Praatgroep 'Tempel van de deuren - event'

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

het gaat deze keer niet lukken de laatste krijg ik maar niet. zit je met een staak waar eentje van mist. gewassen verbouwen heb je zelf in de hand maar de rest wat je krijgt niet. als er weer een event komt net zoals deze sla ik wel een keer over. dit is mijn eerste event die ik niet haal in al die jaren dat ik speel .

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Als dat zou kunnen.... xD

daisy17858, sproetje06 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik hoop echt dat je meer geluk hebt dan ik had. succes hoor

daisy17858, DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  4. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Ik kreeg uit 1 van mijn stekjes een Wampi :inlove::D die had ik nog niet.

Op mijn andere farm ga ik het niet redden, krijg alleen driehoeken i.pl.v. golfjes. Ben nu als een gek gewassen aan het kweken en hoop op beter resultaat.

5. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Heb het event wel af, maar wil toch wel ff vermelden, komt er weer zo'n event met gok elementen erin, doe ik niet mee, er zijn zoveel die het niet gaan redden, vind het dus echt geen leuk event. Dan mag er gemiddeld tot moeilijk bij staan, maar deze is dus echt gokken, en vind dat dus niet hier heen passen >:(

6. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

goedemorgen allemaal. ik kom nog wat dropjes tekort voor de laatste 2 driehoeksleutels, dus als iemand nog kadootjes over heeft....
    ik kan er ook nog een paar sturen.

DarkDevilDude, sproetje06 en Borkie vinden dit leuk.
  7. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

ik heb er nog 1 voor je over :) komt eraan.

DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  8. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

super, dank je wel!!!!
    ben jij al klaar met het event?

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Wie nog drops te kort komt kan een berichtje sturen.
    Ik had gisterenavond eindelijk genoeg golfjes, vannacht nog zilveren vazen gezet, want had niet meer genoeg voor alle vierkantjes. Was wel blij met de tiki-kalender xD. Vanmorgen snel de tempel door gerent, want ben bang voor kruipende dieren en die zullen hier vast wel zitten :wuerg:

daisy17858, DarkDevilDude, voesje en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -lis111-

-lis111- Forumleerling

Gestuurd, succes!

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. Borkie

Twee driehoekjes erbij! xD Nog eentje...:p
    Voor degenen die zo lief waren mij een stenen tablet te sturen, bedankt!:inlove:
    Drops heb ik nu genoeg... nog ff wachten op mijn laatste gewassen.:music:

12. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

gestuurd!;)

13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ben je al bij de tiki kalender geweest??

DarkDevilDude, sproetje06, voesje en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

dank je wel!!!
    ben jij al klaar?

15. Borkie

Nee, had begrepen dat de extra prijs 24 uur werkt en wil deze graag op mijn vrije dag gebruiken. Moet straks werken... Als het iets is voor de drops, heb ik het voor dit event ook niet nodig... :) Heb nu alles in de strijd gegooid... WAC, WO, stol :p Kan met een dik uur weer oogsten! :D

16. Errim

Errim Regelmatige auteur

Chips, ik ga het vrees ik niet halen... Ik moet kamer 3, 4, 5 en 6 nog de laatste deur. 11 vierkantjes en 1 driehoekje nog nodig... Ik heb eerst geprobeerd de niet-vierkante vormen binnen te halen, omdat die kans meer onzeker is. Ik heb 13 rondjes te veel en 3 golfjes :eek: Ik heb nu 1 veld met het rode 8u gewas staan (klein + WAC) en de rest met het witte 4u gewas. Ze zijn beide over ongeveer 2u en 3 kwartier klaar. Ik heb al ruim 1000 SM er tegenaan gegooid; nog 800 over :wuerg:
    Ik zie nu alleen dat ik ook stenen tabletten tekort kom als ik niet straks in 1 x dat driehoekje heb:cry:
    Ik vind het behoorlijk frustrerend dat er kans in zit het event niet te halen ondanks veel investeren (qua knechten, WAC's, SM)

17. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

stuur maar even berichtje Errim, dan stuur ik je een tablet.

18. moppeltje

moppeltje Forummeester

Mwhaaaaaaaaa di te weinig...en het driehoekje wil maar niet komen ........>:( voor mijn laatste wolkenrij item
    Ik vrees ook dat ik het niet ga halen

19. ghs4

ghs4 Junior expert

Eén ding geleerd, komt er weer een event met gok element doe ik niet meer aan mee. Heeft niets te maken met goed je best doen. Zit in level 98, 9 cirkels en 7 golfjes over en nog steeds 2 driehoekjes tekort. Van morgen nog 98 drops om mee te spelen en je raad het al geen driehoek er bij. Zo gaat de lol wel over!!!

20. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

vannochtend een golfje en een rondje gekregen :) de eerste stekjes zijn toch binnen :D nu nog 2 golfjes en dan heb ik die andere stekjes deur ook open.
    Ben al heel blij dat ik met dit stomme random gebeuren toch nog zo ver ben gekomen. Op dit moment heb ik 6 driehoek over. ik ben best trots op mezelf dat iemand die eigenlijk nog in de wat lagere levels zit voor event ik toch de meeste deuren heeft weten te openen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.