Praatgroep Theekransje en Trendy Verenpak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ja Dahlia, gezien, hoop dat ik hem haal dit keer.
     
    jolanda13 en Dahlia76 vinden dit leuk.
  2. gero1946

    gero1946 Forumleerling

    Ik mis Patrick en Peter op de opën plek In het begin van het spel waren ze er wel en nu niet meer.
    n ik ook de beloningen niet binnen halen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Even in het eventscherm het vakje onder de papegaaien aanvinken.
    [​IMG]
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je voor alle reacties, maar ik kom er nog niet. Mis denk ik nog wat. Heb van die voedsel en smikkel dingen in de molen gemaakt, ze op het land gezet. Vanmorgen geoogst en nu 5 vogelsnuiterij in de schuur staan, maar kan nog de vogels niet voeren. Welke stap mis ik dan nog?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je hebt 6 voer nodig om 1 beestje te eten te geven. Dus nog even geduld ;)
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe dat schiet echt niet op zeg!!! Dank je voor de reactie. Dus we hebben 60 van die dingen per dier nodig. Nu snap ik waarom ik die gemaakte dingen beter z.s.m. op het land had kunnen zetten... Ben er lekker bij dit event of niet o_O
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je redt het nog best hoor. Ik heb nu al meer dan voldoende items op het land staan om de beestjes naar behoren te kunnen voederen de komende dagen, dus wat dat betreft zou ik nu al kunnen stoppen met eventgewas maken. Wel is het natuurlijk zo dat je meer items nodig hebt naarmate je langer wacht met neerzetten.
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    vraag me af of die 120 ''voer'' op een normale manier haalbaar is, heb nu 17 voer, 5 smikkeltuinen en 3 sportscholen
    ga nu eerst voor de 13 smikkeltuinen zodat ik tenminste 1 sier-item kan upgraden

    naar de quest van de twijgen kijk ik niet meer dat is gewoon een absurde quest qua droprate
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja hoor, dat is prima haalbaar op een normale manier. Met wat jij nu op het land hebt staan kun je al 27 voer per dag binnen halen, ervan uit gaande dat je de scholen twee keer per dag oogst en de tuinen drie keer. Op zich is dat al voldoende om woensdag aan de 120 te zitten, en naarmate je meer items neerzet gaat het alleen maar harder.
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  10. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb nu van beide 8 items op open plek staan. Nog 5 van ieder om ze te kunnen upgraden.
    Mazzel dat ik nog een 200% voor 24 uur in mijn voorraad had staan. Gelijk op diamant gezet. Schiet dan wel op.
    Gaan gewoon verder en zien wel waar het schip strand. Of beter het sieritem strand xD;)
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  11. Babster

    Babster Forumleerling

    Ik heb vanmorgen 4 voer geoogst, maar ik kan geen papegaai voeren. Ik zie het al, als je de papegaai aanklik zie je (4) voeren en de faq staat 6.
     
    Laatste bewerkt: 7 September 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je hebt er 6 nodig om 1 keer te kunnen voeren
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Babster

    Babster Forumleerling

    Als ik de papegaai aanklik zie ik een 4. fout in het spel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat zijn de 4 die je in voorraad hebt. Het vakje is ook grijs en moet groen zijn om te voeren
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Het is toch 4 stuks over 1 bestaand sieritem? Of mis ik weer wat :) . Ik heb hier 6 sportscholen en 4 tuinen staan. Is het dan slimmer om door te gaan om nu 1 te upgraden of wat is nu de slimste tactiek..
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is slimmer om eerst voldoende te voeren want een geupgrade item geeft geen voer meer.
    Je hebt er inderdaad 4 per upgrade nodig. En je kan 3 x upgraden per item.
     
    jolanda13, BoerAnnelies en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hoeveel heb je nu op je land staan dan? 13 stuks van elk?
    Zo snel ben ik niet hoor, vrijdag ook gewoon gewerkt en dan is het spel minder belangrijk. Heb toen 1 oogst gemist zeg maar. Leef de laatste tijd toch al minder voor het spel. Het komt als het komt en anders niet.

    Dus dat 2 keer per dag en 3 keer per dag oogsten zal hem hier niet worden. Denk dat 2 keer per dag en 2 keer per dag oogsten realistischer is.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    Goedemiddag Buurtjes
    ik heb nog maar 1 smikkel en 1 andere pakket gemaakt maar hoe kan ik ze op het land zetten? heb het een paar keer geprobeert maar wil niet vlotten
    Mvg Tonnie
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    je kan ze alleen plaatsen op de open plek, zorg dat je geen landjes heb staan, dan naar het vaasje, je kan dan zoekken op smikkel of eenvoudig, daar selecteer je ze, dan kan je ze plaatsen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    Hoi Nella bedankt voor je reactie nou zat weer eens met me dop ogen te kijken daarom kon ik het niet vinden....je moet wel erg veel smikkel en sportschool hebben om te voeren kijk wel hoe ver ik kom het is tenslotte nog maar 4 dagen...
     
    jolanda13 en vinc05 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.