uur pas op kunt starten, maar bij een quest die maar 24 uur open blijft zit je dan meteen met een joekel van een achterstand.

    Toch heb ik tot nu toe beide quests helemaal afgerond, ondanks mijn bezigheden buitenshuis. Het heeft me wel wat gepuzzel gekost, en een bescheiden bergje SM, maar dat mag de pret niet drukken xD
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik verveel me hier alweer tot 14:00 wachten tot ik kan oogsten voor de drops.
    *sugt*
     
    -matthias1952-, -doppie-, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Geeft niks hoor. Komen meer leuke dingen op de farm. Had deze week heel erg druk met werken de 3 dagen en na een dag van 9 uur op computerscherm gekeken te hebben, ben ik het wel zat. Er is altijd wel wat leuks te doen op de farm. Ik verveel me nou nooit op mijn boerderijtje. Zat nu al weer van zal ik eens wat items wisselen :DxD Een veld maken met de rode vuurtoren enz met schaapjes en rode stallen.
     
    vinc05, jolanda13 en Sanham vinden dit leuk.
  16. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik snap niet zo goed hoe mensen dit event doen.
    ik heb zoal 1 als 2 niet gehaald.
    mvg john-j
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier maar eens even aan de gang gegaan en alles verandert met rood. Alleen de Fazant is geen rode stal, maar met het dak past die er wel bij. De vuurtoren staat te schitteren en geeft mooi licht in de avond. Weer even genieten van een ander nieuw veld op mijn boerderijtje. :inlove:

    [​IMG]
     
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik 404 rietjes gekregen van me kwartakkers hortensia en heb inmiddels 580 chocotruffels in de schuur staan en heb nog 315 eventgewas nodig voor de quest die zojuist gestart is
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat gaat lekker thea
    hier hem net ingeleverd
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier ben ik alleen nog maar op zoek naar rietjes gewassen heb ik wel.
    Voor qeust 4 ook alles al behalve de rietjes.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.