Praatgroep Tractor-race 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Je hebt helemaal gelijk Coco. Ik zie het nu ook.
    Ben helemaal in de war, want gisteren was toch echt de Zwarte Vlam te zien op de wolkenrij.
    Sorry dan van mijn berichtje, dat slaat dus nergens op mijn fout :oops::oops:

    Maar gauw mijn domme berichtje verwijderd:p
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We hebben er in de FAQ geen namen bij staan, dus zo raar was je berichtje helemaal niet. Van wijzigingen raakt iedereen in de war,
    en deze wijzigingen zijn ook nog eens onder voorbehoud. Als het spel live is zal het nog eens worden getest wat het nu echt moet zijn.
    Ik laat mijn reactie dus ook staan zodat gewoon alle lezers weten hoe het nu zit en dat dit nog weer kan veranderen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

  4. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Het is Event is begonnen iedereen veel succes
     
  5. lizzy422

    lizzy422 Forumleerling

    bij de tweede race komt er een stap tussen 7 en 8, dus toch 60 stappen
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Iedereen veel speelplezier en voorzichtig rijden hoor!

    Ik heb 159 drops binnengehaald en ga toch een beetje event gewas kweken. xD
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    109 turboline. Dat moet ik dus 2x per dag halen om het event zonder eventgewas te doen. Gaat pittig worden.
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    We zijn het aan het uitzoeken en de faq zal dan aangepast worden.
     
  9. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    175 turboline binnen geharkt en de 1e 10 eventgewassen staan op :) Ik ga toch een serie kweken voor het geval dat
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 139 di's , iedereen veel succes met het event:)
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  11. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Hier 131 drops tevreden dus. Iedereen veel succes,
     
  12. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    mijn eerste 114 binnen, en je hoeft dus eigenlijk helemaal geen event gewassen te oogsten je kunt toch ook alleen met je turbonline de quest doen?
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  13. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik ga woensdagnacht een week naar Lanzarote.
    Dus dit event kan ik niet afmaken. Niet erg, week weg is natuurlijk veel leuker.
    Ik ga wel meedoen tot woensdagavond en ik zie wel hoe ver ik kom. Ik denk wel dat ik alleen di ga gebruiken. Ik probeer nu wel met de veredeling van de rozen wat meer di te krijgen. Heb ongeveer 80 comfortvelden met rozen gezaaid +mest +supermest +water. Helaas kon ik de wolkenrij niet meer activeren (per ongeluk te vroeg aangeklikt, eergisteren). Maar nu duurt het nog 30 minuten, dus.... lukt nog wel een paar keer.
    Ik ga dit 6 of 7 keer doen. Daarna zie ik wel weer verder.
    Ik wil proberen in ieder geval de tweede race (met de raadselbomen en mysterieuze stallen) te halen. Dan ben ik al dik tevreden.
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Veel plezier op Lanzarote en neem een beetje zon mee terug. Ik heb een drop gestuurd buuf.
     
  15. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    213 DI's binnen
    Een mooi begin.
     
    Farmer121965 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    153, niet slecht
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  17. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier 136 di binnen, heb het eventgewas ook gezaaid je weet maar nooit. iedereen veel succes.
     
    DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    De eerste race al gewonnen op naar de volgende
     
    daisy17858, DarkDevilDude en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

     
    tinus138 vindt dit leuk.
  20. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    In goede orde ontvangen!:)Kan ik nu goed gebruiken. Morgen stuur ik je nog eentje terug. Daarna gaat het me dus even een poosje niet meer lukken. Misschien wel internet, maar neem geen laptop mee. Misschien wel met Ipad of mobiel. Maar die gebruik ik dan alleen om de adventscadeautjes op te halen. Want ik verwacht toch wel, dat die binnenkort gaat starten, nog voor ik terugkom! En ik wil natuurlijk niet de mooie eindcadeautjes missen:) Hoezo verslaafd?? Ik niet hoor.xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.