Praatgroep Tomatenmissie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    bloemenwinkel klaar ben nu met de broeikas bezig gaat best wel goed
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Zover had ik dat dus niet in de gaten, het zijn wel gigantische aantallen die er gevraagd worden.
    In ier geval zeer bedankt voor de waarschuwing en een prettig weekend Sintra
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    sintra ik print de tabellen die miekje maakt altijd uit kan ik van te voren kijken wat ik moet doen en als ik iets niet begrijp vraag ik het


    ik wens je ook een prettig weekend
     
    schaapje52, Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Kan iemand mij vertellen hoe ik de gevraagde producten kan leveren? ik zie geen knop, of iets dergelijks.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wacht nog steeds op DI, maar alle gewassen zijn ruim binnen. Straks het nieuwe gewas, dan kan ik verder. Begrijp ik goed dat dat ook op het volle maans veld moet? Dan moet ik dus kiezen of de quest of hier mee verder of zie ik dit verkeerd???
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als je rechts van het speelveld kijkt staat onder de gevraagde producten/bonus verkennen en als je daarop drukt kan je de producten leveren.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Dankjewel Buurman.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Graag gedaan buur.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Dan moet je idd kiezen. Dat was voor mij de reden om niet mee te doen met de quest omdat die sowieso maar half zou lukken waarschijnlijk.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dit event duurt tot 22 mei 14 uur dus tot die tijd dropt gewoon de maanmade en die komt ook gewoon uit het eventgewas wat we vanmiddag kunnen gaan zaaien :) , als je nog niet klaar bent met het eventgewas kan je dus ook gewoon blijven zaaien

    Hier heb ik ook nog lang niet de di's bij elkaar voor dit event, als ik alles wil halen moet ik nog 775 maanmade :oops::wuerg:

    edit:

    Voor de wolkenrij en alleen de items moet ik er nog 555
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 91 verlepte blaadjes uit 2 velden langste gewas
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 99 verlepte blaadjes gekregen uit 8 uurs gewas stallen en bomen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. martina6048

    martina6048 Forumleerling

    Hallo
    Vraagje als je die quest van de marktplaats niet diet kun je ook die vole maan quest 2 niet doen of kan dat wel ?
    Gr
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoi vraagje....ik heb die sleutel ingelevert bij bloemenwinkel vakje vier....maar kan niet naar de keldergewelf....wat doe ik niet goed?

    oke opnieuw opgestart nu kan het wel....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Zijn die sieritems geen van allen nodig in de bloemenwinkel, broeikas en keldergewelf? Ik ben voor het eerst lichtelijk in de war met al die events tegelijk. Ik weet niet meer wat ik al heb en wat ik nog moet hebben, ik doe maar wat.. Zoals ik het zie is het slim om 4, 5, en 6 t/m diamant te doen maar moet je dan al die sleutels weer inleveren in 1, 2 en 3? En als je voor die horror tomaten stal gaat dan hoef je in principe de rest niet meer te doen, heb ik dit goed.. Ik heb geen enkel sieritem nodig voor 1 of andere wolkenrij?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank voor de reacties. Ik zag (tot mijn verbazing, maar had de FAQ misschien beter moeten lezen) dat beide DI's nu komen, dat is wel erg fijn. Buiten de DI's om heb ik nog 812 eventgewassen van de nestzwam nodig. Voor nu staat er 1 veld vol met dat gewas, omdat ik van het andere gewas niet voldoende had. Dus dat zou nog wel eens goed kunnen komen.

    Denk dat ik de rest van de farm maar weer ga ombouwen. Op de gewone farm hoeven geen eventgewassen meer, baha heb ik er 6.500 van op voorraad. Dan kan ik een dagje ofzo knechten sparen.

    Voor mijn hoofd momenteel ook te veel events tegelijk waar ik bij moet nadenken en rekenen.
     
    Reggaefeeks en jolanda13 vinden dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De wolkenrijen van de marktplaats en de tomatenmissie kan je met eigen items vullen. Bij leve de tomaat zijn wel 2 verplichte items.

    Als je toegang hebt tot het keldergewelf kan je dus rechtstreeks naar de Horror-tomaatstal gaan. De tussenliggende stappen moet je natuurlijk wel doen
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  18. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ok, dank je wel :) . Dan weet ik dat ik me niet druk hoef te maken om al die sieritems en ook niet hoef te kopen in shops etc.
     
  19. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    het is wel een uitdaging om op tijd genoeg bloedblaadjes te verzamelen voor de nieuwe stal maar gelukkig hebben
    we nog ruim twee dagen.
     
  20. breston18

    breston18 Forumkenner

    Het word een hele klus de verlepte bloemblaadjes bij elkaar te krijgen.
    Die blijven duidelijk achter als di bij mij.
    Komt misschien omdat ik het paddenstoelenwoud nog niet vrij gespeeld heb, heb daar 1 klein stukje.
    Hopelijk op het eind van deze volle maan er 1 stukje bij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.