Praatgroep Tempelapendag

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

Waardeloos event zeg die apentempel, de drops komen veel te weinig, de gewassen duren te lang, totem 9 is bijna klaar, en toch vind ik het geen leuk event xD maar ja heb alle voorraad genoeg zegt die totum alleen dat je er 9.999+ in de schuur heb :p totum kan niet verder tellen denk ik, maar een leuk event vind ik het niet, mis er iets in wat het echt leuk maak om vol voor te gaan, ben nu maar beetje aan het hannesen met het event, en vragen stellen hier is altijd handig om te doen, dus daardoor nu 2 akkers event gewas en waterval-eiland vol bomen staan om dat ijzerdraad op te vangen, en dan ben je op de bahama level 382 en nog kom ik hier vragen stellen ;)

alleen ik heb 1 voordeel jullie slapen snachts gemiddeld 7 uurtjes :oops: ik vannacht maar weer 3 en klaar wakker dus ik heb iets meer tijd om alles bij elkaar te sparen

Kleine Tip van een Wijsneus: als er geen event is verhoog je gewassen en dieren en boomvruchten, en zet je schuur op aantal en niet op tegenwaarde zie je gelijk waar je weinig van heb:D

Laatste bewerkt: 20 Mei 2018
    moontje68 vindt dit leuk.
  2. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier is het weer bedroevend 4 tiara's van 2 velden eventgewas.

-tonio76- en boerin5260 vinden dit leuk.
  3. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Yep, hier 6 tiara's van 3 velden.
    Ik ben er klaar mee. Ik stop met dit event. Ga wat totems bouwen met wat ik heb en dat is het.
    Succes voor degene die verder ploeteren.

-tonio76- vindt dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik mag me natuurlijk nergens mee bemoeien want ik doe niet eens mee, maar zou die lage droprate niet samenhangen met de lange duur van het event? Je hebt nog bijna twee weken joh ;)

5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nu beginnen aan nr 4. xD Eerst weer gewassen kweken en drops verzamelen. :music:

-tonio76- en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

xD ik heb de verklaring voor de lage drops xD
    als ik oogst op de bahama regenwoud akker krijg ik drops, oogst ik het waterval-eiland dan krijg ik drops, maar oogst ik de plantage dan zie ik geen drops omhoog komen of uit 188 kwartjes saguaro krijg ik dan 1 tot 3 drops nu weet ik wel dat event tot 31 mei duurt maar als je als boer/boerin het waterval eiland niet helemaal vrij heb dan krijg je verdomt weinig drops van een 24 uurs gewas:cry:

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Bij 7.5 heb je de dingen voor de wolkenrij, maar je mag er toch maar 2 kiezen uit die rij, of zit ik er helemaal naast? Hoe kom je er dan aan 3

8. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Het eigenlijk zo moeten zijn dat saguaro en 20 uurs bomen ongeveer gelijk geven
    Bomen geven hier 30-40 per veld
    lang gewas misschien 10 per veld

Ergo er is foutje in de drop rate
    Zal wel flink over gemopperd zijn al in hamburg
    wachten rustig af ga door met event gewas tot ik ze bij elkaar heb dan langere gewassen en nog paar keer xxl bomen

9. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Dit zijn extra sier items. Als je 16 keer een totem hebt gebouwd heb je de items en de wolk.

boermars en -tonio76- vinden dit leuk.
  10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Denk dat je de sieritems bedoelt? Die krijg je bij een bepaald aantal keer inleveren.
    Want waar dacht jij de bonestaakrij vandaan te halen?
    Dus de sieritems die je bij level 7.5 krijgt, zijn extra, die kunnen bijvoorbeeld de siertuin in.
    Uit de FAQ:

11. thea1963

thea1963 Forum freak

Er klopt idd geen hout van die droprate maakt eigenlijk niet uit wat je neerzet, als je er gemiddeld 5 uit een heel veld krijg moet je blij zijn met de gewassen. Gebruik hier 2 velden voor het gewas en het regenwoud staat vol met 20 uurs bomen

Mijn feedback: Na alle problemen hebben we nu ook nog een waardeloos event ''nieuwe stijl'' met een absurde lage droprate.

Of zou het de bedoeling van de ''nieuwe stijl'' zijn dat we zonder mandjes kopen geen events meer kunnen halen? -.-

Laatste bewerkt: 20 Mei 2018
  12. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik ga ervan uit dat het een foutje is
    komt wel goed schatje

nenek43, boermars en -tonio76- vinden dit leuk.
  13. thea1963

thea1963 Forum freak

Als het een foutje was, was er al wel wat aan gedaan, net zoals de tegenwaardes bij de muis bij het neon event klopt ook niks van maar doen ze ook jammer genoeg niks aan.

Op het duite forum las ik net een reactie van een mod, die doet 3 keer per dag eventgewas en voor de nacht alleen bomen, ik weet niet wat ie er allemaal op smijt qua extra's maar dat gaat hier niet lukken :wuerg:xD

14. boermars

boermars Forum-hertog

hoi thea mag ik je vragen hoeveel jij nu hebt, gewoon even ter vergelijking.
    ik heb 2 velden gewas op regenwoud en plantage, op watervallen(heb ik compleet) staan wat hoge ep stallen met zooitje bomen
    mijn score nu is:
    5.937 gewas
    101 tiara
    230 draadeinde

15. thea1963

thea1963 Forum freak

Ik ben nu op de helft van dit event ( 8 totems gemaakt) en heb

1496 eventgewas
    0 tiara
    2 bloementiara
    78 draad
    0 bloemenlei

Heb bij de start vrijdag meerdere malen met sm op hele velden geoogst en begonnen bij de start met 0 di's

boermars vindt dit leuk.
  16. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

farmermikkie vindt dit leuk.
  17. Lieve

Lieve Halfgod

Ja de drop zijn zeer bedroevend van 20 bomen 1 miezerig draadje moet nog oppassen of het gaat vliegen xD
    en in het regenwoud vind je dat niet terug
    Wat ook spijtig vind is dat je uit 3 totems 2 mag kiezen maar je daarna die derde nooit kan doen, heb in het begin niet opgelet en zo de 900 baksteentjes niet gedaan en die komen in die ander ook niet voor, had ze wel kunnen gebruiken voor update fabriek :cry:
    Het is wel mooi spel maar ergens saai
    Heb wel de pomelo boom nu :inlove:

farmermikkie vindt dit leuk.
  18. boermars

boermars Forum-hertog

dankjewel,
    ik heb nog niet gespeeld, denk dat ik op goede weg ben, morgenavond eens kijken om totems te maken.

19. -Mandy-

-Mandy- Gelegenheidsauteur

Oei,10 tiara's uit 3 velden papyrus. De dropjes gaan heel erg slecht hier,dat gaat hem zo niet worden. Maar we ploeteren gestaag door,misschien stellen ze de dropjes nog bij.

20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Dat gaat toch verschrikkelijk goed dan? Je hebt nog geen twee dagen gespeeld, dan heb je nog twaalf dagen voor de andere helft!

dvr71, -Coco1968-, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.