Praatgroep Tiki-kalender 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 8 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

    polkey Oudgediende

    Vandaag zijn de cadeaus weer geweldig, zou toch leuk zijn om in de allerlaatste 30 stallen en stekjes te ontvangen :p ( dream on )
    Ben gek op dit soort verrassingen, klik ze ook per stuk aan.
    Dit soort grabbelbakjes mogen wat mij betreft heel vaak per jaar komen.
     
    Borkie, Daxter1966, Snowdrops1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Uit de 5 cadeautjes kreeg ik:

    Iets groens op korte pootjes en kan goed springen, iets wits op hele dunne stokjes die graag heel hoog op een rondje zit, iets met een sik en 2 x iets zwart met wit die zich graag wassen. xD
     
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Haha dit heb je mooi vertaald. Lig hier in een deuk. Ik moet ze er nog opzetten
     
    Borkie, owl., Errim en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. katbla

    katbla Forum freak

    als ik je omschrijvingen zie, hebben we bijna dezelfde stallen gekregen, alleen heb ik in plaats van iets met een sik iets met een snavel (maar toch geen vogel) gekregen...xD
     
    Borkie, owl., Errim en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Leuk omschreven buuf. Ik had iets roods wat knuffelig is :). Iets wat vliegt en ook gemolken kan worden. Iets wat baby,s bezorgt . Iets wat mijn katten graag vangen en iets oranje wat loeit
     
    Borkie, sanne22334, owl. en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Marianne632

    Marianne632 Junior expert

    Mijn cadeautjes stoot zich graag aan een oranje steen, vul er de kussens mee, eentje werkte vroeger voor de ptt, eentje komt amper vooruit en de laatste moest worden gekust door een prinses.
     
    Borkie, sanne22334, Snowdrops1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Bij mij is er 1 heel erg traag, ook kwam er een dier voorbij met een snavel van een vogel. dan heb ik er 1 die zwemt en oranje ziet en 2 werkstallen met dieren die zwemmen en volgens mij ziek zijn. Ze zien er nogal geel uit.
     
    Borkie, farmermikkie, sanne22334 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik kreeg iets wat de post kan bezorgen, één die me smorgensvroeg wakker kan maken, één leuk speeltje voor de kat, en twee die baby's bezorgen xD
     
    annigjen, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    kreeg iets alleen ik ben er nog niet achter of het de groene of de gele variant is
    ga het zo uitzoeken
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. sunflower1970

    sunflower1970 Gelegenheidsauteur

    Ik zeg net tegen mijn man , heb nog stekjes staan uit de kalender, heb jij ze al neergezet? Dus hij zegt nee en gaat kijken ...maar hij heeft ze dus helemaal niet in de voorraad staan .... dus waarschijnlijk helemaal niet gekregen ...Hebben meer mensen daar last van ?
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Geen last van.
    Maar je man kan kijken of het vakje wel geopend is.
    Enne.. ik weet niet meer of het Bahamarama stekjes waren of farmstekjes. Maar probeer bij beide eens of ze in de voorraad staan?
     
  12. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik kreeg uit de kalender geen stekjes, maar 3 kant en klare bomen, nectarines ;)
    voor Baha dus
     
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Op de 6e dag op 17 april kreeg je 5 raadselbomen 'Ural'. Of de man van Sunflower deze gekregen heeft of niet kan ik niet zeggen maar als aanvulling op farmermikkie kan ik wel zeggen dat het dus stekjes van farm waren. Geertrui, deze zou jij ook gehad moeten hebben. Heb je ze niet gehad dan kan je het beste even een ticket insturen. Dit is dus bijna 1 week voor de nectarine bomen geweest op de kalender.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De prijzen gaan behoorlijk gelijk op met het weer. Hier sneeuw, wat me een behoorlijk winters gevoel geeft.
     
  15. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Dacht precies hetzelfde ;)
    Wat een prut weer en dat eind april
     
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als we nou eens met z'n allen het kadootje van vandaag gebruiken en flink aan het zaaien en oogsten slaan, dan krijgen we vast een zonniger gevoel... 8)
     
    #Stoffie78# en -Coco1968- vinden dit leuk.
  17. sunflower1970

    sunflower1970 Gelegenheidsauteur

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Hij heeft alle vakjes geopend , ziet ook dat de stekjes op de tegel staan. Het waren stekjes van raadselboom ural, en hij heeft op beide in de voorraad gekeken , maar er staat echt niks ...


    dank je wel , ik ga er idd even een aanvraag over doen ...
     
    Laatst bewerkt door moderator: 26 April 2016
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik ging er niet van uit dat het al weer zo lang geleden was, dat ze die stekjes bedoelde. Ik had nl van een van mijn buurtjes ook al de vraag gekregen waar haar stekjes gebleven waren, en bij die ging het wel om de nectarines, vandaar dat ik dacht dat het hier ook zo was. Niet dus, maar die stekjes heb ik ook gekregen hoor, er zat niet veel bijzonders bij :sleepy:
     
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Gelukkig gaan we na het weekend weer naar hogere temperaturen. Maar de prijs van vandaag gaat met het weer wel op
     
    #Stoffie78# vindt dit leuk.
  20. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    wilde morgen op een kleedje , stallen, bomen, mest en supermest verkopen
    maar het is voor mij te koud om te zitten, ieder geval iedereen morgen een leuke konings dag toegewenst ondanks het weer
     
    #Stoffie78# en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.