Praatgroep Tempelapendag

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Tja, wachten duurt altijd lang.....
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    He, maar ieder nadeel heeft zijn voordeel: we hebben tenminste niet teveel events nu xD
     
    stien56 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  3. mmans

    mmans Forum-hertog

  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    en dan is er......[​IMG]
     
  5. katbla

    katbla Forum freak

    en wat lekkers...

    [​IMG]
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Lekker. Ik kom er even bij zitten:)

    [​IMG]
     
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als Mod ga je de programmeurs toch niet van koffie voor zien? Dan moeten we nog langer wachten. Dacht hier slim te zijn door roze gelei te eten om de fokstallen te verkorten :( Ga nu alvast mijn vingers soepel maken om straks heel veel bonus bonus bonus te kunnen tikken ;)
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  8. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Gezellig iedereen zit hier ipv op hun farm.
     
  9. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Met smart aan het wachten....
     
  10. tonkelaar62

    tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

    Beetje jammer, dat al mijn ep bonussen al aanstonden toen we eruit werden gegooid, was begonnen met oogsten maar nog niet op baha aangekomen :cry::(
     
  11. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Over 5 min is mijn eventgewas klaar. Met een KC van 3 uur die ik aan had gezet, kon ik net 2x eventgewas oogsten. (1.27 uur) en alles ombouwen naar kleine akkers. Als het nog lang duurt, moet dat ombouwen met de hand. Grrr. Zo'n saai werk.....
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die roze gelei van mij is inmiddels ook door de gootsteen gespoeld :cry:

    Niet dat het mijn laatste was, integendeel, maar ik wil ook eens lekker klagen.
     
    pipelepo vindt dit leuk.
  13. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    duurt wel erg lang dit keer
     
  14. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Die van mij is al klaar. Had alles gedaan vlak voor 14.00u zodat ik gelijk kon oogsten en zaaien om 14.00u. Ik ben wel nieuwsgierig wat er aan de hand is, dit kan niet zomaar een onderhoudje zijn, dat lijkt me echt raar.
     
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    van mij is inmiddels ook klaar. Ik mag hopen dat ze in ieder geval met een goede compensatiebonus komen en niet weer een ep-booster voor eventgewas oid. Minstens een KC van 3 uur met ambachtsproducten.

    Edit: en op deze manier lukt het ook niet meer om nog een ronde op kwartjes te doen vanavond. Alles met de hand opbouwen en ook nog mest met de hand.....
     
  16. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik geloof ook niet dat het een onderhoud is. Dan hadden ze het toch wel voor 14 uur gedaan
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  17. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Nee er is meer aan de hand blijkbaar...….en zelfs geen OA ofzo van een BA......dus die krijgen totaal geen info door...…!!!
    Kreeg daarjuist voor het forum ook "bad gateway" door....
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    o_Ok raar dat de moderator gezellig mee komt koffiën in plaats van info te geven over de stand van zaken. Niet dat ik Enk haar koffie misgun hoor, natuurlijk niet, maar zij heeft dus ook geen idee wat er aan de hand is.
     
    Tesselschade vindt dit leuk.
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het was geen koffie maar een glaasje geduld. Ik weet alleen dat er aan gewerkt wordt.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  20. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Zij tasten w.s. net zo in het duister als wij, zitten ook te wachten om de events te kunnen spelen dus ik snap het wel dat er lekker mee gekoffied wordt xD Ach het zal allemaal wel weer loslopen. Het is idd alleen jammer zoals hierboven vermeldt wordt dat men KC's inzet en die verlopen, dat de bonussen verlopen en dat je omdat je dus met de hand verder moet je het niet meer redt om nog een rondje te doen later. Dan snap ik de frustratie wel heel erg goed. Ik heb ondertussen stof gezogen, ik ga nu maar alvast met het eten beginnen en rommel nog wel wat hier. Komt vast wel goed ;)
     
    kakelot69 en boerinpetra41 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.