Praatgroep tractorshow

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 8 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikmark

    rikmark Forum freak

    Hier vallen de drops mega tegen..88 - 87 - 78 :wuerg:
    Als het zo door gaat stop ik met dit event :oops:en hou ik lekker alles in de schuur
     
  2. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Misschien wordt het nog beter, hier valt het ook tegen hoor. We zijn nu meer dan 12 uur verder en de stand is hier tot nu toe 62-59-57:eek:, dus volgens mij mag je niet klagen ;)
     
  3. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik ben begonnen met overal stallen en werkstallen en had al veel drops voor de tractors. Vannacht ook overal stallen op gehad. Ik heb de rij al kunnen activeren. Het gaat wel fijn met de tractors.

    Ik was in de war het is van het andere event.
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2019
    BoerAnnelies en Margreeth vinden dit leuk.
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier schiet het ook niet echt op met de drops hoewel er stallen en werkstallen op staan.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben gisteren te vroeg in slaap gevallen, dus bij mij hebben er de hele nacht eventgewassen op de farm staan te verpieteren xD
    Desondanks gaat het best lekker, ik moet nog zo'n 1000 DI maar we hebben nog zeeën van tijd dus ik heb er alle vertrouwen in. Ik maak me alleen zorgen over mijn voedselmolen, die draait zo hard dat er af en toe een klein beetje rook vanaf komt. Als dat maar goed gaat...
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier zijn de drops binnen. Tuurlijk, met howies, maar anders was ik nu toch ook op 2/3e of zo geweest.

    Nog even wachten op babyboom voor een paar knuffelkonijnen uit het fokhotel, en dan zit het er alweer op.
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    hier zit ik met de di's bijna halverwege, 242 , 236 ,233

    korte stallen zoals octopus, oranje en rode anaconda geven hier geen enkele di dus die heb ik er maar snel vanaf gehaald gisterenavond, stallen vanaf 15 uur droppen wel redelijk
     
    farmermikkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    3 x 186 DI gespaard in 24 uur met stallen op Baha .
    Gaat volgens mij goed zo
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik had bij de start alle 6 de akkers vol met lange stallen, dus dat leverde al rond de 250 drops per soort op. (Zou zonder howies ook zo zijn geweest, vermoed ik.)
    Ik denk dat iets langere stallen inderdaad het beste is. 3 Baha akkers met stallen die 2 x per etmaal zijn te oogsten, levert per dag dan tegen de 200 drops van ieder soort op.

    Ik had nog een kaasballetje en valentijnsverrassing genomen, zodat de stallen 15% sneller klaar waren. Daardoor nog wat vaker kunnen oogsten. Of daardoor nog wat langere stallen die toch nog 2 x per etmaal geoogst kunnen worden.

    Succes!
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier 20 uurs stallen met 2 ambachten erbij
    nog 420 drops maakt niet uit welke
    Ik ben rechts begonnen
    Nu alleen de linker nog om de wolk binnen te halen
    Ik ben dol op dat ruilen van die drops :p
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ga lang niet zo hard, maar zie wel hoever ik ga komen. Ik heb de eerste DI ronde gehad, daarna stagnatie. Niet alleen met de DI maar ook met de fokdieren, dus heb wat dieren in mijn fokstal gezet, nog een kwartier geduld en dan kan ik ze oogsten want dan is de BBD begonnen. Iets meer DI zal ik dan krijgen, maar het gaat hier niet hard.
    We zien wel hoever we gaan komen.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kan ik geen 250 (werk)stallen kwijt, heb maar 1 menagerie en fabriek op baha :oops:xD , denk dat de meeste spelers er inderdaad tussen de 100 en 125 di's per oogst kunnen halen met lange (werk)stallen
     
    harm-jan70 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hier gaan de drops ook niet zo snel . Ik had er ook van alles opstaan. Ik heb onwijs veel Koala stallen die duren 15 uur zonder voer en water natuurlijk. Het voer is weer heel snel klaar 4.30 min . En dan kaasballetjes erbij snellere stallen Misschien word het dan nog wat ? o_Ok de fok straks nog afwachten hoe het gaat verlopen het zijn de drops waar het bij mij om gaat. :p en O ja niet te vergeten bij jasmijn bubbelthee als je die inzet krijg je een Koala extra :inlove:
     
    BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    *legt tuinslang naar boerderijtje van kakelot, om de molen te koelen*
    Ik ga eerst fokken, heb wel wat stallen op baha staan en op de gewone farm de menagerie en werkplaats laten staan. Als ik dan de fokdieren compleet heb, hoop ik op de gewone farm ook een end opweg te zijn met de eventgewassen van het andere event. Dan kan ik op baha en de gewone farm daarna alles volzetten met stallen. (Dan kom ik wel mijn tuinslang terughalen, want denk dat dan mijn molentje gekoeld moet worden) :oops:xD
     
    Reggaefeeks en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben ook op koala's overgestapt, om dezelfde reden :D

    Met de tuinslang van @Sanham erbij zou het dan toch moeten kunnen lukken, temeer daar er ook nog wel wat tijd overblijft om extra stallen te oogsten op de farm.

    Edit: wat leuk die jasmijnbubbelthee! Die kende ik nog niet. Ik heb er meteen een paar gekocht xD
     
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik gebruik die bijna niet omdat die ook in een gouden slot moet, met 2 gouden sloten bij aanvang van dit event bijvoorbeeld gisteren, gaan er hier een lentekrans en paasjam in daarna een kaasballetje en valentijnsverrassing daarna roze gelei en vervolgens een stol en een witte onschuld om vervolgens het eventgewas te kunnen gaan zaaien xD

    edit: oh ja, gisteren had ik er eerst ook nog een meloenenmagie (+1 op overige gewassen op de farm) in gehad omdat ik jute had staan
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2019
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  17. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Nou ja het was maar een Tippie . En vooral omdat de drops zo slecht doorkomen met die beessies :p Hier draait het Koala voer op volle toeren :p
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga je tip ook zeker gebruiken, dank je wel!

    Gelukkig had ik per ongeluk een heleboel turbomest, dus de eucalyptusbomen staan ook naarstig te blazen xD
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  19. whealy76

    whealy76 Junior expert

    Heb 100x gefokt met 4x luxe parfum en dat viel me tegen dus ook 100x zonder luxe parfum. Verschil zonder had ik meer 1e 3e en 4e overslag en minder 2e overslag. dus ga wel zonder luxe parfum fokken voortaan. Tenminste met gewone dieren, fokken met hogere fokdieren kan wel gunstiger zijn.
     
  20. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    ik heb nu een kleine 100 keer gefokt met luxe parfum, maar merk totaal geen verschil. Niet één keer een noemenswaardige overslag gehad. Jammer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.