Praatgroep - Tot op het strand (dagelijkse questenreeks)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Wie gaat er mee naar het strand? Trek je mooiste strand-outfit aan en ga op pad met emmer, schepjes, duikbrillen, zwembandje etc

    pigs on the beach.jpg
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 11 Juni 2020
    gelderblom, thuva1, knoepertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ziet er weer super uit :) :)
    Krijg er spontaan zin in!
     
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dat wordt met de tegenwaarde nog even puzzelen. Op dag 2 is daarvoor dan dus de parasolbloem van dag 1 en de drops van dag 2, maar hoe het dropt, is dan pas te zien natuurlijk.

    Heb er wel zin in. Even wat verplaatsen...
    En voorbereiden dus nog geen zin lijkt het, want er komen, en zijn, op de eerste dag nog geen drops in het spel.
    Hoeveel kwartjes kunnen er ook alweer in het bos?
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dag 2 toch geen drops of ben ik in de weer ik dacht pas vanaf dag 3


    dus 998 parasolbloemen leveren
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    In het bos passen 184 kwartjes.

    En op dag twee worden er nog geen drops gevraagd, alleen tegenwaarde. Gewoon flink wat extra gewassen maken dus :D
     
  7. katbla

    katbla Forum freak

    deze laat ik aan mij voorbij gaan ondanks dat die gewassen er gezellig uitzien.
    Beloning vind ik niet de moeite waard, 2 items voor wat EP en kistje mest of gereedschap
     
  8. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik doe ook niet mee.
    want dan zijn het alweer 2 velden met kwartakkers met de hand.

    john-j
     
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Voor dag 1 is het leveren van 865 parasolbloemen.
    Voor dag 2 is het 35800 tegenwaarde.
    Deze deel je door 33 waarde van de parasolbloem heb je er
    dus nog eens 1085 voor nodig.
    Dag 1 en 2 samen dus 1950 parasolbloemen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Daar kwam ik ook op uit. Vier oogsten in twee dagen is natuurlijk gemakkelijk te doen, dus ik ga maar wat extra gewassen maken. In de laatste quest moet behoorlijk wat tegenwaarde geleverd worden namelijk.
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De drops hebben heel veel tegenwaarde. Op dag 2 hebben we die nog niet, maar verderop in het event denk ik, dat we er meer dan genoeg van hebben om daar de tegenwaarde mee te leveren.
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik denk voor dag 3 de bomen met de hoogste waarde aan ep op het veld te zetten
    om zoveel mogelijk drops binnen te halen.Je moet dan ook wel sieraden hebben
    want zwembandjes geven een hoop tegen waarde.
     
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    dat is nu al de derde op zeer korte tijd zo dagen achtereen of weekends vind ik wel eens leuk maar ze moeten nu ook niet overdrijven vind ik
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat geloof ik graag, maar ik heb nooit zo veel geluk met drops, dus ik speel liever op zeker xD
     
    Roos vindt dit leuk.
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het enige leuke aan het event vind ik de kisten vol verbeteringen. De sieritems vind ik niet interessant genoeg om voor mee te doen. Morgen maar eens bedenken of ik wel mee ga doen.
     
  16. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Ziet er allemaal erg leuk uit weer deze keer! Maar ik ga lekker op safe spelen en enkel de dingen leveren voor beloningen zoals de stekjes en mysteriestallen. Hopelijk komt er daar nog wat leuks uit, en kan ik toch rustig deels het event spelen. En als het meezit tussendoor gewoon gewassen vermeerderen.
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dan misschien gaan voor de molenproducten, dan heb je het helemaal zo bij elkaar.
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat lag inderdaad in de planning :D
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Zo je ziet er leuk ui Miekje
    Ik snap er nix van wat zijn event Items ?
    Gr Tineke en s6
     
  20. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ah, ja.. das waar. Ik zat gewoon bij dag 3 te kijken. Ik wilde iets te snel naar de zwembandjes :music:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.