Praatgroep Tractor-race 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Niet in de duitse faq.
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zou het dan zo moeten zijn dat je alle tractors tot de finale op de wolk kan zetten en in de finale krijg je die dubbel en 1x een zwarte apart extra voor in de siertuin?
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Daar komt de duitse faq inderdaad op neer. Dus de eerste 4 tractors win je in de race van die kleur, vervolgens win je eerst de wolkenrij en dan nog een keer alle kleuren tractors en tot slot de zwarte.
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Einde fase 1 krijg je rode donderstraal, 2 fase krijg je blauwe bliksem, 3 ik ga voor goud, 4 groene dreiging.
    De laatste fase krijg je bij de vierde rij de wolkenrij, bij 8 blauwe bliksem, bij 12 ik ga voor goud, 17 zwarte vlam, 21 groene dreiging en bij 26 weer de zwarte vlam. OM het spannend te houden. Daarom zal het ook de tractor race heten
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Is doorgegeven en zal worden uitgezocht
     
    BoerAnnelies, LucieSchreurs, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik weet nog niet wat ik van dit event moet vinden.
    Lijkt erg makkelijk , als het alleen met drops te halen is.
    Echter hier zal wel weer een staartje aanzitten.
    Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, ik zie het vanzelf wel als het event loopt.
    Ik heb in elk geval alles met veel ep staan om zoveel mogelijk drops binnen te halen morgenmiddag.
    Heel veel succes allemaal.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  7. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever


    Nouja, ik ga niet zoveel werk doen om al die 18.000 gewassen binnen te halen + zonnebloemen + drops...

    200 drops minder dan als je alleen drops gaat verzamelen.

    Dan lijk ik wel gek als ik voor die 200 drops minder al die gewassen ga maken. Dan moet trouwens de mate hoeveel drops komt op event gewas heel ruim gesteld zijn.

    Dus ik ga voor de drops enkel. Alles wat ik haal is leuk meegenomen toch! :D
     
    BoerAnnelies, farmermikkie, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    Top !!!
    alweer een OA betreffende een event wat niet dikgedrukt is ...
    vooral met alle andere recente OA's erbij, heb ik deze dus over de kop gezien en zie het dus nu pas

    heb nog niks nagekeken in de FAQ omdat ik even eerst mijn frustratie kwijt moest over het niet dikgedrukte ... maar als ik zo lees hier in dit draadje zakt mij de moed in schoenen ... dat gereken iedere keer hoeft voor mij niet zo
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Sorry maar wil hier toch even op reageren. Ik bedoel het niet bot. Maar jij moet je frustratie kwijt. Heb je er bij stil gestaan dat de mods misschien wel aanwezig waren om afscheid te nemen van een goede collega??
     
  10. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    poeh hoor... niet bot bedoelen?! Voel mij redelijk aangevallen en neergezet als een bot en ongevoelig mens wat ik totaal niet ben!
    dit is een praatgroep over het event en met alle respect hoor maar dan mag ik hier toch echt iets over zeggen. Lekker makkelijk om het overlijden van iemand er bij de haren bij te slepen terwijl dat er niets mee te maken heeft

    en dit is niet de eerste keer dat een belangrijke OA niet dikgedrukt is, heeft totaal niks te maken met wat jj aangeeft!
    Dus volgens jou moeten we nou allemaal rekening houden met het trieste overlijden van iemand bij elke post wat er gezet wordt?! Denk niet dat dat de insteek zou moeten zijn en dat zou Toontje toch ook niet willen (denk ik me zo)

    morgenvroeg kun je beter met je andere been uit bed stappen lijkt mij zo! :wuerg:
     
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    Zo, jij bent echt helemaal niet bot!! Hoe kom je daar nu bij??

    Denk niet dat Annigjen jou wilde aanvallen, enkel een welgemeend excuus in een moeilijke tijd aandragen.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Jij hebt gelijk als je zegt dat het vaker is voor gekomen. Alleen vandaag kan ik dat wel begrijpen dat het is voorgekomen. IK zou mijn hoofd er ook niet bij gehad hebben.
     
  13. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    maar je kunt niet verwachten dat iedereen eraan denkt dat vandaag een begrafenis is...

    en daar ligt het ook niet aan... dat is wel te zien aan het feit dat het vaker is voorgekomen, oorzaak onbekend
    het is gewoon niet zo handig want een OA moet in het oog springen en dat vind ik gewoon een misser en storend. was ook totaal geen aanval op een mod

    mijn excuses als ik sterk heb gereageerd (waarschijnlijk wel want de hond lag ook gelijk onder de bank ;)) Ik vond het gewoon niet prettig aangesproken te worden op iets wat voor mij los hiervan staat
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  14. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Morgen en de rest van de week veel werken.
    Nu we lange gewassen en dierenstallen met veel EP op de velden.

    Morgenavond naar de DI's kijken. Ik denk dat ik wel eventgewassen plant, gewoon omdat ik het leuk vind en dat ik dan later kan kiezen wat ik doe....:p
    Ik heb er weer zin, het ziet er leuk uit en mooie prijzen.:inlove:
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Het is inderdaad vaker voor gekomen. Daar heb jij een heel goed punt. Vandaag kwam tegen 12.00 de FAO. Ik had de OA ook niet zien staan. Wat ik wilde aangeven is dat ik het in dit geval kan voorstellen. Maar genoeg erover. Is een discussie niet waard. Het leven is te waardevol. IK wilde je echt niet persoonlijk aanvallen
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Juist als je veel moet werken, kun je het beste je langste gewassen en stallen opzetten. Niet dat het verkeerd is om morgenavond even met supermest je eventgewas te vermeerderen, maar als je die daarna gaat zaaien en pas de volgende avond oogsten, krijg je zeker niet genoeg drops. Misschien dat je in het weekend meer tijd hebt om de eventgewassen te verbouwen.
     
    Farmer121965 en sproetje06 vinden dit leuk.
  17. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Bedankt voor het advies, Coco1968, ik plan ook altijd met lange gewassen rond mijn "afwezigheid".
    Het gaat vast lukken...:)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    @ Wendy en annigjen: mijn zoon heeft iets aangevinkt met volgen van voor mij. Als ik dan het forum open, dan komt er boven meldingen bijv een 3 te staan, kijk je daar dan op, dan staat daar vele reacties van mede spelers, maar ook dat er een nieuwe faq is van een event. Misschien is er iemand die dat ook gedaan heeft en dit uit kan leggen. Ik weet niet hoe mijn zoon het gedaan heeft want ik ben niet zo ster met computers. Ja, wat ik wel heel goed in ben is alles verplaatsen en nooit meer terug kunnen vinden. xD
     
  19. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik denk, dat ik dit keer gewoon volvoor de DI zal gaan.
    ik er heb dan wel een aantal meer nodig, maar ikhoef dan geen eventgewas in te zaaien.
    daardoor kan ik veer dropsgevende gewassen erop zetten en zijn mijn slagingskansen denk ik het grootst
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat doe je door in een draadje "dit topic volgen" aan te klikken.
    Ik heb dat o.a. bij de OA gedaan, en krijg ook dat rode cijfertje rechts bovenaan. Superhandig, zo weet je meteen als er iets nieuws is bij de door jou gewenste topics.
     
    daisy17858, beereekhoorn en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.