Praatgroep 'Tempel van de deuren - event'

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, dat klopt.
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Zoals ik het lees heb je 2 +3+3+4 voor de Ural nodig en dan nog 4 extra voor de Tobega
     
    sproetje06, DarkDevilDude, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is geen zilver, goud, diamant event. Je bent 2+3+3 nodig voor de eerste 3 kamers, in kamer 4 kies je voor de Ural, in kamer 5 kies je voor de Tobega en in kamer 6 kan dan gekozen worden voor een sieritem of het supervoer. Daarna ga je weer in kamer 1 beginnen.
    In plaats van de vierkantjes, kun je de eerste ronde ook kiezen voor andere deuren. Maar als Schaapje alleen voor de stekjes gaat, dan zijn de vierkantjes gemakkelijker. Geen drops nodig en de gewassen een stuk sneller klaar.
     
  4. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Na goed beraad, veel overleg en berekeningen met mijn man, zijn wij tot het volgende gekomen ;):p
    Wij gaan wel meedoen aan dit event, maar spelen het nu op een andere manier dan anders.
    We gaan eerst alle gewassen maken en proberen alle sleutels uit het molenproduct te krijgen/maken
    voordat we gaan inleveren.
    Als dit lukt geen vuiltje aan de lucht;):D
    Als dit niet lukt, dan pas aan het eind van het event, uitdokteren welke route we het beste kunnen nemen
    om zoveel mogelijk binnen te halen, zonder dat we met een lege wolkenrij komen te zitten.

    Iedereen die meedoet, heeeeeeelll veeeeeeell SUCCES.
    Alle anderen veel spelplezier
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kwam ook op 8 uit, maar dan heb ik weer wat over het hoofd gezien. Gelukkig weet ik nu dat ik er 16 nodig heb, anders kom ik weer gewas te kort.
     
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ga ervan uit dat je echt kamer 1 eerst moet openen , daar hoef je verder niets uit te halen maar de andere deuren vragen ook geen vierkante sleutels.
    Kamer 1 is 2 kamer 2 is 3 kamer 3 is 3 kamer 4 is 4 kamer 5 is 4 en kamer 6 is 5 in totaal 21 vierkante sleutels .
    Dus zonder dat je in de kamers wat opent . Als je in kamer 4 kunt starten heb je inderdaad maar 8 nodig . Zoals ik de faq lees start je in kamer 1. Maar echt duidelijk is het niet .Hier een stukje uit de faq.De deuren uit kamer 1 leiden altijd naar kamer 2, die uit kamer 2 naar kamer 3, enzovoort. De deuren uit kamer 6 leiden naar kamer 1.
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik dacht ik open deur 1 in kamer 1, dan kan kom ik in kamer 2 en open daar weer deur 1, dan kom ik in kamer 3 en open daar weer deur 1, dat zijn dan de 8 vierkantjes, dan in kamer 4 open ik deur 2 voor de stekjes en kan ik in kamer 5 de deur weer openen voor de stekjes. xD Zo had ik het bedacht. :wuerg:

    Zodoende kwam ik uit op totaal 8 vierkantje, 1 cirkel, 2 driehoek en 5 golf. 8)
     
    Laatste bewerkt: 9 April 2016
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ging ervan uit dat de vierkante wel verplicht waren. Maar dat staat er niet . Dan heb je gelijk met 8 vierkanten.In dat geval sla ik zelf de 2 vierkanten bij kamer 1 over . Ik heb werkelijk nog nooit het nut van een eventtsticker ingezien
     
    Sifaka, DarkDevilDude, -Coco1968- en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wat heb ik nu dan nodig? Toch die 8 en geen 16. Ik doe dit omdat ik dan minder di nodig heb die ik dan weer in kan zetten voor een sieritem of iets anders in kamer 4, 5 of 6. Scheelt ook even aan gewassen dan, die kan ik dan weer gebruiken voor andere kamers.
    Mijn plan was om van alle kamers die ik niet nodig heb voor de stekjes en de wolk en sieritem over te slaan en dan te kijken of ik het op deze manier kan halen. Mits je dus echt niet eerst de vierkantjes hoef te doen.
     
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Jullie hebben gelijk . Je hebt maar 8 vierkante sleutels nodig. Daar heb je 2800 4 uur gewas voor nodig
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD Dan ga ik wederom mijn uitwerking aanpassen. xD
     
  12. mmans

    mmans Forum-hertog

    ja, ik ga ervanuit, dat dit klopt!! 8 vierkantjes omdat je in kamer 4 gelijk de goede deur kunt openen! Anders zou je zowiezo een heel rondje door alle kamers moeten lopen om opnieuw in kamer 4 uit te komen en had je nog veeeeeeeel meer dan die 16 vierkantjes nodig!
     
    DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Das inderdaad waar. Daar had ik dus weer niet aan gedacht. Wat is zo'n event toch simpel. xD Maar wel leuk. ;)

    Maar kan je dan wel 2 deuren na elkaar openen in dezelfde kamer want daar ben ik vanuit gegaan. Anders moet je toch dat rondje weer lopen. Want in de faq staat dat je van kamer 6 weer naar kamer 1 gaat.
     
    Laatste bewerkt: 9 April 2016
    sproetje06, DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. mmans

    mmans Forum-hertog

    nee, je kunt per kamer telkens maar 1 deur openen. En de eerste keer dat je in een kamer komt, kun je dus uit 3 deuren kiezen. Het tweede rondje heb je nog maar 2 deuren/keuzes en het laatste rondje tref je overal de laatste deur.

    Maar om de stekkies te krijgen is het gewoon: kamer 1 deur 1, kamer 2 deur 1, kamer 3 deur 1, kamer 4 deur 2 en kamer 5 deur 3.

    En daarna kamer 6 deur ?? en verder weer met kamer 1, waar deur 1 dan al open is en niet meer gekozen kan worden.
     
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Das nou jammer want ik had een heeeeel ander plan bedacht. xD
    Kamer 1 1 deur van vierkantjes
    Kamer 2 1 deur van vierkantjes
    Kamer 3 1 deur van het sieritem
    Kamer 4 1 deur van de stekjes
    Kamer 5 2 deuren tegelijk van de stekjes en sieritem
    Kamer 6 2 deuren tegelijk van het sieritem en als laatste de wolk.

    Als ik dat dus wil, dan moet ik nog een rondje lopen voor kamer 5 en 6 voor de 2e deur.
     
    DarkDevilDude, daisy17858 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  16. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ja, dat klopt, maar met 2 rondjes heb je dan ook ALLE belangrijke prijzen te pakken!!
     
    DarkDevilDude, Farmer121965 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dan ga ik proberen om 2 rondjes te lopen. Eerst mijn plan maar weer even aanpassen straks. xD

    Het is dan toch anders als je zilver, goud en diamant hebt want dan kan je meer kamers overslaan als je bij 6 bent aangekomen.

    Wil je alleen gaan voor de sieritems en wolk, dan moet je ook dat 2e rondje lopen voor alleen 6 om daar of de wolk of sieritem als laatste binnen te halen.
     
    Laatste bewerkt: 9 April 2016
    daisy17858 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zit nog vol in het maken van de tabel is er niet makkelijk op dit event
     
    sproetje06, -freedom5555-, sky57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ai miekje9, je hoeft maar 2 rondjes te lopen. xD
     
    sproetje06, sky57, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    sproetje06, -freedom5555-, eevee60 en 9 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.