Praatgroep Tempel der Slangen fok-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Een kleine 900 heb ik daar van in de schuur staan, maar ik krijg er elke zoveel uur 1tje, want hij staat in mijn fabriek. Dus merk ook niet dat ik ze krijg. Daar heb ik van alle werkstallen er 1 in staan, die blijft altijd op het land staan.
    Ga nu mijn andere veld even vol zetten met stallen, dan gaat het wel mooi snel gezien de stallen er niet heel lang over doen.
     
    kakelot69, Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Heb ik ook, tikt lekker aan zo.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Alvast 50 fokstallen gevuld. Heb zelf een slangenfobie, dus even kijken hoe ik dat vanavond ga leeghalen :wuerg:xD
     
  4. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    huur een slange bezweerder in :oops:
     
  5. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    ik heb slangen in mijn fokstal staan en ze zijn klaar maar als ik ze willen ophalen krijg ik geen slang maar een vogel met een zak in zij bek die blijft maar vliegen kan doen wat ik wil ik krijg hem niet binnen
    gr tulpboer
     
    Sintra98, jolanda13 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  6. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    druk op f5 dat helpt bij mij ook
    soms blijft de fokstal hangen gebeurt bij mij ook soms
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zou je niet even wachten tot 6 uur vanavond, als babyboom actief is? Dan heb je kans dat je 2 gewone anaconda's of 1 willekeurig fokdier kado krijgt bij iedere fok. Dat levert heel wat meer op
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    dank je wel voor jullie antwoord hij werkt weer

    ik ga ook wachten tot vanavond helemaal gelijk heb je
     
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Kom maar op met die slangen! Ik heb een oogstbonus en het neon sieritem geactiveerd. Heb rond de 20 stallen op het land staan en krijg dus van elke sta 3 stuks. Dat gaat mooi snel :). Ik ben even heel blij!
     
    kakelot69, jolanda13 en Sanham vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Kijk dat is dus turbo boeren:inlove:
     
    BoerAnnelies en jolanda13 vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat schiet lekker op! Ik moest het doen met tachtig stallen die er maar eentje gaven. En elke keer als ik er genoeg had ging de marktprijs omhoog en kon ik ze verkopen voor 100.000 per stuk, dus ik bleef aan de gang met mijn slangen xD

    Ik kan nu dan ook werkelijk geen slangen of konijnen meer zien voorlopig :wuerg:
     
    jolanda13, BoerAnnelies en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Babyboom valt hier tot nu toe tegen. 1 of 2 update dan heb ik het wel gehad:(o_O
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Event afgerond
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Voor degene die twijfelen omdat ze niet zoveel slangen hebben even e.e.a. op een rijtje:
    Ik heb ongeveer 380 slangen gebruikt en 180x gefokt. Ik kreeg 20x een extra oog.
    Verder heel veel fokdieren over na inleveren quest.
    116 albino
    42 Cobra
    3 smaragd
    2 gekruiste
    1 knuffel anaconda. Al ga ik die zeker niet knuffelen....

    Hopelijk hebben jullie iets aan deze info.
     
    Laatste bewerkt: 18 Januari 2019
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook een klein beetje aan het fokken met die enge slangen. Ik kreeg uit 4 gewone zo'n griezelige rode bedachtzame anaconda.
    Is dat een hoge of kan ik die ook inleveren bij het fokevent. Ik probeer de rode stal te halen, maar kan zo gauw niet vinden wat die engerd waard is.

    Al gevonden, lekker stom schaap. Kan het natuurlijk zien bij het inleveren. Pffff, ben er niet helemaal bij met dat fokslangetje. :oops:xD
     
    Laatste bewerkt: 18 Januari 2019
    hwjstolwijk en Margreeth vinden dit leuk.
  16. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    als je die echt hebt dan is dat de hoogste die er is , als de quest in de coop is dan is die voor stap 10
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel hoor. Had het intussen al gevonden, pfff. Tis zo'n rode die op het eind staan. Dus inderdaad de hoogste. Die is wel veel waard.:music:Daar heb ik dus voor het inleveren voor de rode stal niets aan. Maar eens kijken of ik deze bewaar of ga verkopen want verder fokken voor de vaste quests doe ik toch niet.
     
  18. lovely

    lovely Forummeester

    Bij mij weinig tot geen overslag:(
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    En hier heb je ook een mooi overzichtje:
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/anaconda.8780/
    Even naar beneden scrollen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Kan hem net niet afmaken. Ik moet nog 15x fokken maar heb de basis slangen op. Ach, kan over 2uur weer oogsten en morgen ook weer, dan heb ik die 60 slangen zo bij elkaar ;).
     
    janniekwak vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.