Praatgroep Tijdreis

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ik heb hem ook af :D. Was heel relaxed dit event en een mooie staak ook nog! Kan meteen de suikerriet even gaan aanvullen met de +1 en de wac die nog loopt.
     
    Borkie, boermars, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    KLAAR.....:music:
     
    Borkie, kakelot69, voesje en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. mientje67

    mientje67 Forumleerling

    Goedemiddag, betreft een vraag mijn producten zijn klaar op de bahama van dat spel de tijdreis. tot mijn verbazing is dat spel weg bij mijn in dat klokje. vanmorgen heb ik nog producten ingeleverd. Ik heb ook al een paar keer uit gelogt en weer in gelogt maar niks geen spel in dat klokje. Hoe kan dit want wil het wel afmaken de wolkenrij had ik gister middag al gehaald. Groetjes van Mientje67.
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als de tijdreis af is, dan gaat het spel dicht. je kan het wel nog terugvinden bij de "afgewerkte quests". daar zal je zien dat er een groen vinkje staat. verder dan daar kan je niet gaan.
    dit antwoord heb ik ook gezet bij "algemene vragen".
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Weet je zeker dat je dit event nog niet hebt afgerond...want bij mij verdween het klokje ook toen ik klaar was en kan je het event terug vinden in de cooperatie bij de afgeronde questen.
     
  6. mientje67

    mientje67 Forumleerling

    Ik moest alleen opdracht 2 nog doen de middelste en de laatste opdracht. Voor de rest had ik alles gedaan maar ik ga toch effe kijken in de afgeronde questen. In ieder geval dank je wel voor de snelle antwoord terug.
     
    sinkieboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    kijk even bij de wolkenrijen .
    Als je daar alle sieritems op kunt zetten is het ook klaar toch.
     
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Nee Vinc...want fase 1 en 2 goud en diamant had je niet nodig voor de wolkenrij ;)
     
  9. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Phèèèw gelukkig, sinkie is er nog. Die zat bijna in 1932 hahah xD;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.