Praatgroep Tempel der Slangen fok-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik doe wel mee, heb 1250 slangen en iets van 1255 SV. De andere 2 events doe ik ook mee. Ik wou eerst die ene overslaan tot ik er dus achterkwam dat je die soep nodig hebt voor het viking event. Dus tja, dan maar wel :).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je wilt, mag je mijn rijdend toiletje lenen met pc en wifi. xD o_Ok bij lange gewassen. xD

    Op de een of andere manier, loop ik altijd vast met gewassen van 6 of 7 uur. Dan ben ik gewoon veel langer bezig om alle velden vol te krijgen. Dan heb ik al zo'n achterstand als het weekend begint, dat je dit nooit meer inhaalt. 6 en 7 uur is gewoon niet lekker spelen met laat thuis zijn. Zal wel aan mijzelf liggen hoor. Het is een leuk event om te zien en te doen. :music: Doe je best en ik zie je wel voorbij racen. xD
     
    Margreeth, hwjstolwijk, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja dat is wel een nadeel van lange gewassen. Ik ben ook blij dat de events weer op woensdag beginnen, want op donderdag moet ik vaak werken en als je dan om zes uur nog een keer kunt beginnen met vermeerderen loop je zo een complete oogst mis. Nou haal ik dat meestal wel weer in door een keertje 's nachts te oogsten als ik moet plassen, maar als ik niet met knechten zou spelen zou dat natuurlijk geen optie zijn.

    Ik realiseer me trouwens ineens dat die wc wel een hele grote rol speelt in mijn farmleven. Misschien dat ik toch maar op je aanbod van dat rijdende wc'tje in moet gaan xD
     
    Margreeth, jolanda13, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik ga ook meedoen.

    heb er 1100 en nog 8 in megastal doorlopend staan. dus wordt nog meer .....
    900 sv en wil ook aan de andere quest meedoen. :D
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    zo leuk, lekker fokken, het is altijd weer spannend of je een overslag krijgt, ik heb er weer zin in.:)
     
    jolanda13, boermars, Errim en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    ook ik doe mee. Heb ook kippen en konijnen op het land. Niet veel. Om toch maar voer te maken en ruim 1200 anaconda's inmiddels. Dat moet genoeg zijn. De andere twee events doe ik ook mee. Zie daar ook wel hoever in kom. Morgen ben ik vrij om een goed begin te maken. Daarna zie ik wel. Iedereen succes
     
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik ga ook een poging wagen bij dit fok event, maar weet niet waar het zal eindigen.
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  8. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik begin met wat ik heb. dit dier blijft toch. Over of tekort maakt dan niet uit.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. john-j

    john-j Forum-hertog

    vraagje
    ik lees her en der dat mensen al slangen.
    waar vind ik die in mijn voorraad.
    Ik heb namelijk geen slangen of zie ik iets over het hoofd?
    mvg john-j
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    en anaconda s heb je die wel john
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    De annacondas kun je vinden op bahamarama als je hem nog niet vrijgespeeld hebt zit hij in de apentempel kamer 6
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Ruim 2600 anaconda's op voorraad, heeft me weinig voer gekost, elke keer dat ik dubbele oogst bonus of stallen bonus draaide, liefst dubbel, dan zette ik ze snel op baha, mits ik gunstig ze er snel kon neer zetten, soms wel 4 anaconda's gehad met raddraaibonus
    hoef je maar 1 x voer te geven en je hebt er 2,3 of 4 voor terug.
    en als je er dan 82 plaatst, loopt dat snel op
    veel plezier de met de event's
     
  13. john-j

    john-j Forum-hertog

    bedankt voor de antwoorden
    annaconda heb ik wel.
    maar ik doe niet mee.
    ben event moe.
    mvg john-j
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ben ik nou weer wazig of staat er echt nog steeds nergens iets over een babyboom?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Die zal denk ik pas vrijdag komen omdat we wel mogen fokken voor muntjes en BP niet zo gul is om dan ook een babyboom er bij te doen ;)
     
    jolanda13, owl., harm-jan70 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ah, dan ben ik gelukkig niet gek dus xD

    In dat geval wacht ik wel tot vrijdag, want net te weinig anaconda's. Hoewel die muntjes ook wel leuk waren geweest, want daar heb ik nog steeds een chronisch gebrek aan.

    Herstel: ik bedenk me ineens dat ik met de resultaten van het eerste hotel natuurlijk ook weer kan fokken, dus ik denk dat ik toch net genoeg slangen heb om het mee te redden. Vooral omdat ik niet bang hoef te zijn voor al te veel overslag xD

    Edit: klaar xD

    Al met al heeft het me precies 510 sisbeesten gekost, en 310 SV (de 90 die je van het event terugkrijgt meegerekend). Dat viel me alles mee dus. Ik heb ook flink wat fokbeesten over, het leveren was geen enkel probleem.
     
    Laatste bewerkt: 16 Januari 2019
    Margreeth, jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    zo klaar wolkenrij gestart
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook klaar en wolkenrij gestart
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik alle fokhotels gevuld maar wacht nog even met leeghalen totdat de babyboom er is :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier alleen nog de laatste (richting de wolken) en dan ben ik hier ook klaar:D:inlove:.

    En ook die is nu binnen:):p. Ga nu aan m'n voorraad beginnen.:D:p
     
    Laatste bewerkt: 16 Januari 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.