Praatgroep 'Tempel van de deuren - event'

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De kans op het sieritem was gewoon te klein. Nu gaat het om 3 verschillende sloten. Het is mogelijk om de wolkenrij met sieritems te halen zonder precies op het goede aantal uit te komen, en ik denk niet dat je meer dan 5 van 1 soort sloten overhoud. De kans precies uit te komen is ook aardig klein. Door eerst te kiezen wat je het liefst wilt, hoef je je niet te frustreren wanneer je met de laatste gewassen net niet uitkomt.
     
    sproetje06, Snowdrops1, kimmie2012 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik hoop het.
    Hard werken op de boerderij vind ik niet erg maar ik wel alle beloningen halen:oops:
     
    sproetje06, kimmie2012, tinus138 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat wil ik dus ook.
     
    eevee60, sproetje06, kimmie2012 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Zo denk ik er ook over.
    Hard werken op de boerderij en eventueel andere dingen tussen door plannen zodat het uitkomt met het oogsten,
    of 's avonds een keer laat nog extra oogsten of extra ambachten inzetten of wat dan ook,
    dat is geen probleem en niet erg........ maar wel als je dan op het eind het nog niet hebt kunnen halen omdat het een KANS OP is en je maar niet ,in dit geval, de goede sleutel krijgt. Dat is wel erg en niet fair en dus frustrerend.>:(
     
    eevee60, -ZombieGirl-, Farmer121965 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    ik heb er weer zin in,ziet er goed uit,snap er niet echt veel van,maar zal allemaal wel goedkomen.en ik ben zo hebberig dat ik natuurlijk het liefst voor alles ga.en het liefst zo snel mogelijk klaar:music:sorry,kan er niks aan doen,maar ik stippel altijd het mij best lijkende manier uit en dan ga ik er helemaal voor.het liefst plan ik al mijn bezigheden om de oogsten heen.maar ik ben niet verslaafd hoor:poke oke,eigenlijk toch welxD
     
    herma1234, sproetje06, -Coco1968- en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ziet er erg ingewikkeld uit maar komt vast weer allemaal goed.
     
    sproetje06, sky57, annigjen en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik mis bij de mooie prijzen de stallen. :oops: Nu moet ik af kikken.:wuerg: Ik ga altijd als eerste voor de stallen en nu??? Ik ben nu al de weg kwijt. :eek:

    Ziet er erg leuk uit, maar wel veel gewassen en drops nodig. Ik mag wel opblijven in de nacht om dit aantal te gaan halen. xD Ik ga het eerst nog maar eens even doorlezen en kijken hoe of wat. Als ik ook nog extra gewas moet gaan kweken om alsnog een sleutel te krijgen is het nog meer aan gewas maar ook aan de drops. Dan ook nog 4 en 8 uur gewassen. Het wordt een dag en nacht taak. xD
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat red jij wel. Schaapjes gaan er altijd voor
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Is wel veel hoor. Dan mag ik elke minuut die ik over heb wel besteden aan het event. Normaal neem ik dan als prijs de stallen en ben dan tevreden, maar ja nu geen stallen. Kan nu ook alleen voor de sticker gaan :p.
     
    wima3102, daisy17858, sproetje06 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Maar er zijn wel veel andere mooie prijzen. En dan gaan we samen de nacht doorwerken. Ben je niet alleen. Maar je hebt gelijk. Is wel veel
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zijn inderdaad veel andere mooie prijzen hoor. :music:Ik vind het leuk dat je samen de nacht wil doorwerken :), maar daar begin ik echt niet aan. Ik vrees dat ik de 2e nacht met mijn hoofd op het toetsenbord lig. xD Heb ik de volgende ochtend het hele alfabet op mijn voorhoofd staan. :(
     
    wima3102, eevee60, herma1234 en 12 anderen vinden dit leuk.
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hahah ik hou het ook niet vol hoor. IK kan gek doen maar niet zo gek:music:
     
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het ziet er weer gecompliceerd uit:oops:. Maar als we bezig zijn zal het wel weer meevallen.s,Nachts het 8 uursgewas en overdag het 4 uursgewas denk ik maar.
    Schaapje je zet gewoon je man weer achter de computer ;)
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD
     
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik vond het wel een briljant idee eigenlijk:oops:
     
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ben het wel met je eens hoor. Kan schaapje haar man best doenxD
     
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ook :music:, maar hij niet. :oops: Ik zei: als jij nou 25.000 gewassen kweekt :p, mag je ook de deurtjes open maken met cadeautjes xD. Is toch een mooie deal toch? :D Jammer, niet gelukt. :eek:
     
    BoerinPeer, rikmark, daisy17858 en 10 anderen vinden dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat is echt jammer. Kan hij kadootjes ontvangen en wil hij niet
     
  19. VlinderHoeve

    VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

    Schaapje doe je toch iets verkeerd.
    Ik heb mijn man ooit ook zover gekregen dat hij voor mij deed oogsten en zaaien.
    Daarna nog een keertje, ja wat moet je als er een event bezig is.
    En het resultaat is daar......... hij had een verrassing voor mij......8)
    Hij had toen zelf een account geopend en een paar maandjes later nog 1:D:D
    En nu is hij nog meer verslaafd dan ik aan farmerama ;):p
     
    Cornelly52, eevee60, herma1234 en 17 anderen vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Koop je hem om door elke dag zijn lievelingseten te koken:music:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.