Praatgroep tractorshow

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 8 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb net wat zitten spelen op de markt en ben nog een heel eind gekomen zonder al te veel BD te verliezen. Ik zal waarschijnlijk alleen nog 3 foute konijnen moeten fokken, maar dat is te overzien.
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zie het je hebt gelijk
    Maar je wil ook geen grote overslagen... zijn maar de eerste 4 dieren die gevraagd worden:p
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    als de (werk)stallen niet goed genoeg droppen dan ga ik er niet veel voor doen, spelers die de gevraagde (fok)dieren al hebben kunnen denk ik beter hun (werk)stallen SV geven ipv ervoor te gaan fokken :music:
     
    rikmark en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    o_Ok goed plan
    Ik had wel nog paar knuffelkonijnen nodig rest op voorraad
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    BBD geeft ook helemaal niet meer kans op overslag, dat is een misverstand. BBD geeft alleen per fok een extra fokdier of vier basisdieren cadeau, dus voor spelers die weinig dieren op voorraad hebben kan het zeker raadzaam zijn erop te wachten.
     
    bepsels vindt dit leuk.
  6. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik denk, dat ze juist bedoelt, dat die dure parfum niet handig is! Omdat je dan wel meer overslagen hebt. En dat wil je dus niet, als je alleen de laagste dieren nodig hebt :) :)
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh ja, dat kan ook nog!
    Mijn ervaring is dat dat parfum helemaal niks doet, dus volgens mij kun je het met een gerust hart gebruiken xD Maar overslagen wil je niet nee, dat is helemaal waar.
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    BBD geeft extra dier en kans op grotere overslag!!
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik citeer Ron maar even uit een oud draadje:


    Waar die vertelling vandaan komt weet ik niet.
    Dit staat in de aankondiging: “ Babyboom levert je meer baby's bij het fokken: Of 2 gewone dieren of 1 willekeurig fokdier extra.”

    Zolang ik het spel speel is nooit gezegd dat je meer kans op overslag hebt bij een babyboom.
    Hoewel het ‘willekeurige fokdier extra’ bij lagere fokdieren wel degelijk een overslag of twee of drie kan betekenen.
    Maar dat staat nergens uitdrukkelijk, want je kan gewoon meer gewone dieren terugkrijgen, of twee keer het direct volgende fokdier, of van het gebruikte fokdier eentje terug, of bij hogere fokdieren een extra lager fokdier.

    In alle gevallen is fokken tijdens een babyboom profijtelijk want je krijgt zeker meer dieren of fokdieren bij het oogsten als buiten de babyboom.
    En dat resultaat is nog beter als je de fokrune in de boom hebt vrijgespeeld.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    En zolang ik speel is de kans op overslag met BBD groter dan zonder
     
    bepsels vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als dat zo was zou het wel in de OA staan, en dan was dat hele gedoe met die luxe parfum ook nergens op gebaseerd.

    Ik wil onmiddellijk aannemen dat er tijdens BBD meer overslagen vallen dan anders, maar dat komt natuurlijk doordat er dan veel meer gefokt wordt.

    En als je tijdens BBD fokt met basisdieren of lage fokdieren is er natuurlijk ook nog een kans dat je (willekeurige) extra fokdier één of twee categorieën hoger uitvalt. Maar dat is dan geen overslag, dat is een mazzeltje.
     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2019
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Hoe dan ook: Ik fok altijd alleen tijdens BB. Geeft sowieso meer dieren. IK vind het gewoon zonde om zonder BB te fokken.
     
    LucieSchreurs, herma1234, Margreeth en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. rikmark

    rikmark Forum freak

    Hier maar eens in de stoffige schuur gaan zoeken, heb alle fokdieren op voorraad :)
    Hier ook alles vol gezet met dieren en werkplaatsen hopelijk komen daar behoorlijk wat drops uit.
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik sla over...wil even rustig boeren....ben s'morgens al een half uur bezig voor ik alle wolkenrijen geoogst heb..:oops:
     
    ienemienie, Reggaefeeks en Margreeth vinden dit leuk.
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ja, wolkenrijen oogsten neemt inmiddels heel veel tijd in beslag en ik vind het ook nogal omslachtig. Rechts op pijltje klikken, naar links op iconen, dan enter geven, weer naar rechts op pijltje klikken enz. Zou al een stuk schelen als we weer gewoon konden scrollen, maar dat werkt helaas niet meer.
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Uhhh
    Ik kan gewoon scrollen......
     
  17. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Met welke browser werk jij?

    Drops gaan goed. 113,112 en 114 stuks. Langere en korte stallen door elkaar. Alleen op BAHA
     
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier werkt het scrollen in google chrome, gebruik ik zelden ik klik en wolk aan met me muis en druk met dezelfde hand met me duim op de rechter entertoets (werkt super)

    Hier 120 stuur, 121 sleutel en 113 banden uit me (werk)stallen

    voor spelers die de aankondiging van het luxe parfum niet hadden gelezen (zoals ik :oops:xD )
    de formule ervan schijnt verbeterd te zijn, gaan we zo gelijk eens uitproberen heb nog wat foute konijnen nodig :music:

    edit:

    10 fokhotels met elk 4 parfum en 4 luxe parfum met konijnen geleegd en 6 bruine langoren gekregen en 4 knuffelkonijnen, tja............
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2019
    rikmark vindt dit leuk.
  19. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik werk ook met Google Chrome. Maar hij slaat met scrollen steeds pagina's over. Gaat dan van wolk 7 8 9 niet naar 10 11 12 maar naar 13 14 15 of zelfs 16 17 18.
    In Mozilla werkt het wel, maar Mozilla geeft aan dat het de Add ons niet meer ondersteund en laadt het programma niet meer
    Thea, hoe ga jij naar de volgende drie wolkenrijen? Daarvoor moet je toch naar rechts om op het pijltje te klikken?
     
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    daarom scroll ik ook niet, als je rijen overslaat dan scrol je te hard dan kan je beter rechts op het vinkje drukken dat werkt sneller hier
    ( al ben ik met je eens dat het wel steeds meer tijd kost, hier heb ik er nu 265 en heb ook nog genoeg questen open staan waar ze in zitten -.- )
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2019
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.