Praatgroep tractorshow

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 8 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij slaat ie wel beduidend vaker één keer over, met luxe parfum. Maar echt mega-overslagen, neuh.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die luxe parfum heeft echt geen meerwaarde, heb hem gisteren wel ingezet. Heb het toch op voorraad. De fokdieren zijn hier aanwezig, ik miste van de kip nog de zijde kippen en de knotsgekke kippen, maar die heb ik nu ook binnen.
    Bij mij lopen de DI's ook niet zo snel, heb ook maar 1 veld vol staan met stallen, dus ja dan kan ik ook niet te veel van verwachten. Misschien bouw ik vandaag nog wel een veld om. Die jasmijn bubbelthee is wel een goede tip!
     
  3. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb de gele tractor al helemaal ge-upgraded. Nou ja, mijn smaak is het niet. Nu de andere twee nog.
    Ik merk hetzelfde als Kakelot: met het luxe-parfum wel 1 overslag, maar dat is het dan ook. Gelukkig toch weer 1 circus panda erbij voor Kastelen in het zand. Langzaam maar zeker...
     
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Vindt het wel makkelijk dat je kunt ruilen tussen de benodigde drop-items. Zo kan ik gericht inleveren en met 1 tractor doorgaan ipv voor alle 3 moeten wachten op de drops.
     
    -matthias1952-, gelderblom en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb tractor 1 en 3 klaar nu sleutels sparen
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, dat vind ik ook fijn. Ik moet nog 382 DI, en die verwacht ik morgenavond wel bij elkaar te hebben. Morgenochtend vroeg heb ik immers dank zij een oogstbonus de gewassen voor de memory bij elkaar dus dan kan ik ook de farm vol zetten met stallen (vlinders). Op baha heb ik nog steeds koala's en dat bevalt prima.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  7. connie1959

    connie1959 Gelegenheidsauteur

    hier beide questen klaar, nu nog ff verder sparen voor de rest van de items...heb nu 48x gespeeld bij de memory...
    veel s6 nog iedereen..
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Feest in huize Kakelot: de trekkertrek is klaar. Leve de koala's xD
     
    ienemienie, bjorke-annika, boermars en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier was ik gisterenmorgen ook klaar met dit event, heb alleen 25 fokhotels vol gehad met konijnen
    heb nu alweer 100 SV meer dan dat ik had dus heeft me geen SV gekost :music:xD
     
    kakelot69, ienemienie, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. boermars

    boermars Forum-hertog

    Trekkertrek is binnengehaald, mooie machines, jammer dat ze in een wolk zitten en niet op een veldje.:p
     
    janniekwak, kakelot69 en ienemienie vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Trekkertrek hier ook afgerond:)
     
    boermars, kakelot69 en ienemienie vinden dit leuk.
  12. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    trekker trek ook hier klaar
    afgelopen weekeinde was trucker truck hier in Leek oftewel op de Leek zoals de bewoners zeggen.
    Hoop toeterende trucks door de regio altijd een leuke hapening
     
    boermars en kakelot69 vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mocht iemand het niet gaan halen maar wel een tractor over hebben, dan hou ik mij aanbevolen. Vrees er voor of ik het ga halen.
    Ik kan de staak binnen halen, maar die laat ik nog even op. De tractor links is dus eigenlijk klaar.
    Midden sta ik voor de 120DI te wachten en dan de volgende ronde DI nog en rechts sta ik te wachten voor die 200 DI. Met nog geen 50DI op de teller, gaat het een zware dopper worden (lees; niet haalbaar).
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dus je moet nog zo'n 450 DI? Als je nu alles vol gooit met stallen van een uurtje of 15 en je gebruikt valentijnsverrassing en eierpunch of kaaskoekjes kun je nog drie keer oogsten en dan heb je die 450 DI echt wel bij elkaar. Ik zou het gewoon proberen hoor.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Moet volgens mij nog prima haalbaar zijn, gewoon baha helemaal vol met stallen van zo´n 12 uur zetten. Dan lukt het nog prima.
     
  16. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier inmiddels de wolkenrij al een paar dagen binnen
     
  17. rosanya

    rosanya Forumbeginner

    Ik had met het inleveren 120 luxe parfums verdiend, echter geeft mijn fokstal helemaal geen luxe parfum aan.
    Dus ook niet dat ik er 0 zou hebben of zo maar het hele pictogram van luxe parfums staat gewoon nergens aangegeven.
    Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dat kan?
     
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Luxe parfum kan je alleen gebruiken als dat als mini-event actief is. Dat wordt altijd aangekondigd bij de OA. Ze worden gewoon bewaard in je schuur onder overige.
     
  19. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Yes! Event klaar en de wolkenrij binnen :music:
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb ik gedaan, heb nu 31 van de laatste 200 in de schuur staan. Hoop dat het haalbaar is. Dan moet ik morgen op werk alleen niet vergeten te oogsten :(

    gisteren ochtend geoogst, kwam er 11 te kort die heb ik van de muntjes gekocht en dus beide staken binnen!
     
    Laatste bewerkt: 16 Mei 2019
    kakelot69 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.