Praatgroep Tomatenmissie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD Ik heb straks exclusieve items die bijna niemand heeft. :music:

    Jullie hebben straks de wolken en die heb ik weer niet. xD

    Niet jaloers worden hoor, doe ik ook niet. 8)
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    xDxD
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ben ik niet schaapje ;):D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Eindelijk, Horror-tomatenstal:D:inlove: (basis) is binnen.;):p

    Fijne dag verder en s6 iedereen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nog 190 verlepte blaadjes nodig, moet lukken met 30 uur op de klok.:), verkeerd geteld, veel meer nog.:oops:
    Nog 184 maanmades, zou dit ook gaan? Spannend.
     
    Laatste bewerkt: 21 Mei 2019
    harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Probeer tussen alle drukte door de wolkenrijen te behalen en heb net die van de tomatenmissie binnen. Klopt het dat daar vrije keuze in sieritems is om erop te plaatsen? Ik dacht dat de sieritems in de taskmap erop moesten...:wuerg: Heb natuurlijk niet de tijd genomen om alles goed door te lezen:music: of heb ik die sieritems wel nodig?
     
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    De sieritems kan je gewoon op het volle maan sierveld neer zetten, op de wolk kan je items naar keuze plaatsen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt thea! Hoef ik me niet meer druk te maken als ik niet alles binnen kan slepen van de taskmap. Nu nog de wolkenrij uit de questxD
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nog 55 blaadjes nodig voor de nieuwe stal. Zal dit gaan lukken vandaag. :music:

    Met de quest weet ik niet zo goed wat ik nu moet gaan doen. Ik heb 1 sieritem gehaald en 1, 2, 3 zilver gedaan en 4 helemaal. Ik heb nu genoeg di voor 5 en 6 zilver. Dan moet ik nog 140 di vandaag halen voor 6 goud voor de wolk, maar dan kom ik 1 sieritem te kort, mits ik natuurlijk de 140 di haal. xD Vanavond maar kijken wat ik voor mogelijkheden heb.
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hoort eigenlijk in het andere draadje van Leve de tomaat, maar wij konden de 2 verplichte sieritems dubbel krijgen.
    Als jij die bonestaakrij weet binnen te halen, krijg je van mij de sieritems/het sieritem bij het ruilevent, als ze te ruilen zijn.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Sorry dat ik in het verkeerde draadje zit. Ik doe mij best en laat het wel weten of ik de 140 heb gehaald.
     
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Jij zit in het goede draadje, want je sprak ook over de blaadjes voor de nieuwe stal.
    Mijn reactie zit in het verkeerde draadje ;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nog 14 blaadjes nodig voor de nieuwe stal. :music:
     
    farmermikkie en -Pillow_ vinden dit leuk.
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik heb de hele dag al 14 blaadjes nodig voor de stal en ze willen niet komen, net een veld venusvliegen geoogst en niets, nada, noppes eruit gekregen, ga nu voor een veld hersenkool, ben benieuwd, ze zijn bijna klaar.

    Hier ziin er 32 uit gekomen , wie het nog snapt mag het zeggen.:eek:o_O maar de stal is binnen:D, nu nog een kleine 300 om alles te kunnen doen.

    nog 250 maanmades nodig voor alles, gaat nooit lukken, voor de wolkenrij nog ca. 100, wordt ook spannend.
     
    Laatste bewerkt: 21 Mei 2019
    farmermikkie, schaapje52 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik kan de Horror tomaten stal geel 1 niet binnenhalen er word 2600 gewas gevraagd en ik heb er 4100 toch komt het groene balkje niet in beeld doe ik iets verkeerd? of hebben meer spelers hier last van?
     
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Heb je alle voorgaande vakjes gedaan?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  17. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Ik heb hetzelfde probleem. Wel de voorgaande vakjes vrijgespeeld, maar nog niet onderaan.
    Of moet je eerst de normale vrijspelen?
    Dan hadden ze dat er wel bij mogen zetten.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Die onderste vakjes heb ik helemaal niet opgemerkt maar ik ga er eens kijken ik heb ook de route gevolgd

    @Ik heb ook de kleine Horror winkel in de broeikas wel gehaald maar niet in mijn inventaris staan
     
    Laatste bewerkt: 21 Mei 2019
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik nog 167 verlepte bloemblaadjes nodig richting de boomhut upgrade, kreeg net wel 11 di's uit en veld eventgewas -.-

    Die boomhut upgrade gaat hem hier zo niet worden, ga echt geen di's kopen omdat BP de droprate niet goed heeft staan :wuerg:
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je wel bij je sieritems gekeken?
    De horror-tomaatstal staat onderaan in het keldergewelf. Op dit plaatje nr. 53
    [​IMG]
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.