Praatgroep Tijdreis

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan hebben we precies evenveel gedaan. Als ik vanavond die van 1500 doe, houd ik niet voldoende zaaigoed over, dus kies ik voor fase 5 diamant, dat zijn er 1200, dan heb ik wel voldoende zaaigoed over.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De wolkenrij is binnen en de laaste 2 fases van 1 en 2 staan klaar om geoogst te worden...dan is het gehele event klaar :D
     
    Eleonore_84, Borkie, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb nu 1 en 2 en 3 zilver......o_O
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Mikmak, dan gaat er iets niet goed.
    Heb je kleine akkertjes? Een wac aan?
    Start je een tijdsquest, en oogst je dan (met de hand!) precies genoeg akkertjes? En zet je dan meteen de volgende tijdsquest aan en die ook weer met de hand. En zo verder?

    En gebruik je alle 3 de tropische velden, voor zover je ze open hebt?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zojuist weer mogen oogsten en zaaien. Hier en daar dus wat verwijderd en nu heb ik 313 kwartveldjes. Wat dus goed is voor 1252 gewassen per keer. Beetje jammer dat we er bij de staak 1500 nodig hebben :( 124 suzi er tegenaan gooien vind ik toch wat te veel. Ik ga nog maar wat sieritems verwijderen op de watervallen.
    De volgende oogst kan ik een kleine tijdquest aanzetten anders heb ik niet genoeg zaaigoed voor de volgende ronde. In de nacht gaan we gewoon door trouwens.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gaat voorlopig goed.
    Fase 1, 2 en 5 zilver en goud klaar
    Fase 3, 4 en 6 volledig klaar
    Fase 7 zilver klaar.
    Vanavond nog 1x oogsten voor fase 5 diamant, moet nog even kijken hoeveel ik daarna over heb of dat genoeg is voor een van de andere openstaande fases en dan nog genoeg overhouden om in te zaaien.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb gewoon heel Baha volgeplempt met kwartveldjes, dat zijn er in mijn geval om precies te zijn 426 :music:

    Tot nu toe loopt het lekker, nog niet één keer vergeten het klokje aan te zetten of per ongeluk een knecht aangetrapt. Vanavond doe ik 5 diamant, en dan morgen 6 en 7. En als ik dan nog zin en zaaigoed over heb doe ik zondag fase 2 nog even, daarvan heb ik alleen zilver gedaan.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. bobje96

    bobje96 Forumleerling

    ik vraag me af, waarom je geen knechten mag gebruiken? o_O
    Ik heb 1x ingeleverd en dat gewoon met de knechten gedaan.:music:

    of doe ik iets niet goed?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Event klaar wolkenrij geactiveerd
     
    -mikmak-, kakelot69, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Je mag wel knechten gebruiken. Maar als het maar kleine hoeveelheden zijn kun je dit ook met de hand doen. Zo kun je meerdere opdr. doen in 1 oogst. ;)
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    En anders heb je straks super veel eventgewassen in je schuur staan waar je niks mee kan doen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Er is geen wet tegen, maar als je maar 100 plantjes hoeft te oogsten en je rost meteen je hele plantage leeg is dat toch een beetje zonde. Voor grote leveringen zet ik trouwens wel gewoon een knecht in, dan doe ik een heel veld (dus 752 plantjes) met een knecht en dan pas ik op het andere veld bij met de hand.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    hier ook event klaar (dankzij 2x oogst oogstbonus van 100% die ik aan het partyrad gewonnen had , op zoek naar helicopter)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die 4-diamant was trouwens best leuk. Ik ging in één keer zes Baha-levels omhoog xDxD
     
    -Coco1968-, Borkie, LucieSchreurs en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    och..kwestie van verkeerd oogsten hé.....:oops:
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh, dat is wel jammer. Maar zie het van de zonzijde: je hebt nu vast genoeg zaaigoed;)
     
    -Coco1968-, -mikmak- en Borkie vinden dit leuk.
  17. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Ik vind dat het hier best aardig gaat:
    1&2 zilver en goud gedaan
    3klaar
    4 helemaal gedaan, over een uurtje
    5 zilver gedaan
    En dan gaan we weer vrolijk verder.
     
    Laatste bewerkt: 23 Februari 2018
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Fase 6 en 7 staan voor morgen op de planning, zit met een digitale post-it alles bij te houden en er met caps bij te zetten wat ik eerst moet oogsten. Tijdquestes vind ik verschrikkelijk, veel te bang om iets fout te doen.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Event klaar en ik heb 335 chronobloemen over.
     
    Borkie, hendrika73, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik maak telkens de fout..bij 4 is de eerste 150 en de 2e 450...samen 600...dan kijk ik op mijn veld van 152 en denk okee die heb ik.
    dus maak dan de fout door te activeren en alles gaat naar de 150......:cry:....moet ik nog meer zeggen ?...februari is voor mij gewoon en moeilijke maand...dan werkt het koppie niet zo goed.....o_O
     
    Laatste bewerkt: 24 Februari 2018
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.