Praatgroep Tempel der Slangen fok-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Wow. :music:

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Yzaura

Yzaura Forum freak

weet iemand hoeveel van de verschillende slangen straks gevraagd gaan worden in de permanente quests of hoe die permanente quests heten? Anders fok ik misschien veel te veel van de "lagere" slangen op om straks door te kunnen en de hogere te kunnen inleveren...

3. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

hetzelfde als alle fok dieren ongeveer,met een hele lage beloning voor je fok dieren die je daar inlevert

jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Hmmmm, ik heb in het echie een buuf die Jolanda heet en slangen in huis heeft.....het zal toch niet ;)

5. Yzaura

Yzaura Forum freak

hetzelfde als welke fok dieren?

6. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Waarschijnlijk als wat er in de andere permanente quests aan fokdieren gevraagd wordt

7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

De fokdieren die in de andere fokquests gevraagd worden.

8. Yzaura

Yzaura Forum freak

dat verschilt per diersoort

9. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier eindelijk klaar...niet één overslag

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

mikmak, hoe kan dat ? niet normaal hoor!

jolanda13 en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. kakelot69

Ik heb ook wat gefokt met babyboom (wel heel bescheiden vanwege de aankomende volle maan) maar ik heb ook geen overslag gehad. Echt he-le-maal niks. Woensdag zonder babyboom had ik nog meer overslagen :music:

jolanda13 en vanDijk1970 vinden dit leuk.
  12. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Hier hetzelfde verhaal.:(:eek:

13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

nie geweune wèh
    dat is West-Vlaams voor dit is niet normaal hoor.

14. catootje65

catootje65 Junior expert

De laatste tijd waren er erg weinig overslagen, ik fok louter tijdens babyboom. Maar ik heb zowel gisteravond als vandaag weer eens leuke overslagen gehad 8)

15. kakelot69

Ach nou ja, er zijn erger dingen op de wereld. Ik heb nu in ieder geval lekker veel chimpansees op voorraad, mocht er ooit nog een chimpanseefestijn worden georganiseerd lach ik jullie allemaal uit xD

jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. Margreeth

Margreeth Forum-expert

Uhhh ik zal wel heel dom over komen maar wat is een overslag?

jolanda13 en catootje65 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

Normaal als je bijvoorbeeld met vier gewone kippen fokt krijg je één bruine kip, maar het kan dus gebeuren dat je één of meerdere fokfases overslaat en ineens een krielkip of zo krijgt uit die vier gewone kippen. De mare gaat dat dat bij babyboom vaker plaatsvindt dan normaal, maar sinds vandaag waag ik dat te betwijfelen.

Mijn grootste heldendaad op het gebied van overslaan is een vliegende olifant uit vier gewone olifanten. Dat was een hele mooie avond voor mij xD

jolanda13, Margreeth, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Maak er maar gisteravond van (uit betrouwbare bron namelijk me!;):p).

19. catootje65

catootje65 Junior expert

Ik kreeg vandaag onder andere een ratel-anaconda uit 4 albino anaconda's en een gekruiste anaconda uit 4 gewone slangen

20. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Waar die vertelling vandaan komt weet ik niet.
    Dit staat in de aankondiging: “ Babyboom levert je meer baby's bij het fokken: Of 2 gewone dieren of 1 willekeurig fokdier extra.

Zolang ik het spel speel is nooit gezegd dat je meer kans op overslag hebt bij een babyboom.
    Hoewel het ‘willekeurige fokdier extra’ bij lagere fokdieren wel degelijk een overslag of twee of drie kan betekenen.
    Maar dat staat nergens uitdrukkelijk, want je kan gewoon meer gewone dieren terugkrijgen, of twee keer het direct volgende fokdier, of van het gebruikte fokdier eentje terug, of bij hogere fokdieren een extra lager fokdier.

In alle gevallen is fokken tijdens een babyboom profijtelijk want je krijgt zeker meer dieren of fokdieren bij het oogsten als buiten de babyboom.
    En dat resultaat is nog beter als je de fokrune in de boom hebt vrijgespeeld.

jolanda13, Margreeth en LucieSchreurs vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.