Praatgroep 'Tempel van de deuren - event'

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dank je wel. Ontzettend jammer dat je het niet gehaald hebt. Ik weet niet of mijn manier de beste aanpak is geweest. Misschien heb ik ook wel een beetje mazzel en geluk gehad. Het 1e rondje heb ik de prijzen gekozen die ik graag wilde hebben, de stekjes en tevens met de bedoeling om zoveel mogelijk 8 uur gewas over te houden want op comfort is dat voor de tijd niet fijn. 4 uur gewas is op zaterdag makkelijker en sneller te maken, zo ben ik ronde 1 doorgegaan en bij ronde 2 alleen ingeleverd wat ik kon leveren en niet naar de prijzen gekeken, zo doorgewerkt naar kamer 5 en 6 voor het laatste item en de wolk. Ik moest wel meer 4 uur gewas kweken vanwege de vierkantjes, maar zo kon ik mijn drops en 8 uur gewas gebruiken voor de wolk en sieritems.

Helemaal uitspelen lukt bij mij niet en heb toch ook extra moeten zaaien. Ik heb nu over 3 golfjes en 5 driehoekjes.

2. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Stand tot nu toe is 11 golfjes, 14 rondjes, 10 driehoekjes en 21 vierkantjes...
    Degenen die mij een stenen tablet gestuurd hebben, hartelijk bedankt! :inlove:
    Heb nu voldoende drops voor de laatste sleutels die ik straks nog kan maken...
    En daarna op mijn gemak ff bekijken hoeveel ik uit de tempel kan scoren! :p

3. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

totaal nu nog 24 drops nodig om de laatste 2 sleutels te kunnen maken. en heel veel geluk natuurlijk.
    ik kan zo nog 1 keer t korte gewas van mijn akkers halen voor t event klaar is
    dus word erg spannend

4. schaapje52

Ik zit nu in kamer 4. Ik moet nog 2 rondje hebben voor de party tickets. 8 uur gewas genoeg, dus nog de laatste 100 4 uur gewas gezaaid. Kan ik met de di misschien nog net 3x een poging wagen.

5. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

*duim duim duim*

tabletje gegooid

6. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

schaapje ik heb er ook 1 over de heg gegooid hoor! bukken!!!!:p

7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Zeg, willen jullie wel eens ff uitkijken met dat gooien! Die tablets zijn van steen hoor.... krijgen we straks nog ongelukken! :wuerg:
    Heb de EHBO-doos iig maar ff klaargezet... xD

8. schaapje52

Jij ook bukken! :p Was de laatste, ik ben uitverkocht.

9. Lokerengirl

Lokerengirl Forumleerling

Hier krijg ik 5 ronde sleutels na elkaar.
    Kan dus niet verder en heb er nog vlug de korte gewassen opgegooid in de hoop straks nog iets te halen.
    Tja, is jammer maar ik kan moeilijk boos zijn op BP want in de faq staat nergens dat ik verplicht ben om mee te doen.
    Er staat wel dat het "random" is. Och ja, na "visje tik" dacht ik nooit nog aan een "random"-event mee te doen, dus ben ik begonnen met de gedachte van ik zie wel waar ik uitkom. Het blijft tenslotte een spel he. ;)

10. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier nog 1 tablet in de aanbieding:).
    De liefhebber stuurt maar een duif

tabletjes zijn op

Laatste bewerkt: 17 April 2016
  11. balletdanseres

balletdanseres Regelmatige auteur

ik ga het niet redden dit keer. Ik heb namelijk te weinig DI. Maar gelukkig wolken rij met de items binnen en blij met de cadeautjes uit de andere kamers:):)

12. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Sifaka eindelijk de laatste driehoekjes. Sifaka 3 helaas nog een driehoekje te kort.
    Wel 2 kornoeljes! Dus heb eigenlijk niet te klagen.

13. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Hier gaan we het voor het eerst in tijden, niet halen. Ben gewend dat het meestal hard werken is, maar nu niet zo blij. Dat ruilidee van Coco ben ik voor! Bij mij blijven de golfjes massaal weg. 16 O, 17 driehoekjes en nul golfjes. Sta daardoor vast in kamer 6. Kan niet verder door vierkantjes. Wel zo nog kort gewas oogsten. Maar met 8 tablets in de schuur zal ik misschien 1 of 2 keer kunnen proberen. Moeten dan wel alle twee golfjes zijn voor het sieritem. Staak gaat toch niet meer lukken. Nog een rondgang......dan verdwaal ik door tekort aan tablets. Straks maar vierkantjes maken voor de punten. Wel de stekjes binnen en blij mee. Nu maar hopen dat die ontbrekende bomen er uit komen. Dat maakt me dan weer een beetje blij.

14. neva1

neva1 Forumkenner

o ik heb het gehaald...o_O maar mijn buurvrouw is woest... >:(55 keer voor 1 driehoek en nog niet. dit heeft niets meer met geluk te maken. die zal voorlopig niet meer farmen:(. ik vind dit ook niet normaal hoor .

15. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

oeps, sorry borkie....:oops:
    :music:

16. boerinnetje70

boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

Hier hetzelfde genoeg golfjes en rondjes maar dat ene driehoekje zit ik al twee dagen op te wachten en de tablets zijn steeds weer op

DarkDevilDude, neva1, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Stuur schaapje er wel een per luchtpost als hij niet neerstort met de stenen tabletxD

daisy17858, DarkDevilDude, tomulf12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Borkie moet maar wennen hoor tomulf wij gooien alles over de heg
    Altijd zorgen dat er een matrasje ligt is het advies:music:

daisy17858, Snowdrops1, tomulf12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Bakkersmurf01

Bakkersmurf01 Forumbeginner

grrr.. ik meen me te herinneren dat BP destijds met de recyclomaat zei dat ze hun lesje geleerd hadden voor wat betreft het random uitdelen van wat je nodig hebt voor een event...
    Nee dus.. ze zijn erg hardleers daar. Op alle 3 mijn boerderijen heb ik bijna 15 golfjes/driehoekjes/rondjes over, maar niet voldoende van net dat ene ding wat ik wél nodig heb! bij de ene de rondjes, bij de andere 2 de driehoekjes.. Gewas heb ik genoeg, en aangezien ik al 15 van die dingen meer heb gemaakt dan nodig, di heb ik ook genoeg gekregen..
    Ik ben niet gemakkelijk van zeggen dat ik events niet doe, want dat is nou juist het leuke aan dit spel.. maar dit soort events, waar je over bent geleverd aan de willekeur.. nee, die doe ik niet meer, om mezelf teleurstelling te besparen.. Niet 1, maar bij 3 boerderijen geen wolkenrij, en bij een kom ik zelfs niet aan het laatste sieritem toe

20. sylleo

sylleo Forumleerling

dit is echt frustrerend met 9 water en 11 rondjes teveel, nog 1 driehoek nodig pff zo niet leuk dit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.