Praatgroep Theekransje en Trendy Verenpak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    waarom kan ik de smikkeltuin niet op de siertuin zetten
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die kan alleen op de open plek
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    hier krijg ik er gemiddeld 12 twijgen per 2 uur van een veld papegaaienstallen, alleen het voer is bijna op met 3 velden vol dus vanavond maar wat andere stallen erop :oops:xD
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik weet het niet hoor, met deze evenementen. De aantallen voor de molenproducten zijn erg hoog, de dropitems krijg je niet van elk veld, dan nog wachten tot de sieritems voer geven....
    Nu de eerste sportschool in de molen, eerste smikkeltuin op het veld, dan heb ik morgenochtend 4 voertjes.
    Schiet niet echt op zo.
    Ik ben even kwijt hoeveel voer er nodig is, maar ik denk dat dit evenement wel een maand mag gaan duren. ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je alles wilt halen heb je in totaal 120 ''voer'' nodig er zijn 2 balken waar je 60 voer in moet leveren (per keer 6 voer geven), hier begin ik met de balk van de oerspar en dan maar kijken hoe ver ik kom

    hier heb ik nu 4 smikkeltuinen in het bos staan
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ja Dahlia ik heb er vanochtend ook zo 2 neergezet, die dus de ene over 5 uur en de ander over 2 uur te oogsten.

    Lees ik net dat ik de langdurige sportschool moet maken, pfoei net op tijd gezien dus de molen draait, over 2 1/2 uur kunnen die erop, jongejonge wat duurt het lang voor je dat voer hebt en dan ben ik er nog niet, want moet 6 voer maken..........als ik het goed begrepen heb.

    Ja idd een maand dit event is veel leuker, heb je in ieder geval de tijd xD
    Ik denk er ook zo over hoor, zie wel hoever ik kom, heb geen illusies dat ik het ga halen, dat heb ik al veel langer niet meer, hahahahahaha

    Twijgjes is ook een giller, met stallen dan, ik ben nu aan omgooien naar langste gewas (saguaro)op baha 1 en 2, op watervallen laat ik mijn bijzondere beessies staan, die ik net heb.

    Chinchilla?
    o_Ooh heb ik nog niet, even kijken waar die in zit in de balk.
     
    jolanda13 en Dahlia76 vinden dit leuk.
  7. damiraga

    damiraga Forumbeginner

    Waar kan ik Smikkeltuin terugvinden ?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    gisteren kreeg ik uit 1 veld met kwartveldjes saguaro 40 twijgen met de wolkenrijen dus dat gaat ook niet helpen, 3.200 stuks ga ik hier ook niet halen. het beste droppen de stallen volgens mij alleen ga je daar denk niet de 3.200 twijgen mee binnenharken -.-
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In je inventaris bij de sieritems maar alleen op de open plek in het bos
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oke, ik heb een stukje gemist in de FAQ zie ik nu. Je verbouwd dus gewassen, die zet je in de molen en begrijp ik dan goed dat je dat weer op je land zet en je dan pas het ding krijgt wat je aan de vogels kunt geven?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat klopt. Je kan in 2 soorten de molen maken, De 1 geeft 1 voer de ander 2 maar duurt ook dubbel zo lang voor hij klaar is. Je kan het beste zo veel mogelijk ervan maken. Om ze ook te upgraden tot het hoogste niveau heb je er 13 van ieder nodig. Maar eerst ze laten staan tot je voldoende voer hebt gemaakt.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zaai je wel in op kwartakkertjes? En oogst je wel met een wac (wortel-appel-chutney ambachtsproduct voor 2 extra gewas opbrengst per akkertje)?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dus ze nu op het land zetten en ondertussen door gaan tot ik 13 stuks van beiden heb?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zeker meteen op het land zetten en proberen er zoveel mogelijk bij te maken. 0ok niet vergeten ze te oogsten.
    Als je voldoende gevoerd hebt of zeker voor he einde van het event kan je dan de items upgraden door de overige om te ruilen voor upgrades. Niet vergeten een basis over te houden.
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  15. viooltje

    viooltje Forumleerling

    jup.. het lijkt net "minecraft" daar heb je ook "een dingetje nodig waar je weer een ander dingetje mee moet doen om nét dát dingetje te krijgen/maken wat je nodig hebt" LOL
     
    jolanda13, Reggaefeeks en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ja, dat doe ik.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu vier sportscholen en drie smikkeltuinen staan.

    Morgen verder :D
     
    jolanda13, boermars en gelderblom vinden dit leuk.
  18. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ;):D

    heb het zelfde staan kakelot
     
    jolanda13, -doppie- en kakelot69 vinden dit leuk.
  19. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Hier nu 8 smikkelhut en 5 sportschool , en er zitten 2 sportscholen in de molen.
     
    jolanda13, farmermikkie en boermars vinden dit leuk.
  20. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    De Chinchilla zit aan het einde bij Peter Papegaai bij de open plek.
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.