Praatgroep Tempelapendag

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Net de lijsten eens goed bekeken maar wat ik me afvraag is, hoe kom je aan het 3e item voor de wolk als je maar 2 totems maakt:eek:
    Wie heeft het helemaal door??
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. .corrie.

    .corrie. Teller

    ik heb net even gekeken maar volgens mij krijg je na 4,9 en 13 totempalen de sieritems voor de staak,
    dus de andere die je gaat bouwen zijn dubbel
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Wat bedoel je met 4.9 corrie? het telt maar tot 4.5 en omdat je 2 totems uit 3 moet kiezen kom je volgens mij dan een sieritem te kort.
    Ik ga ook nog eens kijken maar ik zie in alledrie de beloninglijsten verder geen sieritems voor de wolk staan.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ze bedoeld dat bij 4 totems bouwen je een item krijgt, bij 9 totems weer een item en bij 13 weer. Bij 16 keer een totem te hebben gebouwd krijg je de wolk. De items die je krijgt bij het inleveren van de spullen om de totems te bouwen krijg je extra.
     
    Borkie en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  5. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Dan heb ik daar overheen gelezen (gebeurd wel vaker) sorry. Maar ik begrijp het nu wel hoor:oops:
    Maar corrie en thea bedankt voor het meedenken en kijken en succes morgen met het harde werk wat ons weer wacht.:wuerg:
    Groetjes van Susan
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  6. boermars

    boermars Forum-hertog

    aha ik dacht al, dat kan niet waar zijn, het is de kans op......
    dank farmermikkie en ook hofje
     
    Borkie, farmermikkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Leuk event, maar ik ga er niet aan beginnen xD . Ik ben nu een eind op weg in mijn jacht op de plumeria zodat ik Kristalwatervallen II af kan maken, en ik ga dat feestje niet verstoren met het lukraak openen van een paar standbeelden waar ik na het event voorlopig toch niks mee doe. Ik ben er trouwens helemaal niet rouwig om hoor, er staan nog genoeg baha-quests te springen om afgemaakt te worden en ik kan nu lekker zonder knechten en kookwekker spelen, dat is ook wat waard.

    Dus voor iedereen die het event wel gaat spelen veel succes, en ik kom hier nog wel eens buurten :D
     
    Susannamaria, Borkie, hendrika73 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    je hebt gelijk en ik heb het aangepast in de faq.
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er weer leuk uit. :music: Dan ook nog extra lang event.

    Maar wel heel veel nodig aan gewas, eigen gewas enz en ook nog fokdieren nodig. Maar wel 2 mooie sieritems met schaap, een leeuwenstal en slak en jak. o_Ok nog een pomelo-boom die ik nog niet heb. De leeuw en slak bezit ik ook nog niet.

    Ik twijfel of ik hier wel aan mee ga doen.
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb er nog 1
    5.3 citroengras is TEP
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je kunt maar 2 totems per fase doen . Dus of een leeuw en slak of een leeuw en jak of een slak en jak .Of je nu per fase bloemenlei of bloementiara of eventgewas moet leveren het benodigde eventgewas is per totem gelijk .
    Wil je de leeuw en slak dan is dat : 2x 250 + 2x 600 + 2x750 + 2x900 + 2x1050 =7100 eventgewas daarnaast nog het nodige aan andere dingen
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik wilde voor de leeuw en slak (die heb ik nog niet) gaan want daar zit ook de 2 sieritems met schaap en ook de pomelo-boom. Maar ook veel fokdieren in deze 2 rijtjes om in te leveren.
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt per totempaal kiezen voor welke je wilt gaan. In 5 opdrachten heb je een totempaal af.
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Maar je hoeft niet alles uit zo,n rijtje te doen . Je bouwt 2 totems in 8 fases .Per totem kies je per fase of je teak ,obsidiaan of albast doet .Je mag per fase niet 2 dezelfde doen . 1 fase is 5 opdrachten . Ik doe fase 1 teak en albast . fase 2 teak en obsidiaan enz enz .
    Bij de leeuw en slak moet je inderdaad fokdieren leveren maar de dansende panda bij het kreeftenbad is te vermijden
     
  15. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Goed gezien. Dank je, aangepast.
     
    -doppie- en Borkie vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nu snap ik het. Ik heb het totaal verkeerd gelezen in de FAQ. Ik dacht dat als je bijv begint met teak, dan moet je die helemaal afronden tot de eind fase. Ik dacht al wat vreemd want dan blijft bij mij in dit geval de albast helemaal open.
    Goed lezen schaap is het halve werk. :wuerg:
     
    boermars, -matthias1952-, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Om misverstanden te voorkomen:
    Je kunt niet per totempaal kiezen welke opdracht je doet.
    In iedere fase (1 t/m 8 ) kies je welke twee totempalen je gaat bouwen.

    Bij elke gekozen totempaal horen in iedere fase 5 eigen opdrachten.

    In de tabel heeft iedere fase eenzelfde kleur.
    1.1 t/m 1.5 horen dus bij elkaar voor Teakhout, of Albast, of Obsediaan. Je kiest twee materialen en levert wat er in die kolom bij die fase gevraagd wordt.
    Ga je naar fase 2 dan heb je wederom keuze uit twee van de drie materialen. En lever je uit de gekozen materialen wat er in die kolom achter 2.1 t/m 2.5 staat.

    Enzovoort.
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    lonnie57, hendrika73, Reggaefeeks en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Bedankt voor de uitleg Daxter, dan had ik het toch niet goed begrepen.
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.