Praatgroep Theekransje en Trendy Verenpak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nog 80 spiesjes, wie helpt mij mijn 13de voedsel ding te krijgen ???

farmermikkie vindt dit leuk.
  2. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Dan heb ik dat helemaal fout begrepen ze staan er niet meer in moet er nu als een haas vandoor in ieder geval bedankt voor de reactie

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wat erg lonnie. nu heb je geen ge-upgrade item. alles wordt omgewisseld.

lonnie57 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Lonnie, die dingen zitten dan toch gewoon in je inventaris, bij het blauwe vaasje? Je zet er van elk eentje op het land, en dan klik je in het eventscherm op 'inruilen' en de rest wijst zich vanzelf.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Nog 1 snuisterij en dan heb ik beide vogels gevoerd. Heb de items 1 en de andere 2x ge-upgrade.

farmermikkie en thuva1 vinden dit leuk.
  6. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

heb je een fruitstokje gestuurd

7. Roos

Roos Forum-baron

Het gaat hier echt heel spannend worden. Ik heb 11 sportscholen... (dat kan niet iedereen zeggen, ik werk nog aan de bijpassende lijn) en echt bijna genoeg gewassen voor een 12e) . Om 13.58u zijn m'n gewassen klaar. Dan moet ik...
    • m'n gewassen oogsten (met klik op knop)
    • gewassen in de molen stoppen (is dan genoeg voor 2x omdat de gewassen de grond niet meer in gaan)
    • molen afkopen (met ogen dicht)
    • naar het bos hollen (niet verdwalen)
    • laatste 4 items omruilen
    En dat dus in 2 minuten. Dat moet kunnen, maar ik zit nu al een beetje te wiebelen en op de klok te kijken hoor. Dit moet ik niet te vaak zo doen hahahah.... Er zitten al twee upgrades overheen en ik heb zo'n vermoeden dat het er overheen plaatsen ook nog wel een minuut ná 14u kan. Niet dat ik dat risico ga nemen..
    Maar dit wordt dus behoorlijk :wuerg::oops:8):p. Allemaal op hoop van :D

vinc05, owl., -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. kakelot69

Oei dat wordt spannend xD

Heb je niet nog ergens een bergje SM liggen?

9. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Ik zal wel vreselijk dom zijn want ik begrijp niet hoe je dat moet doen. Ik heb nu 1 sportschool op de open plek staan dan ga ik naar ruil- sieritems dan zie ik alleen maar items te koop staan terwijl er rechtsboven nog 12 in mijn inventaris staan wat doe ik fout ? Sorry ik dacht dat het koop was. dus ze gaan ervan zelf ook overheen ?
    Phoe phoe na veel gepruts is het eindelijk gelukt wat een gedoe. -.-
    Dankjewel voor de hulp die ik van jullie gekregen heb ze staan nu te pronken op het huisdierenveld :D

Laatste bewerkt: 11 September 2019
  10. Roos

Roos Forum-baron

Ja, dat heb ik wel. Nog een hele berg. Het probleem is... ik zit erop xD
    En ik heb een hele berg nog omdat ik zo zuinig ben met m'n supermest. Maar heb al 3x een rondje uitgegeven omdat ik een weekendje weg was. Daar spaar ik die supermest voor :D Maar ja.. zuinig dus he... dus als m'n gewassen dan toch al om 2 voor 2 klaar zijn... :wuerg:xD

11. thea1963

thea1963 Forum freak

je kan in dat ruilscherm 4 sportscholen omruilen / ''kopen'' voor 1 upgrade, als je er 12 hebt staan moet / kan je dus 3 keer de upgrade kopen als je dat hebt gedaan kan je de sportschool 3 keer een upgrade geven op de open plek vervolgens kan je het item ook op het huisdierenveld zetten, hetzelfde geldt voor de smikkeltuin

als de knop groen is in het inruilscherm gewoon erop klikken als je er nog 1 smikkeltuin en of 1 sportschool op de open plek hebt staan :)

boermars en lonnie57 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

Je koopt de upgrades voor basisitems. Dus klik nou maar gewoon, je rekening wordt echt niet leeggehaald ;)

Zeeën van tijd inderdaad xD

Succes, ik zal even aan je denken om twee voor twee.

13. Raycko

Raycko Actieve auteur

Spiesje komt er aan.
    Heeft iemand nog een spiesje voor mij? Ik kom er nog 5 tekort.....

14. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ze gaan er niet vanzelf overheen. Dus nog wel even over de basis heenzetten.

15. boermars

boermars Forum-hertog

Heb het toch nog aardig voor elkaar gekregen dit event..
    Gelukkig wat tips gelezen hier.
    Volgende keer mogen die kippen groter zijn en beter kleurverschil, want ik zag geen verschil tussen geel en wit..
    De molen draait nog voor de laatste 2 upgrades, over 30 minuten klaar.
    De Quest me t twijgen niet, daar mis ik de laatste 2 fases, dus geen upgrade voor de bamboehut.
    De chinchilla klimt al rond en uit surprisestal een manta, yessssss :D
    en bij de extra prijzen weer een mysterystal en wat boompjes, ben benieuwd.
    Oerspar heb ik er nu ook 3 inmiddels.

nu die mier nog
    Wel een leuk event, geen plek voor de 2 items, jajajaja bij de meesten een groot probleem hahahahah,
    kan je ze niet in verkoop knallen bij cadeau-event......?:p

16. mmans

mmans Forum-hertog

Hoe bedoel je : upgrade bamboehut??
    Is toch een los item, wat je daar verdient??

17. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het was een apart item geen upgrade voor iets. Ik denk dat je met een andere quest in de war bent.

De sportschool en smikkeltuin kunnen vanaf 2 upgrades ook op het huisdierenveld. Of je moet die ook helemaal vol hebben staan. Misschien dat je daar anders nog een stukje kan bijkopen.

boermars vindt dit leuk.
  18. vinc05

vinc05 Forum freak

Roos heel veel succes phhhhhfff

19. thea1963

thea1963 Forum freak

Voor de quest van de twijgen kom ik nu nog 996 twijgen tekort terwijl dat ik wel 1.120 maisvoer over hebt en 291 fruitstokjes,
    heel raar dat BP dit keer de droprate van de twijg niet heeft aangepast

20. Roos

Roos Forum-baron

Gered...!!! Pfff..... Ik heb die sportschool meteen al niet meer nodig. Zweten doe ik nu toch al xD

Stop maar met denken hoor Kakelot..! (hoe krijg je nou weer 2 reacties in een bericht). Jaja... de tijd gaat sneller als je denkt xD

farmermikkie, boermars en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.