Praatgroep - Tempelapendag (fok-editie)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hier ga ik wel aan meedoen, geen idee wat ik ga inleveren en hoe en wanneer. Ik ben niet zo van het plannen haha, ik beslis ter plekke wel wat ik ga inleveren, gewas ga ik gewoon zaaien en het andere event sla ik over dus lekker relaxt weekje :).
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. mmans

    mmans Forum-hertog

    Je moet iedere keer kiezen (2 van drie totempalen maken). Je kunt ervoor kiezen om telkens alleen de 2 met badges te maken. Dan moet je veel fokken, maar heb je geen eventgewassen nodig :)
     
    jolanda13 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hou er wel rekening mee dat je niet meer kunt wisselen als je eenmaal aan een bepaalde fase begonnen bent.
     
    jolanda13, _Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :wuerg:xD Even niet aan gedacht. Maar weer even kijken. Meten is weten en met lezen wordt de meeste tijd versleten. xD Ik begin met totempaal 4. xD
     
    jolanda13, _Jeanie_ en Katinka1700 vinden dit leuk.
  5. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    hier kan je dan het zwarte schaap inleveren.....

    tussenprijzen zijn niet echt wild,maar de wolkenrij die een paasdinges geeft, is wel erg leuk
     
    Laatst bewerkt door moderator: 12 Februari 2019
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Weet er al iemand het antwoord????
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het zwarte schaap ben ik al jaren......die wil ik niet meer kwijt...... dan raak ik helemaal de weg kwijt..... ben hem al kwijt....xD

    Zit de FAQ nog eens even te bestuderen.....:wuerg:xD

    Bij de fase 2 en de fase 4 van Teakhout daar staat:
    Fase 2 1 vis....1 haai....1 vis.
    Fase 4 1 vis....1x koikarper..... 1 vis

    Zou dit wel goed zijn? In dezelfde fase 2x vis.

    Zo ook in fase 8 en9
    Fase 8 2 kikkers en nog eens 2 kikkers fase 9 2 vissen en nog eens 2 vissen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als erbij staat dat ie in een gouden slot gaat lijkt me dat ie ingaat op het moment dat jij hem in een slot zet.
     
    LucieSchreurs, jolanda13 en hendrika73 vinden dit leuk.
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Precies kakelot, als het in een van de buffsloten moet dan krijg je het in de schuur en zet je het in zodra jij dat wilt.
     
    LucieSchreurs, jolanda13, _Jeanie_ en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt was ff aan het twijfelen..
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. klakje

    klakje Oudgediende

    Bij mij start het event pas als er babyboom is. Zal dus nog wel enkele dagen moeten wachten, dus rustige start
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt vast eventgewassen gaan maken.
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik twijfel een beetje. Zal ik aan dit event meedoen wat erg leuk is of zal ik verder gaan met mijn quest kastelen in het zand. Beiden gaat niet lukken en ben al zo lang bezig met de quest. Ben nu bezig met diamant van fase 3/7 en fase 4/7. Daar is ook best veel sv voor nodig. Moet dus een keuze maken welke het gaat worden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik doe mee maar moet eerst even goed inlezen.
    Heb 1200 sv, dus zit wel goed.
    In ieder geval wachten op de babyboom!
    Succes allemaal!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik heb een typefoutje gevonden: bij 6.3, de derde totem worden 2 gifpijlkikkers gevraagd. Ik neem aan, dat het de pijlgifkikker moet zijn :)

    Het event ziet er weer erg leuk uit, we zien wel waar we uitkomen, het begin lijkt niet al te moeilijk.
     
    Klaartjuh en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gezien ik het normale gedeelte van de farm moest ombouwen voor een event, heb ik baha toevallig ook mee genomen. Daar staat nu het langste gewas op kwartveldjes. Morgen avond oogst ik toch met knechten en WAC. Ondertussen mijn fokhotel ook vol gegooid met van alles wat. SV is hier het probleem niet dus ik ga gewoon kijken waar dit schip gaat stranden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    goed idee, want ook ik fok alleen met een babyboom, maar die gewassen kan ik natuurlijk wel alvast maken.
    Toch maar eerst een "route" uitstippelen, zodat ik weet wat ik nodig heb.....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. klakje

    klakje Oudgediende

    Deze krijg je misschien af als je honderd wordt. Kijk maar even bij 7.7. Ben maar gestopt heb geen circus panda 11 stuks nodig. Niet te fokken en nog eens 13 sultan kamelen. hier ben ik tussendoor mee bezig ( al heeeeeeeeeeeeeeel lang) Bovendien heb je dan een enorme berg supervoer nodig
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ja dat wist ik nog van de vorige keer :) Maar wel bedankt voor het herinneren. Ga a.k. vrijdag pas beginnen zolang er nog babyboom is. Gewassen ga ik wel doen.

    @klakje dat klopt pff. ik ben bij de 1 na laatste aangekomen. Ik ben er niet fanatiek meer mee bezig, krijg ik toevallig 1 van die fokdieren gaat tie in kastelen in het zand en anders maar niet. Lijkt bijna een gebed zonder eind :).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb geen enkele fokquest af in de coop. Ik kijk altijd of ik de tegenwaarde en het vele SV de moeite van de prijzen waard vind. Nee dus. Waarom zou je honderden SV gebruiken en heel veel dieren om 20 SV terug te krijgen en een miljoen BD en (T)EP.
    Iedere nieuwe coopquest wordt door mij eerst kritisch bekeken. Wegen de prijzen op tegen de in te leveren goederen? Zo ja, dan gaat ie bij favorieten en probeer ik hem tussen de events door geheel of gedeeltelijk (afhankelijk van de prijzen) te doen. Zo nee, dan kijk ik er nooit meer naar. En dat laatste is best vaak het geval......
     
    jolanda13 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.