Praatgroep 'Tempel van de deuren - event'

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pino460

pino460 Forum-hertog

De wolkenrij is binnen en geactiveerd nu de rest binnen halen maar eerst stenen tablet binnen halen zijn nu op . Ik werk nu eens van ouds zonder veredeling in het begin hou ik geen teveel aan Drop items over zoals de vorige event meer dan 1400 over. Bevalt me tot
    nu toe prima duurt iets langer om het event volledig af te maken maar we hebben nog 107 uur om dit te halen:D

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Verwar je misschien kamers met deuren?
    Elke kamer heeft drie deuren.

Je opent bijvoorbeeld in de eerste kamer deur 1, dan kom je in kamer twee. Daar kun je weer kiezen uit drie deuren. Jij kiest deur 3, die brengt je in kamer drie. Wederom kun je kiezen uit drie deuren, je kiest deur 2, zo kom je in kamer vier. Daar mag je kiezen uit drie deuren, je kiest deur 1 en komt in kamer vijf.
    Alweer keuze uit drie deuren, kies deur 3 en je komt in kamer 6. En inderdaad, keuze uit drie deuren, je kiest deur 3 en komt in kamer één.

Nu heb je één ronde gedaan.

In kamer één heb je nog de keuze uit twee deuren. Je had deur 1 al geopend dus je kan kiezen uit deur 2 en deur 3.
    Je kiest bijvoorbeeld deur 3 en je komt in kamer twee. o_Ok daar zie je nog maar twee gesloten deuren want deur 3 was al open. Je kan kiezen uit deur 1 en 2. Je gaat voor deur 1. Die brengt je in kamer drie waar nog twee deuren gesloten zijn.
    Enzovoort.

sproetje06, daisy17858, bearke89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. voesje

voesje Oudgediende

Ik krijg verdorie alleen driehoekjes en golfjes.....IK WIL EEN RONDJE!!

sproetje06, Cornelly52, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. aubry47

aubry47 Forumkoning

konden we maar ruilen, ik krijg rondjes genoeg en zit te wachten op golfjes en driehoekjes. Maar gelukkig hebben we nog een aantal dagen te gaan. Zal wel goed komen. Succes! Ik vind het wel een erg leuk event.

Laatste bewerkt: 13 April 2016
    sproetje06, daisy17858, sky57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. miex84

miex84 Gevorderde

sta nu in kamer 5 en moet 2 driehoekjes hebben... een moment geduld alstublieft, uw gewassen zijn nog niet zo ver ;) De drops gaan daarentegen wel als een speer :)

daisy17858, sky57, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier zit weer schot in de zaak. Kreeg vanmorgen de rondjes die ik nodig had. Nu 4 kamers helemaal vol. Nog 2 te gaan. Landjes staan weer vol. Moet straks even weg maar dan zijn er weel 2 velden weer klaar

daisy17858, sky57 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. voesje

voesje Oudgediende

Nou, als ik het zo leest moeten de rondjes wel gaan komen....We wachten af. Eerst maar weer eens een paar uurtjes werken. 8 uur gewas erop gezet en vanavond weer het 4 uur erop. Veel suc6 allemaal vandaag

sproetje06, daisy17858, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Het lukt mij nog steeds om niets in te leveren. Ik heb nu 11.376 zilveren vaas (en alles nogmaals ingezaaid staan), 6539 heliconia en 421 stenen tabletten. Minimale eventgewassen zullen dus vandaag klaar zijn. Dan vannacht anjers erop voor de tabletten en morgenochtend kijken hoever ik ben 8).
    Als ik sleutels ga maken moet ik dan wel opletten dat ik niet alle gewassen opmaak en nog sleutels tekort kom:p

9. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Afgelopen dagen dagdienst gehad en alleen maar kunnen zaaien en oogsten... als ik nu de balans opmaak, zit ik op 3935 heliconia, 2143 zilveren vazen en 503 stenen tablets... Heb nu alle velden vol kwartveldjes met zilveren vazen gezet, ontbijtje van de kalender gegeten en nu maar kijken of ik een beetje vaart kan maken vandaag. xD
    Zal alles ff goed lezen hier om te kijken wat ik het beste eerst kan doen... :wuerg:

sproetje06, daisy17858, knoepertje en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Dat was mijn idee ook. Alleen.............ik kon natuurlijk weer niet wachten. Ik was zo nieuwsgierig hoe het eruit zag van binnen. Maar....Vanaf nu ga ik braaf proberen om van alle deuren af te blijven. Sleutels komen tot op heden netjes om de beurt.

sproetje06, daisy17858, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

hier wel 40 drops vanochtend. dus kon weer paar sleutels maken.
    heb nu 4 rondjes, 3 driehoek en 1 golf. ik moet hebben 1 rondje , 1 driehoek en natuurlijk juist 2 golfjes :(
    gewas begint al aardig op te schieten maar drops houden me erg tegen
    en natuurlijk t krijgen van verkeerde sleutels :(

Dan maar hopen dat ik bij andere deuren zo door kan rennen omdat ik die sleutels alvast op voorraad heb ;)

sproetje06, voesje, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. aubry47

aubry47 Forumkoning

Ja, zo werkte het bij mij ook, zat te wachten op een sleutel, heb toen maar van de voorraad andere deuren geopend en ben nu weer op dezelfde plek aan het wachten op een sleutel. Nu heb ik wel meer overzicht van plantjes die ik nog nodig heb. Is volgens mij niet te berekenen, is geluk hebben met de sleutels. Toch leuk en spannend.

sproetje06, daisy17858, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

nog 107 di minimaal nodig, heb nu 11 golf, 14 ronde, 11 driehoek en 2 vierkante sleutels. :)
    dus nog 3 golf, 3 driehoek en 19 vierkante sleutels te gaan.

daisy17858, Daxter1966, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Kamers 1 en 2 zijn klaar, voor de kamers 3, 4, 5 en 6 heb ik nog 9 golf-sleutels en 4 driehoek-sleutels nodig.
    Hiervoor zou ik in principe nog 222 DI nodig hebben en van de de gewassen heb ik de heliconia nog voor 18 sleutels op voorraad en de zilveren vaas kan ik over 2. ¾ uur oogsten en daar zou ik dan nog 20x een sleutel mee kunnen maken.

15. yvon61

yvon61 Forum-analist

Snap het niet helemaal denk ik, had gisteren alle kamers van 1 gedaan, waren alle bolletjes helemaal rood, zie in de faq staan dan is event klaar? Zou niet moeten kloppen. Maar denk ga gewoon morgen met de 2de deur verder, moet ik er weer 1 in 1 open maken. En nu staan er weer 3 halve bolletjes. Gooi het maar in mijn pet. Waarom kan je alles van 1 doen als het anders zou moeten. En waarom zijn die bolletjes dan rood?
    Heb trouwens 3 vlaggetjes 4 driehoekjes maar geen bolletje. Is dus wel erg een willekeur spel.

sky57 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Wat een vervelende manier van de opbouw van het event.
    Ik heb het niet over het random gebeuren want dat is nu eenmaal zo.

Maar ik heb het volgende probleem (alhoewel dat sterk uitgedrukt is) Doordat ik kriskras door de tempel ben gegaan. (als er een deur open kon, ging ik naar binnen) kan je nu niet meer zien welke deuren bij welke kamer nog open moeten. Dus kan je geen planning maken hoeveel gewassen er nog geoogst moeten worden. Vervelend dus.

17. aubry47

aubry47 Forumkoning

Miekje heeft een fantastich overzicht gemaakt (zie hier op het forum de link of kijk bij fanpagina) Dan kun je zelf afstrepen wat je hebt en kijken wat er nog nodig is. Het werkt super! Nog bedankt Miekje.

18. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ja het is ook mijn onhandigheid dat ik niet meer weet welke deuren ik gehad heb en welke niet dat weet ik ook wel. Maar het feit is wel dat we altijd hebben kunnen zien wat je moet doen en hoeveel gewassen je dan nog moet en nu kan ik niet zien welke deuren ik open moet maken.

19. Leo.netten

Leo.netten Teller

Moet zeggen dat dit voor mij voor de eerste maal een erg onduidelijk event is. Ik denk dat ik nog 11 sleutels zeker moet hebben, hoe vaak ik de verkeerde sleutel krijg zal uit eindelijk het aantal bepalen. Verwacht wel morgen klaar te zijn met het event vandaag klaar met de gewassen. Om 2 uur de 4 uurs oogsten en dan op 5 akkers nog 1 maal de 8 uurs.

20. riekeltje

riekeltje Forumleerling

En ik krijg alleen maar golfjes....grrrrr

sproetje06, daisy17858, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.