Praatgroep 'Tempel van de deuren - event'

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dank je wel buuf. Het was wel ploeteren hoor met die 8 uur gewas op comfort, zo lastig met de tijd die steeds niet goed uit kwam en de drops die voor mijn gevoel veel minder was als anders.. Ik had ook totaal niet verwacht dat ik zo ver zou komen. Ik had gerekend op 1e rondje helemaal te halen. Zeker toen ik vaak las dat velen zoveel extra gewas nodig hadden om in te leveren. Ik was er dan ook niet van uitgegaan dat de wolk haalbaar zou zijn voor mij. Zo zie je maar dat je toch verder kan komen dan dat je zelf denkt en verwacht.

2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Als je alles wilde halen en je moet dan bv 10 extra sleutels maken is dat behoorlijk meer werk . Als je van plan bent om in een lijn naar de stekjes te gaan en je moet dan bv 10 extra sleutels maken kom je gewoon een stuk verder dan gedacht. 8 uurs gewassen op comfort zijn inderdaad vervelend qua duur van het gewas

3. Jefke1

Jefke1 Forumleerling

Pfff weet het niet goed.
    Ga ik voor de 5 vierkantjes en 50SV of voor 1rondje en 1 golfje en de wolk of ga ik voor 2driehoekjes en 2 golfjes en het sieritem "ontspoord"?

DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

Ik heb wel in de 1e ronde veel vierkantjes gedaan en in ronde 2 heb ik gewoon ingeleverd wat ik kon doen en niet gelet op de prijzen om op deze manier bij kamer 5 het sieritem en kamer 6 de wolk te halen. Ik zelfs in de 2e ronde bij kamer 4 de vierkantjes ingeleverd om mijn drops te kunnen sparen voor 5 en 6 en zo ook mijn 8 uur gewas.

5. Daxter1966

Ik heb eerst alle sleutels gemaakt en vanaf vorige week zaterdag de griep. Daardoor heb ik eigenlijk helemaal geen idee wat je kon winnen . het enige wat ik weet zijn de wolk en de stekjes.

6. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Hoi Sintra, dat is nu precies wat ik bedoelde in mijn berichtje op 1 van de eerste pagina's van dit draadje.
    Hoe hard je ook werkt, je weet niet of het wel beloont wordt aan het einde.:oops:

Hier geluk op het ene account en minder geluk op het andere account, terwijl ze het zelfde worden gespeeld.
    Wel het geluk dat we het nu op alle accounts het event hebben gehaald.
    2 6 8 11 en 18 sleutels te veel, duidelijk een groot verschil.

DarkDevilDude, sproetje06 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Uitslag van de bahamastekjes:
    Boksdoorn XXL
    Johannesbroodboom XL
    Sukadeboom XXL
    Tamarinde XXL
    Zeedruifboom XXL

8. schaapje52

Beterschap buuf. Velen soorten mest, party draaien, die heb ik laten lopen voor de wolk te halen. Veel supervoer, die heb ik ook niet allemaal gehaald omdat ik echt voor het sieritem en de wolk ben gegaan in de 2e ronde.

9. Daxter1966

Tsja de wolk is altijd de hoofdprijs. Wel jammer van de partydraaien , daar gaat je kans op vleermuis rood nummer zoveel . Wel jammer van het supervoer toch heb ik altijd liever de wolk of sieritems . De griep lijkt over te gaan in oorontsteking dus als je de komende week denkt dat ik sikkeneurig ben dan weet je alvast waarom. Partner ook ziek . De puber is nog fit en die moet dat ook blijven want komende week zijn de cito,s

10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Net terug van avonddienst en weer een paar sleutels kunnen draaien.... moet nog steeds 3~ en 3^ maar krijg helaas weer alleen O...
    Morgen laatste kans... :oops:

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Heb nu 10 golfjes, 14 rondjes, 9 driehoekjes en 21 vierkantjes... Denk niet dat ik morgen nog 9 sleutels kan maken, dus het hele event zit er voor mij niet in.
    Morgen maar eens kijken wat ik er allemaal uit kan halen...:p

12. -Mandy-

-Mandy- Gelegenheidsauteur

Yes,ik heb hem gehaald! 11 golfjes en 9 cirkels over,maar ik heb hem,eindelijk!! :D

13. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Vanmorgen kwamen alle driehoekjes achter elkaar. Gelukkig maar, want ik had precies genoeg drops om 3 sleutels te maken.

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

gefeliciteerd schaapje. jouw manier van aanpakken was dus de beste. zo ver mogelijk geraken en alleen gaan voor de sieritems en de wolkenrij en dan nog nemen wat je kan. ik heb het niet gehaald, vanmorgen kon ik 6 sleutels maken maar kreeg niet 1 cirkeltje.
    ik ben door alle suzie- en supermest heen en heb dan maar voor het SV gekozen. ik ben zeer teleurgesteld met dit random gedoe. ik heb 10 golfjes en 8 driehoekjes over. als het een beetje beter verdeeld was had ik het toch zeker ook gehaald maar nu is het echt balen dat ik de wolkenrij niet heb, nu staan er weer 3 meer sieritems in de schuur. zoals er al meerdere hebben gezegd, ik doe niet meer mee aan zo'n event.

15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Deze maand staat er nog een fokevent op het programma, ik heb de indruk dat je daarvoor het supervoer hard kunt gebruiken.
    Ik zou absoluut niet voor de wolk gaan zonder het sieritem. Aan die wolk heb je dan vermoedelijk nooit iets. Alleen maar een hoop frustratie dat het jou niet lukt om het sieritem "ontspoord" te krijgen van iemand die wel gekozen heeft voor het sieritem ipv voor de wolk, of bereid is de wolkenrij grijs te hebben staan voor de hoofdprijs.
    Het sieritem kan ook erg leuk zijn voor de siertuin, levert best veel ep, maar misschien heb je de andere sieritems ook al, en kijk je liever vooruit naar het andere event. Wanneer je geen 500 supervoer op voorraad hebt, zou ik daarvoor gaan.
    Het is heel vervelend dat je het niet gehaald hebt. Maar ik zou die sieritems niet in de schuur laten staan. Op Schateiland geven ze TEP, en ik kan me niet voorstellen dat je die vol hebt met sieritems die meer TEP geven.

16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb ook niet gezegd dat de nieuwe sieritems in de schuur zullen staan, er gaan andere de schuur in, toch blijft het 3 extra in de schuur en de frustratie blijft, 18 "verkeerde" sleutels vind in erover.

DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  17. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Heb vanmorgen de ontbrekende golfjes kunnen maken.... nu nog 3 driehoekjes! Wordt spannend! :oops: Inmiddels 2 golfjes en 14 rondjes teveel...:( Hoop met een uurtje de laatste 3 driehoekjes te kunnen maken:p

18. -lis111-

-lis111- Forumleerling

Ik ga het event niet af krijgen dit keer, om verder te kunnen heb ik 1 rondje nodig en ik krijg 11 (!) driehoekjes achter elkaar. :(

daisy17858, DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  19. voesje

voesje Oudgediende

Nou, de laatste fase.....Alle velden met kwartjes vol staan met mijn laatste vazen. WAC erop en de bonus uit de tiki-kalender om de laatste deuren te openen. Nu maar hopen dat de drops komen want ik moet eigenlijk nog 1 rondje voor de deur waar ik nu voor sta en heb maar 16 drops.....dus 2 nodig voor een sleutel en wordt dat dan een rondje?????

20. -lis111-

-lis111- Forumleerling

Zullen we ruilen Borkie? Ik heb een overschot aan driehoekjes, maar rondjes te kort;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.