Praatgroep Tempelapendag

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Bij bomen geldt de duur van de bomen. Hoe langer de boom duurt hoe hoger de kans op drops.
    Bij stallen , is mijn ervaring, dat hoge ep waardes meer di's geven. Dus rode en neonstallen en upgradewerkplaatsen geven meer di's dan gewone stallen/werkplaatsen.
     
    Borkie, -freedom5555- en boermars vinden dit leuk.
  2. boermars

    boermars Forum-hertog

    goede tip en duidelijk uitgelegd thanks Aha
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    En omdat er een klein foutje in de faq heeft gestaan moet het eventgewas 21100 zijn ipv 20900
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dat valt nou weer tegen. xD Pff das wel veel meer aan eventgewas. ;)xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    gelukkig hebben we 14 dagen de tijd ppfffft:oops:
     
    boermars, Cornelly52, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ach, zo blijven we van de straat en kunnen geen kattenkwaad uithalen. xD

    Mijn gevoel zegt dat het voor schaap onbegonnen werk is. :oops: Twijfel ook heel erg of ik wel hier aan mee zal doen. Ik heb dat niet gauw en zie overal wel iets waar ik voor kan gaan, maar bij dit event echt geen idee. :eek:
     
    -matthias1952-, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    uhhh 21800 dacht ik:oops:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zou in ieder geval eerst kijken of je alle benodigde standbeelden open hebt, met level 100 zou je dan een fors eind moeten zijn maar dat hangt natuurlijk ook een beetje af van de keuzes die je hebt gemaakt. Ik heb in ieder geval niet genoeg standbeelden open, dat is één ding dat zeker is xD

    Als je voldoende standbeelden open hebt lijkt het event me prima te doen. Je zit dan alleen af en toe met een fokbeest maar morgen is het babyboom :music: En de benodigde gewassen vind ik ook niet overdreven veel, gezien het feit dat je twee weken hebt om ze bij elkaar te sprokkelen.
     
    -matthias1952-, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    inderdaad het word steeds erger het waren ook 2 foutjes dacht ik .
    en laat ik daar nu net mee gerekend hebben
     
    -matthias1952-, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ach ja vergissing is menselijk
    :music:
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik snap het nog niet helemaal. moeten we nu 1.1, 1.2, 1.3 enz..allemaal leveren of kunnen we per stap kiezen uit 1.1 of 1.2, of....?
    als we alle stappen met alle .. erbij moeten , dan is het wel heeeeel veel , oké, 2 weken maar dan is het nog heeeel veel.
    en dan nog zoveel fokdieren... gelukkig is er morgen al BBD. dat wordt veel fokken.
    gelukkig is de FAQ aangepast en hebben we "kans" op hartjes bij andere dieren die we fokken.
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    -freedom5555-, pipelepo en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je hebt er weer veel werk van gemaakt, bedankt maar weer :)
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    maar was ook beetje lastig voor spelers wat wel of niet.....:p
    dus voor de fok geen tabel:D

    Zit nog te denken om kamer nummer tussen haakjes achter de gevraagde dingen te zetten.....

    wel of niet??
     
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je kijkt naar jouw doelgroep op de site dan zou ik het er achter zetten, daar kan het on overzichtelijk voor zijn om dingen te moeten zoeken in de tempel. Als ik kijk naar de overige spelers hier op het forum die je pdfjes ook gebruiken zou ik zeggen van je hebt al meer dan genoeg werk voor ze gedaan, spelers mogen zelf ook wel iets uit zoeken :)
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tja zit wat in ja

    Compromis gedaan

    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/Kamers Oude Apentempel.pdf

    deze is weer up to date:oops:
     
    Laatste bewerkt: 16 Mei 2018
  17. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Dat zou geweldig zijn.

    Hier ga ik er weer voor en kijk wel hoe ver ik kom.
     
  18. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    hier alle fokdieren en produckten op voorraad. Gewassen voor 90 procent voorraad.

    Ga op 2 velden met akkers spelen, kristalwaterval staat vol met bomen en 1 menagerie,1 fabriek en 1arboretum.

    Gaan zien waar we eindigen
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Het is mij uit de FAQ niet duidelijk geworden op welke velden dit event gespeeld kan worden is dit op Alle bahamarama velden? of ook op de Farm? Wie weet het antwoord voor mij?
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Alle 3 Bahamaramavelden en verder niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.