Praatgroep Tempel der Slangen fok-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik heb ruim 700 anaconda's maar ik kan er niet mee fokken, het voorbeeld diertje blijft grijs. Heb ik een stap gemist of niet begrepen?
    Ja, opnieuw opgeladen en opnieuw opgestart na 14:00 uur. Kreeg die aankondiging en drops voor het poolevent dus het zou moeten werken toch? o_O
     
    jolanda13 en gelderblom vinden dit leuk.
  2. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb je op de tempel de anaconda s fok geopend nummer 6
     
    Sintra98, jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
  3. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Je moet eerst in de apentempel in kamer 6 voor 30 gouden bananen de fok activeren
     
    jolanda13, LadyFamerieke en gelderblom vinden dit leuk.
  4. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    ja je moet in de tempel de anaconda vrij spelen kost 30 gouwe bananen groetjes
     
    Sintra98, jolanda13 en gelderblom vinden dit leuk.
  5. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    :oops: hahahaha, owww wat dom van mij, natuurlijk. Dank je wel, ik heb gelijk alle 3 vrijgespeeld en daarmee een gekruiste nogwat binnen gehaald.
     
    LucieSchreurs, Sintra98, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Niet dom hoor, ik vergat het ook bijna xD
     
  7. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    ik wacht met de fok tot er een babyboom komt.
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat was mijn eerste gedachte ook, maar ik werd getriggerd door die muntjes en ik heb er helemaal geen spijt van dat ik niet gewacht heb. Uiteindelijk had ik van mijn 800 slangen nog zoveel over dat ik er 200 kon verkopen en wat ik over heb is leuk voor het pottenbakgebeuren. Verder heeft het me meer dan 150 muntjes opgeleverd, en ik heb nog een zooitje fokslangen over ook die vast ook wel hun nut zullen hebben, dus ik vind het wel prima zo zonder babyboom.
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    En wat je over hebt zou je als babyboom komt bv. alsnog kunnen gebruiken daarvoor. Dat doe ik in ieder geval.
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee ik bewaar ze voor de volle maan volgende week. Mijn vollemaanstallen staan namelijk op een speciaal supervoerdieet (om maar eens met Miekje te spreken xD)
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Was maar een idee?!;):p En had het niet over alle SV om maar iets te noemen.:eek::music:
     
    LucieSchreurs, Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh maar jouw idee is ook wel goed hoor. Ik had alleen een ander idee :p Niks mis mee toch, dan hebben de meelezers nog eens iets om uit te kiezen.
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het event van de Tempel van de slangen klaar. SV en slangen genoeg en Heeel veel muntjes gehad.
    Allen die nog moet er ging minder SV in dan verwacht en voldoende slangen ogen
     
  14. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier fokevent klaar ik kon niet wachten op babyboom ben erg ongeduldigxD
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goed gedaan Maansteen dan heb je als de uitbreiding van het Huisdierenveld komt genoeg muntjes om het vrij te spelen
     
    jolanda13 en maansteen8 vinden dit leuk.
  16. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    muntjes had ik zo wie zo nog 1200 dus dat komt wel goed en zo wie zo is dat huisdierenveld bij mij nog bijna leeg dus dat duurt nog wel even voordat ik dat vol heb denk ik en ik geef wel geld uit om maandknechten te kopen of tulpenguldens maar die huisdieren die je kunt kopen laat ik mooi zitten
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik had al het maximum aantal Huisdieren maar de helft ongeveer geplaatst door ruimte gebrek
     
    jolanda13 en maansteen8 vinden dit leuk.
  18. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ik denk nog steeds dat ik niet genoeg slangen heb, dus ik probeer morgen nog wel wat bij de baby boom. Heb wel zojuist de rode stal gescoord :p helemaal happy dus!
     
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben wel echt een doosje hoor. Ik had laatst gekeken en toen had ik voldoende slangen, maar op de en of andere manier staan er nu nog geen 300 in mijn schuur. Komt waarschijnlijk omdat de werkstal er altijd op staat maar de slangen niet, dat gaat best snel. Dus ik ga effe een pleur van die stallen op mijn landje zetten want was van plan te wachten tot de BB, maar ja dan heb ik wel slangen nodig...

    30 december had ik er bijna 1000, dus ik heb ergens iets fout gedaan schijnbaar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Daar staat dan weer tegenover dat je nu waarschijnlijk omkomt in de keramiek xD

    Ik heb er zonder BB trouwens uiteindelijk maar 510 slangen voor nodig gehad om de rij te halen, dus ik denk dat je niet eens zo heel veel tekort zult komen.
     
    Sintra98, -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.