Praatgroep Theekransje en Trendy Verenpak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

    boermars Forum-hertog

    Oeps, jullie hebben gelijk, geen upgrade voor bamboehut, maar gewoon sieritem dus.

    en de smikkelhut en sportgym staan nu op de huisdierenveld, na uitbreiding aangeschaft te hebben.

    Thanks Enk.
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Helaas heb ik het vandaag niet gered. Ieders bedankt voor het geven van de DI. Ik moest nog 70stuks en dus nog oogsten. Door de drukte op werk, kon ik pas inloggen om 13.30uur. Gezien de molen tijd meer dan een uur was heb ik niet eens geoogst, want haalbaar was het niet meer.

    Jammer, maar ja zo gaat het als je werkt. De stal en de boom zijn binnen en ik heb mooi 2 items. Eentje die eenmaal is geupgrate en eentje die 2 maal is geupgrate.
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Misschien een tip voor de volgende keer. De molentijd had je kunnen afkopen, bij deze items voor 1 TG per stuk weet ik omdat ik de laatste zelf heb afgekocht om nog net op tijd de laatste upgrade te kunnen krijgen en plaatsen.

    Jammer van deze keer, maar misschien heb je er wat aan bij een volgend event. Je kunt altijd kijken wat afkopen van de molentijd kost en dan besluiten om het toch niet te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.