Praatgroep Theekransje en Trendy Verenpak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

nog 4 x voeren, nog 6 schooltjes. moet lukken denk ik
    de brochettes komen niet erg goed. en die zijn niet te verdienen met de "support" queeste en komen ook niet uit de toverbomen.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier geen problemen met te weinig di's, heb nog 355 maisvoer en 608 fruitstokjes moet alleen nog 9.696 eventgewas om alle upgrades te kunnen halen :wuerg:xD

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb nu 5 smikkeltuintje staan. :music:Nu voor 2 tuintjes gewas maar geen di genoeg.

4. -matthias1952-

ik moet ook nog 7K eventgewas, maar daar hebben we nog tijd genoeg voor
    de stokjes??? ik zet in ieder geval lang gewas neer vannacht.

jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Dat heb je rap gedaan Schaap :inlove:

Ik heb je een DI'tje gestuurd, morgen krijg je er weer eentje van mij.

En nu even juichen: ik heb zojuist mijn dertiende smikkeltuintje op het land geparkeerd xD Nu moet ik nog 5 sportschooltjes, maar dat gaat wel lukken met dank aan de anjers. Voeren gaat ook lekker, nog vijf keer en dan zijn de chinchilla en de oerspar ook in the pocket.

6. schaapje52

Ik had ontzettend geluk. Kreeg 6 uur +1 gisteravond en toen heb ik van alles opgegeten. xD Ben nu tonnetje rond. ;)xD
    Buurtjes ik stuur jullie fruitstokje toe. Ik heb maisvoer nodig. :music:Ik krijg van alle lieve buurtjes fruitstokjes, maar die heb ik niet nodig. :oops:

jolanda13, -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

@schaapje52, ik probeer er aan te denken om je maïs te sturen, voor mij graag fruitstokjes. die heb ik heel hard nodig.

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier lopen de fruitstokjes wat achter en met het andere event heb ik nog best wat DI nodig. Maar ach die loopt er bij naast en is mooi meegenomen.
    Sta bij fase 7 bij peter, dus dat duurt nog wel effe. Momenteel staan er 5 smikkel en 7 van die voedseldingen op het land. Als ik ze beiden op 13 wil hebben, ben ik nog niet op de helft. Maar ach we zien wel weer. Doel is nu de nieuwe stal en die is wel haalbaar :).

9. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Het zijn wel vreetzakken hoor, die papegaaien! Zes stuks voer tegelijk! :)
    Ik moet nog 14x voeren, dus nog 84 voer oogsten.
    Ik moet nog 6 smikkeltuinen en nog 7 sportscholen.
    Dus nog 12100 gewassen kweken...

10. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Het voer gedeelte van het event is klaar. Nog 3 sportscholen, gewas is er alleen de fruitstokjes blijven achter. Ik laat de items tot morgenavond staan voor de extra prijsjes.

11. boermars

boermars Forum-hertog

Ik ga niet zo goed zit maar te stuntelen, verkeerd geleverd want zag geen kleurverschil in de kippen, dus bij peter kip de chinchilla gehaald, nu onderin bezig, op stap 3 beland. Moet ik nog een beetje gewas gaan maken voor wat extra sportscholen, want maar 9 staan en moet 13 zijn/worden.
    Die andere heb ik er 5, dus ook nog bijmaken.
    Gaat m niet worden met alle upgrades, zie het wel. Ben blij met chinchilla.
    Heb nachtdienst kan ik wel meer oogsten. :music:

12. schaapje52

Hier druk druk bezig. xD De smikkeltuin heeft een 2e upgrade gehad. :music:Gewassen voor de laatste 4 zijn binnen. Nu zien dat ik de di kan halen. Kan vandaag hopelijk de 1e nog doen. Dan nog 270 di te gaan. Morgen laatste vakantiedag en dan weer werken.

boermars, jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  13. mmans

mmans Forum-hertog

he schaapje, je kunt toch beter die tuintjes eerst in het bos plaatsen? En dan laten staan, zodat je peter en patrick kunt voeren? En daarna pas die upgrades maken, want dan geven ze geen voer voor peter en patrick meer.

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. gero1946

gero1946 Forumleerling

waar vind ik de event shop voor de upgrades ???

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Er is geen eventshop. Je kan ze upgraden onderaan in het eventscherm . Wel eerst van je akker afhalen.

16. schaapje52

Dank je wel voor de tip. :music:Maar de tuintjes geven geen di en nu heb ik dat gedeelte ook in gebruik om de di binnen te harken. Anders ga ik het zeker niet halen.

17. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

De oerspar en de chinchilla had ik vanmorgen vroeg al binnen, en sportschooltje nummer tien staat nu ook te prijken. Voor de laatste drie heb ik genoeg gewas, maar ik kom nog 247 stokjes tekort dus ik heb nu 2,5 veld anjers neergezet voor de nacht. Morgen moet ik werken, dus dan gaan er weer anjers op en dan zou ik toch een heel eind moeten kunnen komen :D

De items laat ik staan tot het bittere einde, want bij het voeren heb ik al een paar mooie mysteriestallen gekregen en het zou wel heel leuk zijn als dit event me ook nog een mier of een manta opleverde xD

18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het gaat nu wel mooi snel met het voeren. Vanmorgen de stal binnen gehaald, dus event is voor mij al geslaagd en die andere vogel staat al op 4. Dat gaat ook nog wel goed komen denk ik. Ondertussen ben ik nog eventgewassen aan het verbouwen. Met een halve knecht (zaaier) is het nog wel te doen, 2 velden kwart veldjes met de hand :).

Ik heb nu 7 smikkel en 8 voedsel dingen. Die 13 van elk ga ik zeker weten niet halen, maar dat geeft helemaal niks.

19. vinc05

vinc05 Forum freak

Maak de smikkel dan af of de school heb je 1 van beide wel een upgrade toch ?

jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Roos

Roos Forum-baron

Poeh.... alles doorgelezen, maar ben er nog niet helemaal uit. Kan iemand met mij meedenken?
    Ik heb 13 smikkeltuinen staan. Dat is genoeg om helemaal te upgraden. Klopt toch?
    Ik heb nu nog 13 sportscholen nodig om die ook te kunnen upgraden?

Ik heb het chinchillahol binnen, dus het gaat me niet meer perse om het voeren, maar wil wel nog dat 2e item met upgrades. Of dat kan hangt oa af van hoeveel sportscholen ik daarvoor nodig heb. Ik kan al een paar sportscholen maken, maar dat doe ik alleen als iemand mij kan vertellen dat die 13 smikkeltuinen zeker weten genoeg zijn :p Anders maak ik die liever eerst af.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.