Praatgroep - Tomatenmissie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Catje78, 13 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Horror tomaten stal binnen, nu wachten dat ik naar de 2de verdieping kan, En de vis wil goed bijten:music:
     
    Susannamaria en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. Roos

    Roos Forum-hertog

    Zie ik nou nog maar 18 uur op de klok staan :wuerg: ?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Ik schrik ook van de tijd klopt die wel?? Want de volgende wordt pas op 18 april geactiveerd.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nou, ik moet nog zien of het pas de 18e begint. Andere fora hebben het toch echt over start op de 17e om 14 uur.

    Kijk, zelfs de Russen starten de 17e:
    Начало акции: суббота, 17.04.2021, в 14:00 по времени сервера

    xD
     
    jolanda13, Katinka1700 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    en Duitsland en Engeland en Frankrijk en.........xD Zal allemaal vast wel goed gaan komen. Dat is altijd nog gelukt hier op de vreemdste boerderij ter wereld;)
     
    Susannamaria, Roadrunner14 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ik denk ook dat het morgen begint , maar maakt niet uit we hoeven niks voor te bereiden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik snap er niets van hoor. Ik heb wel zien staan dat de laatste etage, het vollemaan-deel, later zou starten, maar ik heb nergens zien staan dat de eerste etages eerder (op dat moment) zouden stoppen. Baal dus wel dat nu (voor mij) in ene blijkt dat het event al stopt. Die laatste etage heb ik nog niet bereikt. En de wolkenrij overigens ook niet. Ik dacht dat ik daar langer de tijd voor had.

    Maar goed, nu nog maar een paar uur op de teller dus. In de FAQ lees ik bij Tomatenmissie I dat deze tot 20 april duurt. En nu blijkt dat dan dus niet te kloppen (als het klokje klopt dan).
    :(
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Voor mij geldt precies hetzelfde, snap er niets van..
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende


    Antwoord van een mod: Er start dan een nieuwe timer en je kan gewoon doorgaan.
    Dus kan je gewoon doorgaan met alle etage's.
     
    farmermikkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik schoot ook even in de paniekstand omdat ik nog ruim 2000 gewassen voor de begane grond moet kweken.
    Ik kan op de begane grond maar twee tomaten fiches vinden. Ik heb er drie nodig bij de hengelaar. Waar zit de derde verstopt?
     
    Laatste bewerkt: 17 April 2021
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    elke verdieping zitten er 2

    https://drive.google.com/file/d/1OMQDFOn1qq14QGS_cgPW73SEztDP1Ftn/view
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Toch jammer dat dit niet beter gecommuniceerd wordt, kunnen we nu wel of niet na 14.00 uur door met het zaaien en oogsten voor de verdiepingen?
     
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dan nog maar 1x hier om alle beschuldigingen naar ons toe uit de wereld te helpen. Hieronder kopie van de FAQ, maar dan even bepaalde tekst een stukje groter gemaakt.

    En betreft de datum deel 2 had ik hier al aangegeven dat die verplaatst was naar de 18e en dat aangepast in de FAQ daarnaast is Volle Maan ook nodig voor dit deel en die staat inmiddels ook aangekondigd voor morgen

     
    Roadrunner14, farmermikkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Dank je wel Klaartjuh, zal voor veel spelers een geruststeling zijn.

    Hier schiet het al aardig op, dankzij een oogstbonus
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  15. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    uhm vraagje, als dat volle maan opent sluiten dan die andere verdiepingen? Of kan je daar dan nog verder inleveren, ik vraag dit omdat in de actieve eventslijst in spel staat dat tomatenmissie maar 2 uur nog er is.
     
  16. jopie

    jopie Forumkenner

    je kunt gewoon door spelen op de andere velden
     
    Koala46 vindt dit leuk.
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    @Koala46 De tijd word verlengd op 18 april om kelder bij te doen
    dus zouden de andere ook open blijven
     
    Koala46 vindt dit leuk.
  18. riamariska

    riamariska Junior expert

    Waarschijnlijk ben ik een dom blondje maar ik snap het even niet deel 1 tomatensessie houd vandaag om 1 uur op maar morgen gaat de andere dan verder met de deel 2 waarom niet deze eerste daar op aansluiten snap het niet.
     
  19. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    VM veld is open
     
  20. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    Nou ik denk dat de makers van het spel er anders over denkt want de tomaten missie is verdwenen uit het spel :( wel lullig, het zou in elkaar over lopen en nu is het weg en komt het pas morgen terug????? oeps na herstarten spel is deel 2 ervoor terug en vollemaanvelden zijn open. Dus toch vandaag lol
     
    Laatste bewerkt: 17 April 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.