Praatgroep Tomatenmissie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjadj

    anjadj Forumleerling

    Hier nog 100 verlepte bloemblaadjes, 625 bloemblaadjes en 460 manmade nodig ga ik dus niet redden.
    Veel succes allemaal
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die gele horrortomaat gaat hem hier niet worden. Ik had de gewassen nog wel bij elkaar kunnen krijgen, maar dan had ik nog de hele dag verlepte blaadjes moeten zaaien en dan had ik de DI toch nooit bij elkaar gekregen. Ik heb dus maar groene gloeidingen neergezet, en nu heb ik in ieder geval de gewone horrortomaat kunnen binnenslepen. Met griezelwild kan ik nog drie keer lange gewassen oogsten voor het event afloopt, hopelijk is dat genoeg voor de boomhutupgrade.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Weet er al iemand hoe dit zit?
     
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    In die hoek was ik inderdaad nog niet geweest mijn vraag gin over vakje 40.
    Ik moet dus nog 52-41- 54-53 en 40
    Het sier item heb ik op jouw aanwijzing gevonden, ik zocht het bij de stallen maar het is dus een sieritem.
    Dank voor de uitleg
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De gele stal heb je niets aan als je de basis niet hebt dus daar zou ik dan eerst voor gaan
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat lijkt me toch evident. Wat heb je nou aan een gele stal waar je de basis niet van hebt.

    Juist aardig van BP dat ze je niet per ongeluk een gele op laten halen terwijl je de basis niet hebt. Ik zou er tenminste knap ziek van zijn xD
     
    Laatste bewerkt: 21 Mei 2019
  7. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester


    Hier het event afgerond en ondertussen 5 Horror-tomaten in de schuur,
    Ik heb maar geen water meer geven dan verleppen die blaadjes eerder,
    nu 3 verlepte blaadjes en 934 bloemblaadjes over.
     
    Sintra98, harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Daar heb je gelijk in ik hoop het nog te kunnen halen ik heb nog 45 verlepte bloemblaadjes nodig om het af te kunnen ronden gewas is ruim voorhanden Dankjewel voor het schema He is jammer dat het niet in de FAQ vermeld staat alleen IMG en die kan ik niet oproepen
     
  9. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    ah ik ga de wolk net niet redden denk ik.
    Ik kom nog 63 bloemblaadjes.
    Maar ik ben er ook nog niet met het gewas dus die moet ik erop zetten dan ga ik het halen.
    maar 63 bloemblaadjes dat gaat heel lastig worden. Als je wilt/ kunt stuur mij maar bloemblaadjes dan maak ik misschien nog een kans.
    Alvast bedankt
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Doe me even een duifje, dan stuur ik je morgenochtend vroeg een bloemblaadje.
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het plaatje dat Enk hier plaatste komt rechtstreeks uit de FAQ.
    Als je het hier wel kan zien en daar niet, dan is er iets vreemds op je pc/laptop aan de hand.
    Misschien is het nodig je browsercache eens leeg te maken? Want in de FAQ staan natuurlijk meer plaatjes en tabellen en die vragen wel allemaal om intern geheugen en browsercache.
     
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    [​IMG]
    Mijn browser cache word meerdere keren per dag opgeschoond met Ccleaner en Adobe cache elke dag bovenstaand is wat ik in beeld krijg als ik het plaatje wil bekijken of eventueel een filmpje
    o_Ok het plaatje van Enk #100 kon ik dus niet openen
    Graag zou ik willen weten wat er dan niet goed staat bij mij en wat ik eventueel verkeerd doe
     
    Laatste bewerkt: 21 Mei 2019
  13. lazlo41

    lazlo41 Forumbeginner

    die bloemenkronen krijg je uit Bloemenkroon-boetiek......heb je gekregen aan begin evenement staat in je kistje bij sieritems op je vekld zetten {1 vakje) krijg je om de 6 uur 3 meende ik
     
  14. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het lijkt erop dat je beveiligingsinstelling in FireFox heel hoog ingesteld staat waardoor plaatjes of filmpjes die via een deeplink zijn geplaatst niet zonder meer zichtbaar zijn.

    Je kunt de beveiligingsinstelling bekijken door te klikken op de "i" in de adresbalk links van het webadres.
    Daaronder vind je dan de "Inhoudsblokkering" en "Toestemmingen".
    Als de Inhoudsblokkering op "Streng" staat kun je proberen of het helpt deze op "Standaard" te zetten.
    Met Toestemmingen hoef je bij deze service niks te doen.

    Voor filmpjes kan het zijn dat je de knop naast de i moet aanklikken en de Flashplayer toestemming geven om op de forumpagina's gebruikt te worden.
    Die knop zie je niet op alle pagina's, want is er alleen als FireFox Flashobjecten ontdekt.

    Tenslotte is het nog mogelijk dat je Windows Defender of een anti-virus programma gebruikt met hoge instellingen.
    In dat geval zou je daar de geblokkeerde websites moeten toevoegen aan de vertrouwde inhoud.
     
  15. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    hoeft niet meer het is net gelukt. maar toch bedankt.

    Hoera met de hakken over de sloot gehaald!:D
    bedankt voor de bloemblaadjes!
     
    Laatste bewerkt: 22 Mei 2019
    kakelot69 vindt dit leuk.
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dankjewel ik ga er na op zoek
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Krijg waarschijnlijk net niet het hele event uitgespeeld. Ik kom nog 45 verlepte bloemblaadjes tekort. Ga over iets meer dan een uurtje de deur uit. Heb vanmorgen nog wel een kort gewas erop gegooid, dat 10 minuten voordat ik wegga klaar is. Ben bang dat die niet het benodigde aantal gaan opleveren, maar gelukkig wel de nieuwe stal binnen gehaald en vanmorgen precies genoeg maden om daar de wolkenrij te halen. Mag dus sowieso niet klagen :)
     
  18. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Als je een duifje naar -Angelgurl- stuurt, dan stuur ik je een verlept bloemblaadje.
     
  19. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb de tomatenmissie gehaald net de laatste blaadjes binnen gehaald xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    en de stal en de staak zijn binnen!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.