Praatgroep Tractor-race 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamiek

    mamiek Forumleerling

    Het weekend zo goed als niet kunnen spelen (maar 1x per dag oogsten), dus dacht het niet te kunnen halen
    , maar vandaag toch nog gelukt om de wolkenrij binnen te halen :D Leuk cadeautje zo voor mijn verjaardag. Voor de zwarte niet meer genoeg, helaas.
     
    DarkDevilDude, farmermikkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  2. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    wow wat een spannende laatste 2 min van het event hier!
    Ben eigenlijk de hele week super druk geweest met helpen elders en dus wat minder op mijn farmpje dan gewoonlijk, wellicht daardoor niet zo goed gerekend :music:
    Nu ja denk deze ochtend, die zwarte tractor lukt ook nog net, dus nog wat kortere gewassen erop... 't ja net niet kort genoeg dus, 2 velden blijken pas uurtje na einde event klaar... en de rest leverde, met nog heel wat geknutsel, net niet genoeg turbolines op.
    Met minder dan 5 min. op de klok moet een boerin dan super snel denken .... o_O ...koop ik die laatste toch voor TG, want dan is 't al veel te laat voor een noodoproep op het forum.
    Dus snel naar de shop, oeps enkele TG tekort, denk denk, kan toch niet stranden met 1 DI tekort, dus in de laatste 2 min snel TG gekocht, dan spel vernieuwen, alle popup's weg klikken (bah wat zijn die dan traag), racen naar de race en snel die laatste DI's kopen en in de laatste seconden leveren ... op een zucht de eindstreep gehaald. Yes! zwarte tractor binnen!
    Mijn hard ging nog sneller dan de tractor en toen ... kwam de natte regenvlaag, mijn siertuin/piratenbaai zijn al tijden vol 8)
    dus toch maar effe plaats gemaakt, de zwarte staat de glimmen op een mooi plekje!
    Wat een event!
     
    VosStiertje, owl., hendrika73 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik heb er 263 turboline over. Jammer dat je ze niet kan schenken aan iemand.
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ikke heb het ook nog gehaald. :D Vanmorgen voor het werk gauw inloggen en oogsten, oogsten en nog eens oogsten. Computer uitgezet, pff vergeten in te leveren. Computer weer aan en op de tractor naar het werk gereden. xD Het mooie glimmende zwarte tractor is ook binnen. Gelukkig had ik nog een paar di van mede farmers gekregen dus had vanmorgen net genoeg.

    Dank jullie wel voor de hulp! :music:
     
  5. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Gefeliciteerd Schaapje xD
    Bij mij is het ook gelukt. Ik ben blij met al die trekkers, ze zijn zo leuk:inlove:
     
    DarkDevilDude, Daxter1966, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Hier ook vanochtend met de laatste oogst alles binnen gehaald, heb alles laten staan zoals altijd (voornamelijk dieren) en twee velden gewassen op Baha's. Relaxed event zo.

    Uit de stallen: egel (nr 20), duif (nr 20) en een melkstal I: geel.
    Uit de bomen: sorbus, pijnboom XXL, olijf XXL, beuk XL en mispel XXL.

    Dus kunnen mooi weer de schuur in voor misschien het ruilevent of nog beter de boom/staltrein :)
     
    DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Uit de stallen rood paard:inlove:,oranje bij en oranje vis Alle drie behoorlijk handig
    Uit de bomen mispel xxl ,pijnboom xxl ,japanse esdoorn xl, beuk xl en dadel xxl. De xxl ben ik blij mee:)
     
    DarkDevilDude, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.