Praatgroep - Tot op het strand (dagelijkse questenreeks)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    dan gaan we je kadootjes sturen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    nu nog 6 gaat er weer op spannen
     
    Laatste bewerkt: 19 Juni 2020
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    net klaar, 28 drops over. ik heb wel 1 keer veredelde krokussen moeten zaaien.
    best pittig deze questenreeks.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    En nu nog maar 5.... :D
     
    boerwimmels en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    ...4....3...2
     
    boerwimmels, -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel allemaal ik heb het gehaald pff was een zware bevalling
     
  7. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Bedankt voor de tips; heb het op het nippertje gehaald; 6 DI's bijgekocht van mijn zuurverdiende TG.
     
    farmermikkie, -matthias1952- en Roos vinden dit leuk.
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    En nog 2 minuten over :D
     
    -matthias1952- en boerwimmels vinden dit leuk.
  9. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Ja, achteraf tijd zat dus....:wuerg:
     
    Roos vindt dit leuk.
  10. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    en quest 8 ook weer voltooid
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hier ook dag 8 afgerond. vanavond lang gewas erop en afblijven tot morgen na 14 uur.
    ik hoop op veel binnenbuisdrops 'k heb nog heel wat sieraden om zwembandjes te maken.
     
  12. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Zo zeg wat een tegenwaarde moet je inleveren. Deze gehaald maar over dag 10 heb ik mijn twijfels . Ga er in iedere geval geen SM meer tegenaan gooien de pot is bijna leeg en al diversen keren gekocht met Farm munten. Ik vind het echt een nadeel van sommige spellen dat je gewoon voordeel heb om iets te halen als je er de tijd voor heb Kwa tijdsduur event planten. Helaas heeft dat niet iedereen zou fijn zijn om daar is iets aan te gaan veranderen? Misschien word het voor andere spelers ook leuker . Nou ja in heb mijn zegje weer gedaan. Ga weer met veel plezier verder op Baha. die is echt leuk :inlove: Niet vergeten lang gewas neer te zetten op de open plek in het bos voor DI voor morgen ;) En een fijn weekend
     
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dag 8 ook alweer afgerond , op naar dag 9.
     
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier staan de hortensia's er weer op, voor de quest van morgenmiddag hebben we 1.705 eventgewas (3 oogsten van je kwartakkers) en 330 di's nodig.

    Hier ga ik gelijk bij de start maar aan de gang naast de 10 hele akkers met eventgewas met kwartakkers met vereeldeelde anjers met SM -.-
     
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Kan ik ergens zien hoeveel DI ik inmiddels verzameld heb? Je hebt alleen de binnenbuizen nodig in de molen, dus dat aantal zie ik, maar ik kan ze nergens terugvinden, ook niet in de voorraadschuur onder overige. Daar staan wel de glazen van het andere event.
     
  16. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    De zandvormen staan bij mij ook onder Overige. Het derde dropitem is er volgens mij nog niet.
     
  17. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ha, nu inderdaad toch gevonden :)
    Dan had ik ze misschien precies ingeleverd, die zandvormen :oops:

    Hartelijk dank!!
     
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, dat kan:
    Als je de quest open hebt staan. (vandaag zag je dan alleen de zandvorm, maar morgenmiddag zie je als je gaat leveren alles staan wat tegenwaarde heeft)
    En ook zie je het in de schuur (het huisje met het groene dak op je akker), en dan linksboven bij 'overige'.
     
    Laatste bewerkt: 20 Juni 2020
  19. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik heb al genoeg tegenwaarde voor quest 10, das dus een makkie. Straks q9 met veredelde anjers voor de drops, nog bonus van 100% lopen dus eventgewas is er ook vrij snel.

    leuk event verspreid over 10 dagen, drops waren soms wel een dingetje xD
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben ermee gestopt. Door werkzaamheden buitenshuis kon ik vaak niet op tijd beginnen, en bij een event dat bijna een week duurt is dat geen probleem maar bij quests die maar 24 uur duren wordt de speeltijd dan wel erg kort. Jammer, maar helaas xD
     
    -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.