Praatgroep Tiki-Stad

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    530 drops dus nummer 1 is bijna klaar:p

    Nu eerst flesje tappen bij schaapjes boomxD
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    372 van twee velden saguaro's en een veld bomen. De saguaro's dropten fantastisch, de bomen waren om te huilen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Begint lekker, gebouw 1 is bijna klaar. Wel hard werken zo, Schaapje waar ben je met het drinken?! o_OxD
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Effe opgehaald
    Hier ook 1 bijna klaar
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Pfff buuf, ik ben er al met drinken. xD

    [​IMG] gelijk ook maar een oppepper neergelegd. [​IMG]
     
    jolanda13, Sanham en hendrika73 vinden dit leuk.
  6. cees.k

    cees.k Junior expert

    hoe kom ik aan de bamboe hut, waar kan ik deze vinden ?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. cees.k

    cees.k Junior expert

    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Anjaaa57

    Anjaaa57 Forumleerling

    enkele uurtjes geleden ging het nog goed, maar nu kan ik op geen enkele manier in de tiki-stad komen, wat doe ik verkeerd?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende


    Enorm bedankt, ik blijf vandaag maar bijvullen. Draaide vanmorgen zomaar een +1 bonus voor 6 uur. Bouwvakkersschaapjes moeten dus ook goed verzorgd worden: rechter bouwwerk is al klaar, linker na de eerstvolgende oogst en dan "alleen" nog de middelste. Nog nooit zo'n vaart gehad in een event. Je hebt hardwerkende familieleden, ben je dus niet de enige! xD
    Met het verzorgen van mijn bouwvakkers natuurlijk niet mezelf vergeten. Vanmiddag ook hard aan de slag op mijn andere akkers en uit mijn fokstal komt ook al een hoop lawaai, moeten toch echt even wachten, tot ze vrij worden gelaten. :music:
     
  11. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier ook 3 klaar en 1 bijna, over 10 minuten. 2 al de eerste 2 ingeleverd, rest nog tijd genoeg voor.
    Had mazzel draaide 100% voor 24 uur en ook nog +1 voor 6 uur daarna ik kon ook nog strandstoel 7 openen net voor oogsten xD

    Iedereen veel S6
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  12. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ja ook hier mazzeltje met bonus, dus links en rechts al klaar, de plezierpasmolen draait al, maar daar heb ik nog flink gewas voor nodig zie ik, 32 passen poepoe...........
     
    jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  13. thefirstjojo74

    thefirstjojo74 Junior expert

    hoe kom ik aan de pandanvrucht ?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die krijg je van de schroefpalm, als je die nog niet hebt vrijgespeeld vindt je die in de tempel bij kamer 9, het eerste standbeeld (middelste)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Eerste en derde gebouw zijn klaar, voor het middelste moet ik nog even sparen xD

    Maar de eventgewassen droppen prima. Ik schat dat ik aan het eind van het gewas nog zo'n 600 DI tekort ga komen, maar daar is de lablab goed voor :D
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  16. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Eerste gebouw bijna klaar. Moet nog een paar drops. Derde gebouw klaar tot de plumeriabloem. Die heb ik nog niet. Nu sparen voor het tweede gebouw :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    kijk dan wel uit of je alle items hebt voor de wolk, anders de laatste niet doen, van het middelste gedeelte, daar zit de wolk
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Haal inderdaad het laatste item voor de wolkenrij niet. Die krijg je bij de plumeriabloem. Ik kan hem wel vrijkopen, maar dat kost gewoon 630 tg :eek: Dus jammer dan xD Ik ga bij deel 2 in ieder geval voor de kisten. En mocht ik nog genoeg gewas en drops krijgen toch misschien voor de wolkenrij en probeer of ik in de toekomst dat item te pakken kan krijgen met een ruilevent... We zien wel waar het schip strand :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo vraagje
    Wie weet ???????
    Waar kan ik de bamboehut vinden?
    Want je krijg een bamboehut upgrade maar ik zie hem nergens???
    Gr Tineke P.S gevonden
     
    Laatste bewerkt: 6 Juli 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.