Praatgroep Tijdreis

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrkoen313

    mrkoen313 Forumleerling

    de beloning voor de wolkenrij is ook leuk, 2000x je level in ep en tep.
    met level 306 op baha tikt dat lekker aan;)
     
    boermars en Borkie vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Met level 113 op baha ben ik er ook wel blij mee xD
     
    LucieSchreurs en Borkie vinden dit leuk.
  3. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik ben altijd zo slecht in tijdsquesten.....ik vergeet OF aan te zetten voor de oogst...OF.... ik vergeet te oogsten als het 2x moet dat de tijd dan al op is, snap je....Ik ga echt mijn best doen en misschien een kookwekker gebruikenxD
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je moet wel alles met de hand doen bij deze quest, alleen de laatste levering niet.

    Dat iedereen daar even aan denkt dus. Het is nogal jammer als je 752 gewassen met een knecht in één keer weg rost terwijl je daar nog twee fases mee had kunnen afronden, zeg maar xD
     
    voesje, Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zoiets vind ik leuk om te doen. Nu nog hopen dat ik er voldoende tijd voor vind.
    En ik zal wel onnodig moeilijk doen, maar ik ga de eerste quest doen zo gauw ik er van overtuigd ben dat ik dan voldoende zaaigoed overhoud. En hoeveel ruimte ik ga maken bekijk ik ook wel even bij de fases waar meer gewassen voor nodig zijn. Ik begrijp dat het niet op 1 veld te spelen is, maar zolang dat wel kan, ga ik dat mooi doen.
    Dus morgenmiddag de eerste 10 zaaien, daarna 82 halve velden zaaien en de quest aanzetten voordat ik die ga oogsten. Voor die quest ben ik 100 nodig en het levert me 410 op. Dus kan ik wanneer de fase 1 zilver binnen is, fase 2 zilver aanzetten. Dan houd ik 185 over, met de 8 die ik niet heb gezaaid. Dat kan dus op kwartveldjes voor de volgende oogst. Ik heb daar ruimte voor 164 kwartveldjes, maximaal 656 oogst wanneer ik geen bomen weghaal. Die ronde kan ik dus fase 3 zilver nog niet doen, maar wel goud van 1 van de andere fases.

    Nu heb ik de FAQ van de beide events bekeken, en vandaag nog helemaal niet geoogst. Over 10 minuten moet ik al weer weg, dus ook geen tijd meer voor. Vanavond hoop ik dus nog te oogsten. In ieder geval de laatste cadeautjes van de kalender op te halen, en het is jammer als ik dan niet gelijk tijd heb om te oogsten.
    Tenzij je dus niet begint met voldoende zaaigoed maken. Dan is het even ingewikkelder misschien, maar je kunt dan juist ook eerder met de knechten werken. En wanneer je je afvraagt of je teveel aan zaaigoed krijgt, tel je de fases bij elkaar op die je nog moet doen en deelt dat door 5.
     
    boermars, Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja dat kan ook.

    Maar ik dacht ik waarschuw effe, mijn laatstleden SM-tsjernobyl ligt me nog vers in het geheugen. En sommige mensen hebben nou eenmaal niet zoveel zin in ingewikkeld he.
     
  7. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Denk ik dan zo makkelijk of heb ik het helemaal mis
    Ik zit te denken, als ik alle velden vol heb staan met het event gewas en het gewas is klaar.
    Dan ga ik de timer aanzetten voor de eerste 100, dan ga ik de eerste 100 oogsten met de hand
    Dan de volgende voor 300 ( wel aandenken dat ik gewas over heb voor de volgende zaai) en ga zo maar door.
     
    voesje, Daxter1966, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja precies! Dat bedoel ik!

    En dan dus niet per ongeluk een knecht gebruiken, want dan is meteen je hele veldje leeg :cry:
     
    Daxter1966, Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nee nee GEEN knechten:wuerg:
     
  10. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Nou dat ga ik zo niet doen...ben zo gewend aan knechten dat dat bij mij gegarandeerd fout gaat...o_O
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  11. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou ik denk dat ik ook met de oogst dat is het snelste
    S6 all
    Gr Tineke
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, de plantage is nu helemaal open. Ik ben er helemaal klaar voor!
     
    voesje, .kicky., Daxter1966 en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat heb je mooi gedaan, gefeliciteerd!
     
    Daxter1966, Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou het was meer geluk dan wijsheid hoor. Ik had een paar ruimtes geopend in de apentempel, omdat ik zo graag wil beginnen met de quest voor de kristalwatervallen en daar heb ik lychees voor nodig. En toen zag ik dus pas dat die plantage nog verder open kon xD
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je kan ook expres 10 minuten tussen een aantal velden doen kan goed met knechten
    wel op tijd oogsten dan natuurlijk:inlove:
     
    Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat heb ik wel eens geprobeerd maar dat ging meteen mis, iets te lang onder de douche gestaan of zo xD

    Maar iedereen moet het spelletje spelen zoals ie dat prettig vindt natuurlijk.

    Ik denk dat ik de komende dagen mijn knechten helemaal uit laat, ook voor de muisketiers. Anders zul je nog zien dat ik ze uit gewoonte toch inzet op Baha en dan wordt het alsnog huilen. En van een paar dagen oogsten met de hand zal ik ook niet doodgaan xD
     
    janniekwak, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tja ik helaas wel.....:wuerg:
    dus ik neem kookwekkertje mee:p
     
    voesje en Borkie vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Over kookwekkertjes gesproken: ik was vandaag vrij maar ik had de wekker gezet om mijn uien te oogsten voor het valentijnsevent nog. En dat moest ik mijn man dus uitleggen, wat heeft ie me uitgelachen zeg xD
     
    boermars, corry19502010, katbla en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ga de kristal watervallen gebruiken om zaaigoed te maken . Dat zijn 5 oogsten . En ondertussen de tijdquesten op de andere 2 veldjes .
    De wolk is super elke week minimaal 764000 TEP is super
     
    voesje, Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    mooi om te lezen hoe iedereen het op een andere manier doet.
    Succes allemaal
     
    Borkie, farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.