Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Helemaal gelijk. Dank voor het reageren.
     
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb al mijn bomen op de velden gezet, morgen oogsten met verschillende ambachtsproducten en dan maar hopen dat het genoeg is...
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het belangrijkste is eerst de bomen, dus eerst stol en witte onschuld heeft geen nut.
    Je zult voor jezelf moeten kijken hoeveel ep je ongeveer hebt met de bomen, en hoe belangrijk paasjam en/of lentekrans zijn.
    Spelers die 24 uur nodig hebben voor de bomen, zijn geen versnelling nodig voor het eventgewas. Die kunnen ook rustiger beginnen op de ruimte die ze over hebben. Dan zijn paasjam en lentekrans dus zeker aan te raden.
    Ik neem regelmatig een paasjam, en morgen ook. Daarmee heb ik de bomen-ep binnen.
    Met een event neem ik altijd alleen de witte onschuld, deze levert voor nog geen 4000 BD 10% snellere supermest. Een stol is tig keer duurder en levert maar 5%. Dus mijn keus voor morgen is daarmee duidelijk.
    Nee, én. Dus 24 uur of 60.000 ep. En als je na die 24 uur 2400 ep gehaald hebt, krijg je een minimale beloning. Opnieuw aanzetten gaat niet. Dus als je morgenmiddag de computer aanzet, de quest aanzet en plotseling naar het ziekenhuis moet voor familie, dan is 24 uur later je tijd om en krijg je geen beloning. Maar dat is dan ook wel je laatste zorg. En iedereen die 2x oogst heeft haast wel die 2400 ep.
     
  4. BoerinPeer

    BoerinPeer Forumbeginner

    Hoe zit het als je bomen vanzelf worden gerooid? Dan kan ik niet eerst iets eten en pas inloggen op het moment dat het spel is begonnen?
     
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat kun je uitzetten.
     
  6. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    moet je de bomen handmatig oogsten of kan het met de knecht samen met je gewassen, worden de bomen ep dan apart geteld?
     
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Misschien een stomme vraag maar tellen de toverbomen ook mee voor de tep ????

    Gr Tineke:(
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Toverbomen zijn sieritems net als lentebomen en tellen dus niet mee.
     
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ziet er spannend uit weet niet of ik zo veel ep ga halen maar wie weet.... zit ook met die vraag van hier boven wat als je bomen van zelf worden geoogst, uit zetten waar dan?? maar leuke uitdaging weer..:p

    p.s: dank je gevonden
     
    Laatste bewerkt: 14 Januari 2015
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ze worden alleen automatisch geoogst als je premium hebt en dan kan je het uitzetten in de stad in de premiumvilla rechtsbovenin.
     
  11. btje1965

    btje1965 Forumleerling

    zie dat iedereen al bomen aan t plaatsen is , maar is t niet slimmer om morgen nog te profiteren van de dubbele ep op gewassen en vast wat eventgewassen te verbouwen en dan bv vrijdag bomen te zetten ? of is t dan niet meer haalbaar denken jullie ??
     
  12. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Je kan het in de stad in de premium villa ( recht boven ) de auto oogst uitzetten
     
  13. maad

    maad Forum prof

    Hoe kun je nu de bomen er sneller opzetten.
    Ik weet dat er een knop voor is die je ingedrukt kan houden,maar ik weet niet welke dat is;)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. BoerinPeer

    BoerinPeer Forumbeginner

    Bedankt, weet je hoe je dat kan uitzetten?
     
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Door er een te plaatsen en daarna de control-toets in te drukken, kun je een rijtje van dezelfde bomen neerzetten (of stallen)
     
  16. maad

    maad Forum prof

    Okè Bedankt.
    Dan gaat het een beetje sneller;)
     
  17. MevrouwPeer

    MevrouwPeer Forumleerling

    Ik heb net zo'n 100.000 bd uitgegeven aan olijf en amandelbomen. Op alle bomen suzi mest erop en dan haal ik mijn 60.000 ep makkelijk
     
  18. corry19502010

    corry19502010 Forumleerling

    Ik zou dit ook graag willen weten. Iemand?
     
  19. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Als je de bomen oogst om 14.00 uur kan je daarna toch aan het event gewas beginnen
     
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb nu al mijn bomen staan en nog voldoende ruimte om mijn eventgewassen op peil te brengen om als de 60.000 EP binnen zijn, direct mijn velden vol te zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.