Praatgroep - Tempelapendag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Tussen het totempalen bouwen door kunnen we hier bijpraten en tactieken met elkaar uitwisselen.
     
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik ben de eerste...hoop te kunnen spelen want de verbinding valt steeds weg......:oops:
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. bad-dream

    bad-dream Gelegenheidsauteur

    aaaaahhh jammer! weer dezelfde velden! zou graag eens een event hebben op bahama en dan de normale even vakantie :cry:
     
    Cornelly52 en astrid1960 vinden dit leuk.
  4. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    Ja waarom niet op de bah velden het is toch een tempelapendag apen zijn toch van de bah Jammer doe niet mee of het moet op de bah worden jammer
     
    Cornelly52 en astrid1960 vinden dit leuk.
  5. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Mee eens had o_Ok gehoopt op bamarama en weer geen dieren heel jammer laatste questen geen dieren waar DI uitkomen nou we zien wel waar het schip strand gr Oma
     
    Laatste bewerkt: 23 Februari 2021
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    In totaal 14850 gewas nodig van 2 velden .Dat is iets meer dan 12 oogsten .Met een 6 uurs gewas goed te doen. Als je voor alles gaat heb je 23600 gewas nodig . Dat is 20 oogsten . Leuke wolk ik ga ervoor8)
     
    Cornelly52, astrid1960, Dorette58 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ah, deze vind ik altijd leuk! Ik heb al even geneusd in mijn schuren en de meeste dingen heb ik wel zo'n beetje op voorraad. Alleen de tempelboomvruchten heb ik op grote schaal bij moeten kopen xD
     
    Cornelly52 en Dorette58 vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Van mij had het event ook wel op baha gemogen dan hadden we wat meer ruimte voor de salamanderstallen gehad :music:

    de totalen

    Voor de wolkenrij:

    14.850 eventgewas (12 oogsten van je hoofdakker en woelige weide)
    480 di's (komen alleen van je bomen en gewassen van de hoofdakker en woelige weide)

    Voor het hele event:

    23.650 eventgewas (19,5 oogst van je hoofdakker en woelige weide)
    770 (komen alleen van je bomen en gewassen van de hoofdakker en woelige weide)
     
    Dorette58, hendrika73, owl. en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Net als anderen jammer dat het niet op Baha is. En weer de stallen die geen DI geven. Maar goed ik ga meedoen de seizoenspunten zijn mooi meegenomen.
    De stallen er vanmiddag maar weer van de woelige halen:(
     
    Cornelly52, astrid1960 en Dorette58 vinden dit leuk.
  10. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik ga ook weer meedoen, even niet meegedaan aan andere questen, maar ben er weer klaar voor.
    Succes allemaal:music:
     
    Cornelly52 en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. bad-dream

    bad-dream Gelegenheidsauteur

    bij 6.3 staan oorwarmers... hoe kom ik daar aan??
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als je in de werkplaats van de 'Dit is de weg naar de stad' kijkt bij koala, dan vind je daar de werkplaats. Want oorwarmerfabriek is de werkplaats van de koala.

    S6 ermee.
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga kijken of het lukt iets te maken
    Ietsje te druk hier

    je hoeft niet alles te hebben wat in de 3 kolommen staat
    je kiest er 2 van de 3 om te maken elke keer
    dus goed opletten bij het kiezen

     
    Laatste bewerkt: 23 Februari 2021
  14. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik ga zeker meedoen. Vanavond weer de lange gewassen erop.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    In ieder geval voor de mensen die nog niet alles op Baha open hebben: kies in de laatste fases een totem waarvoor je echt alles kan leveren, want eenmaal gekozen kun je niet meer terug. En het is zo jammer als je per ongeluk de totem kiest waarin oorwarmers worden gevraagd terwijl je bij lange na niet genoeg bananen hebt om de koala vrij te spelen.

    Overigens hoef je voor de wolkenrij in principe maar te leveren tot en met fase 6, het ontbrekende item (dat je krijgt na het leveren van fase 7) kun je dan bij kopen met de stermuntjes. Voor de rij moet je dus in ieder geval 2 van de 3 volgende dieren hebben vrijgespeeld in de apentempel: koala, panda en olifant.

    Mocht er iemand omhoog zitten voor nog een paar TEP moet ie me even een duifje doen, ik heb nog wel wat ambachten liggen die rechtstreeks TEP leveren.
     
  16. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Thnx kakelot, goed voorbeeld doet goed volgen!
    Heb het een en ander aangeschaft op de markt. ;)
     
    Laatste bewerkt: 23 Februari 2021
    Roadrunner14 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier uit een veld riet met 3 howie 77 drops en een veld met
    bomen en 3 howie 110 drops.
     
  19. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Hier van twee velden hortensia's en 6 howies 138 drops???
     
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier van 2 velden met kwartakkers boekweit en 1 arboretum (zonder howies) maar 189 di's gekregen
    De di's zijn de laatse tijd op de bon bij BP, spelers zonder wolkenrijen en in lagere levels halen zo geen enkel event meer zonder met SM te moeten smijten -.-:wuerg:

    De aantallen tot de wolkenrij zijn te doen maar dan moet je wel met je stermunten het sier-item Hula-surfer kopen om de wolkenrij compleet te maken
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.