Praatgroep Terug naar de tempel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Daar ben ik dus ook wel benieuwd naar of er iemand een mandje gekocht heeft
     
  2. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Yo snel was ik nog nooit klaar, en uit de stallen een Flamingo en mieren eter, kei top.
    Nu de bomen afwachten.

    succes voor wie nog even mag.
     
    farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben zonder kaars, aansteker, tomtom en weet ik wat meer, zo door de donkere tempel gelopen. Het was even een geknutsel met de Baha spullen die gevraagd werden. Mooi weer bomen en verblijven gekregen, helemaal happy.

    Ik ben bijna failliet op Baha met de gewassen. Ze kwamen al met een bordje wegens faillissement te koop aangeboden. xD Gauw gewassen gekocht en de boel kunnen redden. :music:De grootste redding was mijn extra 5 stuks die ik gratis kreeg. :p
     
    farmermikkie, Daxter1966, nenek43 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Was een makkie...had flinke voorraden imo dus de leegloop viel mee voor m'n schuur ;)
     
  5. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik heb de deuren gevonden! Nu heb ik nog een vraagje: Ik heb nu 3 deuren voor me staan met links en rechts een item en in het midden de wolkenrij. Wat kan ik nu het beste aanklikken? Als ik een item kies komt de wolkenrij dan nog wel eens terug? Anders krijg ik hem niet vol Heb ik voor niets al die dieren, gewassen en fruit ingeleverd. Wie kan mij raad geven? Bedankt bij voorbaat! Groeten vanuit Hongarije, waar ik op de camping sta! Paulien64
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Bij jullie de farm ook zo traag
     
    daisy17858, eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik word er zo uitgegooid en probeer weer in te loggen. Duurt zo lang, blijft op 55% hangen. Weer er uit gegaan en nu na veel moeite ben ik er weer in. Ik kreeg tevens een melding dat ik wat gekregen heb 10 sterren, sieritems meester beer, schuwe lynx, Buffelo Bill, broeder wolf en 3 stekjes. Waar dit opeens vandaan komt, geen idee.
     
    Laatste bewerkt: 15 September 2016
    annigjen, daisy17858, Nella58 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. geeske56

    geeske56 Forumbeginner

    heb hier horen zien en zwijgen helemaal afgerond en uitgespeeld maar de rest kan ik niet leveren heeft niet alle blokjes, rondjes en flagjes gegeven
    hebben meer hier last van
    bij het horen zien en zwijgen opdrachten heel traag of wou niet leveren
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  9. Sabine

    Sabine Gevorderde

    Klaar...... Dat was een snelle ronde, ga nu de bonenstaak vullen. Succes allemaal.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ja heel erg en vlieg er steeds uit.

    Voorraden zijn vast gekrompen maar zie er weinig van behalve bij de dieren:oops:
     
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    hier op Kreta ook het event snel af kunnen ronden op de wifi van de receptie
     
    annigjen, daisy17858, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    In 10 minuten klaar, als je voorraad hebt is een makkie, maar dat zal niet iedereen hebben helaas.
     
    annigjen, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dit is een lekker event zeg en die flamingo's doen het goed aan punten. Hier en daar nog een paar apen, panda's en papegaaien ingeleverd om het wat af te ronden. Gewassen vooral de meloenen en de papyrus en de boomvruchten de hoge vruchten. Mooie staak, hij word morgen geactiveerd :)

    o_Ok blij met alle sterren die er te verdienen waren. Morgen gaan de stallen er op, hoop op wat moois. Vorige keer kreeg ik niet wat ik wilde maar wel een mooie roze kameel, ook zeer welkom :inlove:
     
    annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ikheb de farm ook een paar keer opnieuw gestart omdat het zo traag ging. Heb nu dieren tekort dus stallen neergezet. heb nu een mieren eter, een oranje pandaverblijf en een flamingomeer, ben ik erg blij mee. D eraadselbomen heb ik nog niet neergezet.
     
    annigjen, daisy17858 en hildemarc vinden dit leuk.
  15. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Schaapje, dat zijn de cadeautjes die je krijgt als je je e-mail hebt bevestigd.
    Is toen misschien bij jou mis gegaan en heb je deze nu alsnog gekregen. Heb ik ook gehad bij 1 account
     
    annigjen, daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. voesje

    voesje Oudgediende

    joepi, ik heb een rode panda gekregen!!!! bomen waren niets nieuws maar na de slag in schuur wel zeer welkom.
     
    annigjen, daisy17858, hildemarc en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Als je het rondje weer loopt kom je weer uit bij de wolkenrij.
     
    annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wanneer je geen grijze wolkenrij wilt, kun je het beste eerst de sieritems kiezen en als allerlaatste de wolkenrij. Daarvoor moet je dus 3x door alle kamers. Wanneer je daarvoor niet voldoende voorraad hebt, kun je de gok nemen om de wolkenrij te kiezen in de hoop dat ooit iemand het sieritem wil ruilen. Met dus een grote kans dat je alles voor niets hebt ingeleverd.
     
    annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ahhhhh.... door RL zie ik nu pas dat er nog een event is :eek:
    Even alles doorgelezen maar zo te zien moet dit appeltje eitje zijn als je schuur uitpuilt van de voorraden.
     
    astrid1960, annigjen, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klopt helemaal. Ongeveer een kwartier en je hebt het event af.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.