Praatgroep Theekransje en Trendy Verenpak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Zoals de plaatjes laten zien worden beide namen gebruikt. Afwachten dus of er nog iets verandert n de naam.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ok houd het in de gaten

    edit

    In fase 5 van het veren pak klopt ook de TEP waarden niet denk ik
     
    Laatste bewerkt: 4 September 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik doe normaal echt wel alles mee, maar deze ga ik overslaan. Zit niets bij wat ik graag wil hebben voor die hoeveelheid die ik moet inleveren. Mss wel handig voor spelers die bananen nodig hebben om de papegaaien fok vrij te spelen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik twijfel ook nog. Op zich is het fijn om met wat meer eventgewas te kunnen beginnen aan het spawn character event, maar dat wordt eigenlijk pas interessant als je meteen 49 extra gewassen kunt inzetten en daar heb je zo veel twijgjes voor nodig, die krijg je nooit in één keer lange gewassen oogsten bij elkaar.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ja en je haalt dat wel in , je kan uiteindelijk ook niet meer zaaien dan twee velden, dus je wint er niet veel mee.
    Grote velden , ambachten supermest en susi en je hebt in een uur 100 stuks, als je dan nog een keer grote velden doet met supermest heb je niet eens meer susi nodig. Die 54 die je dan even snel zou moeten krijgen leveren je een uurtje en nog wat tijdwinst op en je bespaart de eerste ronde 10 keer supermest en 10 keer susi. Niet echt iets om je druk om te maken.

    Verder lijkt het spawn event me wel leuk, zeker om ook te kijken naar die upgrades voor later. 20 % extra op sieritems is altijd en leuk cadeautje. En verder zijn alle kleine prijsjes bij elkaar al snel best leuk. Maar het zijn de upgrades die het interessant maken. :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh ja, je kunt maar op twee velden zaaien :oops:

    Dan worden het 30 extra gewassen die je zou moeten krijgen om een rondje vermeerderen over te kunnen slaan. Waar je 568 dropjes voor nodig hebt, nou die krijg ik nooit in één keer binnen met mijn ene Howie :music: Maar voor mensen met meerdere Howies is het wellicht een optie.
     
    -Pillow_ en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het lot heeft beslist. Ik kreeg ineens een aanval van RL en ben nu te laat om er saguaro op te gooien (en dat was de enige manier geweest waarop ik heel misschien die 568 DI bij elkaar had kunnen sprokkelen). Ik ga de eventquest dus niet doen xD
     
    -Pillow_, jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    pffff 238 twijgjes uit volle oogst lange gewassen
    Met 3200 te verzameln ga je dat met de beste wil van de wereld nooit redden zonder toeters en bellen

    had er iemand bomen staan per ongeluk??
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  10. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Ik heb 3 velden vol staan op Baharama (al geoogst, daar ik niet mee doe aan dit event) vanavond laat, kan ik desgewenst wel posten hoeveel twijg eruit komt?
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier uit me 3 velden hortensia 450 maisvoer en 335 fruitstokjes en 216 twijg van me hortensia en saguaro :wuerg:

    die droprate van de twijg klopt idd niks van weer een reden erbij om die quest niet te doen :wuerg:xD
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hoor het graag anders gaan de bomen erop op baha
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    met deze droprate kan je het beste stallen neer zetten denk op baha, of je daarmee die 3.200 di's haalt is alleen de vraag -.-

    het heeft in ieder geval geen zin om er lablab met een tikimasker op te zetten op deze manier
     
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik had half bomen staan drie keer nix 28
    En uit saguaro ook 31 pfffffffffffffffffffffffffff

    Totaal van alles 255
    P.S krijg je geen twijg op kristal eiland ?
     
    Laatste bewerkt: 5 September 2019
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Meestal zitten wij ongeveer gelijk met de drops, maar deze keer een groot verschil. Had ook hortensia op kwartjes.
    401 maisvoer, dus 49 minder en maar 293 stokjes dus 42 minder.
    Twijgen wel ongeveer gelijk. Ik had er 219. Heb fase zilver 1 en 2 ingeleverd en nu 20 eventgewas gezaaid.
    Die quest laat ik verder links liggen.
     
  16. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Ik had ook heel slecht twijgen 1 veld bomen regenwoud 76 brr
    En die 24 uurs gewas 31 pffffffffffff
    Gr Tineke
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het verschil kan komen omdat ik de sinaasappelsap nog op me land had staan, die had ik eerst geoogst en daarna afgebroken om de wolkenrij te activeren om vervolgens te oogsten :music:
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    262 maisvoer en 168 stokjes, van drie velden edelweiss. Vanavond kan ik in ieder geval dus alvast een paar items maken, dat is mooi.

    Over de droprate van de twijgjes zal ik maar zwijgen, ik ben in ieder geval blij dat ik aan die quest niet meedoe xD

    Ik vermoed trouwens dat de bomen (veel) beter zullen droppen, qua twijgjes. Takken vallen immers meestal van bomen en niet van gewassen. En ja, ik weet dat dit klinkt als een flauwe grap maar een tijdje terug was er ook een event waar je takjes moest verzamelen en toen ging die gedachtegang wel op.
     
    LucieSchreurs en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Weet zo even niet in welk topic ik zit, want 3 events tegelijk lijkt heel veel als je je niet ingelezen hebt. Uiteindelijk zal het wel mee vallen gezien het een fokevent is, gratis DI op baha en 2 velden met eventgewassen om die dingen in de molen te maken.

    Ik had 191 takjes.
    126 fruitstokjes en 140 maisvoer. Kan over een paar min nog een veld oogsten.
     
  20. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Deel een van de quest ingeleverd, nu zou ik papegaaiennestvarens moeten hebben, maar waar vind ik die? iemand?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.