Praatgroep 'Tempel van de deuren - event'

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Oei oei, ik zie de bui al hangen. Precies genoeg eventgewas maken, en dan aan het eind nog niet de goede sleutels in huis hebben.
    Nou maar hopen dat iedereen dit leest.
    Weest gewaarschuwd :p
     
    maad, sproetje06, Snowdrops1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    ik zie bij de faq staan: terug naar kamer 1, betekent dat dat je de opdrachten nogmaals kunt doen?
     
    sproetje06 en sky57 vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ja echt hoor! Hoop niet dat ik er heel veel extra moet maken, zou niet leuk zijn. Bedoel, dit is al heel veel gewas vergeleken normaal natuurlijk.

    Wel lekker, 80 supervoer, handig voor het komende fokevent! Mooie wolkenrij voor 12.000 TEP en 8.000 EP. 10 mysterie stekjes. We gaan ervoor. We zien het wel toch! :D
     
    sproetje06, Snowdrops1, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. yvonne1957

    yvonne1957 Forumleerling

    dank je wel voor het rekenen van alles is heel lief van jullie en we gaan ervoor zal toch wel lukken wens iedereen succes yvon
     
    sproetje06, eevee60, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    mensen bedankt voor t uitrekenen van de hoeveelheden en voor de goede waarschuwing.

    ik ben benieuwd hoe ver ik kom met zoooo veel gewas. iig t 8 uurs gewas elke nacht zetten.
    En hopen dat j wel een beetje de goede sleutels krijgt. want anders word t denk ik behoorlijk frustrerend.
    Wel weer echt een hele mooie wolkenrij te verdienen :D had ik al gemeld dat ik verslaafd ben aan wolkenrijen ;)

    iedereen heel veel succes en plezier met weer een leuk verzonnen event!!
    toch knap om steeds maar weer wat anders te verzinnen. En t er ook altijd weer zo leuk te laten uitzien :)
     
    Laatste bewerkt: 8 April 2016
    voesje, sproetje06, Snowdrops1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. AN_dv

    AN_dv Gelegenheidsauteur

    als je de wolkenrij compleet wilt hebben en niet van de laatste gok afhankelijk wilt zijn heb je nodig:
    kamer 1* 2 vierkant
    kamer 2* 3 vierkant
    kamer 3* 1 driehoek + 2 golf
    kamer 4* 4 vierkant
    kamer 5* 2 driehoek +1 cirkel + 1 golf
    kamer 6* 3 cirkel + 1 golf + 1 driehoek
    3 driehoek + 2 golf


    totaal zeker: 4 cirkel * 6 golf * 7 driehoek + de benodigde vierkanten

    als je eerst de willekeurige sleutels gaat maken kan je bij overschot eventueel ipv de vierkante sleutel een ander optie gebruiken om naar de volgende kamer te gaan.

    Succes ik heb er zin in
    ;)xD

    CORRECTIE alle deuren kan je willekeurig kiezen alleen je moet van kamer 1 naar 2 enz dan heeft COCO gelijk.
    Je hebt alle vierkanten sleutels nodig en je moet een keuze maken bij kamer 1 naar 2 en 2 naar 3 en 4 naar 5
     
    Laatste bewerkt: 8 April 2016
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan heb je wel de wolkenrij, maar niet alle sieritems. Daarvoor moet je alle kamers 2x doen.
    Hoe dat het beste kan, zit ik me nog even af te vragen. De middelste prijzen vind ik steeds het mooist, dus daar ga ik eerst voor en dan in fase 6 eerst voor het laatste sieritem zodat ik daar niet zonder kom te zitten. Als dat gelukt is, kan ik kijken wat ik voor sleutels op voorraad heb en eventueel de rij met vierkantjes doen, zodat ik in ieder geval de sleutels voor fase 6 de wolkenrij reserveer.
    Maar uitgaande van voldoende tijd en drops, ben ik toch wel van plan alle kamers 3x te bezoeken.
    Een 8-uurs gewas, deze moet dan toch maar in de nacht op, en overdag als ik langer weg ben.
     
    Borkie, sproetje06, Snowdrops1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Dank je ..... altijd handig
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    waar zit het sieritem "vol hete lucht"? ik zie het niet

    edit: in de lijst heet het "op de vlucht". nu zie ik het
     
    Laatste bewerkt: 8 April 2016
    sproetje06 en sky57 vinden dit leuk.
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ondanks alle berekeningen vindt ik het toch nog ingewikkeld, zal het wel zien als het event daadwerkelijk begint....
     
    sproetje06, daisy17858 en sky57 vinden dit leuk.
  11. sky57

    sky57 Forum prof

    Op de vlucht, zal dan wel vol hete lucht moeten zijn, of andersom.
     
  12. AN_dv

    AN_dv Gelegenheidsauteur

    alle deuren kan je willekeurig kiezen alleen je moet van kamer 1 naar 2 enz dan heb je gelijk je hebt zeker alle vierkanten sleutels nodig en je moet een keuze maken bij kamer 1 naar 2 en 2 naar 3 en 4 naar 5
     
    Laatste bewerkt: 8 April 2016
    sproetje06, Daxter1966 en sky57 vinden dit leuk.
  13. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Leuk bedacht, maar geen leuk event.:(
    Ik heb altijd de pech dat ik bij random niet de goede items krijg die nodig zijn.
    Ik vind dit soort events helemaal niet fair.
    Hoe hard je ook werkt en hoe veel tijd je er ook aan besteed, het kan altijd zo zijn
    dat je het event "NIET" kan uitspelen. En dat vind ik niet fair.

    Ik ga mijn boerderijtje wel voorbereiden op het event, ivm met de DI's, maar ga
    ook deze dagen even heel goed nadenken of ik hier wel aan mee ga doen.
    Dit soort events geven geen ontspanning maar frustraties en ik weet niet of ik het dat waard vind.
    Erg jammer dat we weer zo'n "KANS OP" event krijgen.

    Wel fijn dat we nu al het FAQ van dit event krijgen.
    Kunnen we ons allemaal zo goed mogelijk voorbereiden.
    Een dikke pluim hiervoor.:)
     
    maad, sproetje06, nenek43 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier kan ik me helemaal in vinden.Ik kan me nog goed herinneren dat ik een event drie keer heb gereset omdat ik dat laatste sieritem niet kreeg.
     
    Laatste bewerkt: 8 April 2016
  15. sky57

    sky57 Forum prof

    Wat ik eigenlijk raar vind, niet dat ik het erg vind hoor, want ik heb nog steeds maar de ananas als hoogste gewas daar, dat ze het een Bahamarama event noemen en er niks van Bahamarama zelf aan te pas komt.o_O
     
    sproetje06, Snowdrops1, Daxter1966 en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa doet gewoon weer mee hoor.
    Ik hou wel van een uitdaging en zie wel waar het schip strand.
    Het is en blijft een spelletje en daar hangen nu eenmaal wat risico's aan.
    Gewoon je best doen zou ik zeggen.
    Ik ga van het weekend weer ruim 250 suikerbomen plaatsen. Deze gaven mij vorige keer al 226 drops bij de start.
    Suc6 iedereen en houd moed :)
     
    sproetje06, Snowdrops1, m.kreuning en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat was ook mijn grootste verbazing....Het heeft niets maar dan ook niets met Bama te maken..
    Jammer...doe zelf niet mee...vind 8 uurs gewas verschrikkelijk zo ook de random kans gedoe..
    iedereen die wel mee doet veel succes..:)
     
  18. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Nee dat betekent het niet.
    Je kiest in kamer 1 één van de drie deuren naar kamer 2. Je zit dan in kamer 2 en kan alleen naar kamer 3.
    En zo verder naar kamer 4, 5 en 6.
    Dus de eerste keer dat je in kamer 6 komt heb je in alle vorige kamers één deur open.
    De deuren uit kamer 6 leiden naar kamer 1.
    Maar de derde keer dat je vanuit kamer 6 een deur kiest kom je in kamer 1 met alle deuren al open.
    Event voltooid.
     
    sproetje06, Snowdrops1, mamiagk en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Als ik het hier zo hoor / lees lijkt het behoorlijk ingewikkeld.:wuerg:
    Ik wacht wel af hoe het gaat lopen.
    Meestal valt het wel mee, dan wijst het zich vanzelf als je aan het spelen bent.8)
    Nu maar hopen dat de sleutels een beetje meewerken.;)
    Wel super dat de faq nu al online staat.
     
    maad, sproetje06, Snowdrops1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik vind het ook weer erg spannend allemaal...
    Maar ik lees dat je maar 756 DI moet is dit wel juist ??? Ron
    Gr Tineke en s6 all

    :)
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.