Praatgroep Tomatenmissie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zit nu in de broeikas, op zoek naar enge lampionnen. 8)
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier loopt de dropitems hèèl hard (niet dus>:(:() moet er nog zo'n 200 voor de (nieuwe:inlove::D) basis stal. Of ik daarna nog verder ga (update bv.) moet ik nog even over nadenken:oops:;).
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is nog niet eens een dag bezig en dan al 120 en 150 en 50 di gekregen, vind ik niet slecht hoor. Je hoeft er dan nog maar 200 voor de stal. Dan heb je al totaal 320 drops gekregen. :music:
     
    owl. vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb 1 keer een pakket gekocht anders had ik überhaupt er een hard hoofd in om die te krijgen (zie ook eerdere reactie hier.)
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Bij mij blijven de maanmade achter alle te leveren gewassen zijn klaar maar ik heb nog 200 maanmade te kort
     
  6. rosanya

    rosanya Forumbeginner

    Ik vind het een erg leuke event. Alleen de anjers kan ik niet inleveren want die krijg je pas in level 83 en ik zit in level 82 halverwege.
    wel heb ik 20 anjers in voorraad maar totaal geen idee hoe ik daar aangekomen ben.
     
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    kopen op de markt rosanya
     
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    je kan de anjers kopen in het rode mandje.
    sorry, dat gaat niet als je level niet hoog genoeg is.
    misschien haal je het nog. hoeveel EP heb je nog nodig om tot level 83 te komen?
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    dat gaat niet als je nog niet het level hebt bereikt ;)
     
  10. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    jammerrrrrrrr;):(
     
  11. rosanya

    rosanya Forumbeginner

    Nog te veel, ik ben halverwege level 82. Dus nog zo'n 2,300000 EP
     
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je krijgt voor de anjers alleen ep dus een ramp is het niet om deze te missen, je zal alleen via de andere kant dan naar de deur moeten om naar de kelder te kunnen
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  13. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    blijft de horror tomaat in het spel eigenlijk, ik keek voor de lol weer eens bij mijn klanten en daar kon ik ze inleveren leek me stug vandaar mijn vraag
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  15. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    dank je had dat nog niet eens gelezen
    komt dan nog wel een keer als ik weer ooit zin in events hebt
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    De bloemblaadjes en maanmade zijn bijzonder schaars, jammer:( Vannacht maar lang gewas want de gewassen op de farm zijn klaar.:D
     
  17. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier zijn de gewassen ook zo goed als klaar, dus vannacht een 8 uurs gewas erop en morgen overdag als ik ben werken ook,dan eventueel morgenavond nog eventgewas
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb zojuist de enge lampionnen gehaald. xD 4e schaapitem is binnen. De wolk ga ik niet halen, geen di en gewas genoeg. Sta nu wel voor de nieuwe stal in de kelder. Gewas genoeg en nog 150 blaadjes te gaan. xD Heel misschien gaat deze lukken. De wolk van de quest is ook niet haalbaar. Nog te veel di nodig.

    Maar ik ben zeer blij met de 4 nieuwe sieritems. :music:
     
    kakelot69 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zeg schaapje.......
    Je kunt ook teveel halen....:oops:
    Zo worden wij jaloers wil je niet weten :p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier gaat het wel lukken. Ik moet morgen nog drie keer VM-eventgewassen oogsten, dus voor de nachten kan ik er lange gewassen op zetten voor de ontbrekende drops. Op de farm had ik de gewassen al lang bij elkaar, daar staan nu hazelnoten voor de drops. De rij had ik vanmorgen al binnen, maar ik ben nou eenmaal zo'n muts die Alles wil halen xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.