Praatgroep Tijdreis

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De basis doen we allemaal hetzelfde .Maar de invulling van een event heeft ook met RL te maken .Bij dit event zijn geen drops dus kun je best het eventgewas wat langer hebben staan . Ik moet nog behoorlijk wat uurtjes werken dus gebruik ik alle akkers om het event te doen . Waren er drops nodig dan had ik voor een andere strategie gekozen .
    Vanaf hier wens ik ook iedereen succes
     
    rikmark, Borkie, voesje en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    Klopt dit?, dat je dan ook nog 5 bananen krijgt? Volgens het plaatje op de 21e dag van bommel zou je bananen moeten krijgen, maar volgens mij krijg je alleen een sieritem. Of is die dan extra?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    die is extra
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ok... vraagje... :music:
    Ik heb 15 eventgewas bij start event ingezaaid. Opbrengst 10 per grote akker, dus in totaal 150 eventgewas (+1 oogstbonus:p).
    Dat betekent dat als ik de eerste tijdquest aanzet voordat ik straks ga oogsten, er 100 verdwijnen naar de quest en ik 50 overhoud om weer in te zaaien? Zoek ff bevestiging:oops:
     
    rikmark en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  5. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Klopt niet je hebt 100 eventgewas voor de tijdquest, ik doe de tijd nog niet aan wacht eerst op meer event gewas
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik had maar 10 eventgewas o_O:oops:
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  7. katbla

    katbla Forum freak

    je kan toch niet meer dan 10 Baha-event gewassen zaaien? Ben je niet in de war met de viooltjes??
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Sorry Daxter... ik probeer een maandje premium uit. Daar zitten extra 5 eventgewas bij...:p
     
  9. katbla

    katbla Forum freak

    oh, zo kan het ook....:p
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Dan klopt jou verhaal:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    In dat geval klopt jou berekening
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt dames! :D
    Kan ik nog even bedenken of ik dat ga doen of toch zoals BA zegt eerst wat meer eventgewas te verzamelen.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik maak mijn 3 velden vol met eventgewas en ga dan als het klaar is de tijd aanzetten en dan oogsten met de hand eerst de 100 en dan even kijken wat ik over heb voor de volgende ronde
     
    voesje en Borkie vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, klopt!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is dus 2x voordeel. 5 extra gewas en een oogstbonus van +1. Ik weet niet hoe je met de tijd uitkomt. Ik zou dan inderdaad lekker de eerste quest aanzetten en daarna de 50 zaaien op grote velden met supermest. Die +1 is vaak maar 6 uur. En ik heb er een hekel aan om kwartveldjes met de hand te doen.
    Je kunt er ook voor kiezen om die 150 al deels op kwartakkers te zetten, maar dat vind ik altijd een duur geintje met supermest. Alle velden vrij maken en overal eventgewas zaaien met supermest, levert je wel het meeste voordeel op van de oogstbonus, dan komen daarna de opdrachten wel.
    In ieder geval kom ik zo met de tijd uit dat ik 3x met supermest kan zaaien en dan nog 1x zonder.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    Oké duidelijk, bedankt voor je reactie !
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb de eerste tijdquest gedaan en de resterende 50 weer gezaaid... es kijken hoever ik kom. Wil idd de +1 bonus maximaal benutten;)
     
    Daxter1966 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb mazzel draai +100% voor 24 uur nu kan ik na 2 rondjes de eerste 4 fases zilver inleveren en dan 3 velden volzetten met kwartjes.
    Gaat voorspoedig. :p

    Succes iedereen
     
    rikmark, farmermikkie, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    eerste 3 gedaan
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nog helemaal niks gedaan, eerst die 2500 zaaigoed xD . Maar dat moet morgen wel gepiept zijn, er staan nu 426 kwartveldjes met WAC te blazen die ik vanavond nog kan oogsten en dan zet ik meteen nieuwe neer voor morgenochtend.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.