Praatgroep Tempel der Slangen fok-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier is het event ook klaar.
    Heb rond de 300 gewone anaconda's verbruikt en wel iets over aan fokdieren, maar niet heel veel.
    Heb 200 drops geleverd, maar niet opgelet hoe vaak ik dubbele ogen van de slang kreeg. Minder dan 200 keer gefokt.
     
    jolanda13, boermars en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik had maar 110 anaconda's en krijg steeds weer terug. xD Ben nu bezig met nr 10 om 18 oogjes bij elkaar te krijgen. Volgens mij is het mijn fok avond. :inlove: o_Ok al 3 van die gekruiste gekregen en had er 1 uit de tempel, dus maar weer met zijn 4tjes in het fokkie gestopt. xD

    Update: 18 oogjes binnen en 6 over voor de 21 oogjes. Pfff ik zou niet gaan fokken vanwege te weinig anaconda's. xD De rode stal is in zicht, kom steeds dichter bij.:D
     
    Laatste bewerkt: 18 Januari 2019
  4. boermars

    boermars Forum-hertog

    En klaar, wolkenrij is binnen, ben voorzichtig aan gaan fokken toen ik zag dat je soms dubbel oog krijgt ipv 1.
    Geloof toch al gauw 250 of 300 anaconda gebruikt.
    Nu Op naar het darten met de hakbijl.
     
  5. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Heb van de week ook al wat gefokt zonder bb, maar het slaat vanavond veel beter over dan van de week.
    Ben met de laatste bezig en het kost me nu beduidend minder anaconda's.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat leuk Schaap :D
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is gelukt om met 110 anaconda's te beginnen en verder te fokken naar de rode stal. :D
    De rode stal staat op het land. :music:1 oog overgehouden.
    Daarnaast nog over:
    12 gewone
    5 albino
    1 cobra
    1 smaragd
    1 giftige
    2 gekruiste
    1 ratel
    1 bedachtzame

    De enige die ik mis in het rijtje is de knuffel.
    Het was echt een super fok avond met zeer mooie overslagen. :music:Heel erg blij met de rode stal want die vind ik wel erg leuk.
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je bent met recht een fokschaap :inlove:
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De hoogste anaconda update die ik tot nu toe heb gekregen (zowel jl. woensdag 'live gaan fokevent' als vandaag) is 4 gekruiste anaconda:D:inlove:.
    3 Daarvan staan nu in kuddeverblijf om zo zondag nog mogelijk iets anders (hoger?;):p) te krijgen.

    S6 een ieder die met event is.
     
    boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD

    Kon ook nog gooien met de bijltjes en had precies genoeg muntjes voor knechtjes 24 en 48 uur. :D Tis wel mijn avond. 8)
     
    Laatste bewerkt: 18 Januari 2019
  11. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ik heb net toch de staak binnen weten te halen (kostte wel het nodige aan sv maar ik werd ineens gierig en moest het perse afrondenxD) dus ik ben helemaal happy! En nu ga ik ff met die bijl hakken, kijken of dat nog wat oplevert:p
     
  12. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    De staak is lekker binnen, en zo waar op beide accounts. Ik fok nog even door om nog een paar mooie stallen te maken
     
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik moet eerlijjk zeggen. Ben geen liefhebber van slangen. Maar vind ze er wel schattig uitzien
     
    jolanda13, kakelot69 en boermars vinden dit leuk.
  14. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    als je fok klaar heeft waar krijg je dan de dropitems oog van de slang

    gr tulpboer
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die dropitems krijg je alleen door te fokken. Dat kan ook met andere dieren maar dan is de kans kleiner.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    dankjewel
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ik wel heb er zelfs 3 in huis
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Event klaar, slangen weer achter slot en grendel. :p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Had vanmorgen geluk, draaide voor 6uur lang +1 op de stallen. Dus weer even 3 slangen uit elke stal die ik oogst. Heerlijk zeg!
    Heb vanmorgen het event afgesloten, heb denk ik rond de 200x moeten fokken. Die punten gingen overigs prima.
     
  20. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Het event ook afgerond uit al die slangen was het hoogst 1 Bedachtzame anaconda :inlove: en een Ratel anaconda:D de rest van de slangen maar weer veilig opgeborgen in hun glazen kooitje xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.